Sony ZX220BT-Bluetooth-hoofdtelefoon - Reviews

Kleuren
zwart

sandorbk 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijn geluid

Drie weken geleden deze koptelefoon besteld en sindsdien gebruik ik geen enkel ander product meer voor mijn geluid. Of ik nou in de tram zit, op school aan het werk ben of in de sportschool ben, ik neem hem overal mee naartoe. Dit kan dan ook makkelijk door het kleine en simpele ontwerp en de speakerdelen die zich kunnen inklappen waardoor de gehele koptelefoon zeer plat word en dus makkelijk in een tas of zak past. De koptelefoon kan hard genoeg om het meeste geluid buiten te houden, zodat je alleen je muziek hoort. Ook handig zijn de knoppen aan de zijkant van de rechter speaker waarmee je de muziek harder en zachter zet, of een oproep opneemt of de muziek pauzeert. Al met al is het een hele fijne koptelefoon die je zeker waar geeft voor je geld en welke je handig overal mee naartoe kan nemen. De accuduur voldoet voor één dag, iets waar de meeste mensen wel genoeg aan zullen hebben. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Comfort
  • Geluid

Minpunten

• Accuduur

Huijsdens 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker ding

Ik heb er een tijd over gedaan om een andere koptelefoon aan te schaffen, eerst op internet kijken. daarna in de winkels gekeken, geluisterd en gevoeld aan andere koptelefoons. De keuze is op deze Sony gevallen. De koptelefoon is lekker licht en geeft een goed geluid, ook de levensduur van de batterij is goed. Ik heb nog niet gehad dat deze leeg raakte, terwijl ik meestal een hele avond gebruik en hij maar een uurtje aan de lader hoeft. Voornamelijk muziek en het kijken naar tv gaat goed. Ik loop ermee door het hele huis en hij blijft verbinding houden met de tablet of laptop. Al met al met ik wel blij met deze headset of te wel koptelefoon.