Sony MDR-1000X - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

latke 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk om naar te luisteren!

Ik heb deze koptelefoon inmiddels een paar weken en ik geniet er nog steeds onwijs van! Het geluid dat uit de koptelefoon komt is een van de betere van wat ik allemaal gehoord heb en in combinatie met de geweldige noise cancelling is het echt een andere ervaring om van muziek te genieten. Terwijl ik aan het werk ben op de universiteit of aan het sporten ben in de gym geniet ik van de muziek die uit de koptelefoon komt en niet van het omringende geluid wat ik dan ook helemaal niet of nauwelijks meer hoor. De standaardfunctionaliteiten zoals play/pause, volume omhoog of omlaag en door- en terugspoelen zitten op een hele intelligente manier verwerkt in de rechteroorschelp namelijk in de vorm van een touchbediening. Twee dingen heb ik als irritant ervaren alhoewel deze in het niets verdwijnen ten opzichte van de goede punten van deze koptelefoon. Als eerste schuift de koptelefoon soms wat heen en weer tijdens het sporten, dit kan daarentegen ook aan mij liggen. Daarnaast was het switchen van apparaten soms irritant maar na een tijdje was ik hier al snel gewend aan.

Pluspunten

• De noise cancelling.
  • Het geluid.

Minpunten

• De prijs.

Jan-Sybrand Hummel 28-11-2016 Product paar weken in bezit

goede koptelefoon

Ik heb de sony mdr 1000x nu een paar weken in huis en vind het één van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan op het gebied van koptelefoons! Het comfort van de hoofdband en oorkussens is geweldig. Ik kan de koptelefoon uren op hebben zonder enige irritatie. Alle benodigde knoppen zijn mooi verwerkt in de linker oorschelp. Je kan vanaf hier het volume bedienen, naar het volgende nummer gaan, de active noice canccelation aan zetten en overschakelen naar ambiant noice modes. Al deze modus werken naar behoren een vooral de NC mode werkt geweldig. Ik kon lekker een boek lezen in een kamer waar de tv hard aan stond en ik had totaal geen last van het geluid dat de tv produceerde. De geluidskwaliteit is naar mijn mening mooi afgesteld. De bas is niet te aanwezig maar naar mijn mening perfect afgesteld. De midden tonen zijn mooi helder, en de hoge tonen zijn mooi en worden niet schel of blikkerig. Al met al dus een goede koptelefoon!

Pluspunten

• comfort
  • geluid

RB93 28-11-2016 Product paar weken in bezit

Zeer goede koptelefoon

Een aantal weken terug heb ik deze headset aangeschaft omdat ik eens een headset in een hogere kwaliteitsklasse wilde hebben. De headset ziet er simpel maar zeer stijlvol en stevig uit. Daarnaast voelt de headset ook zeer robuust aan. De headset is zeer gemakkelijk te bedienen. Binnen enkele minuten had ik de headset aan mijn mobiele telefoon aangesloten en had ik de bediening van alle functies onder de knie. De noise cancelling is ideaal voor op reis. Ik heb de headset in het vliegtuig gebruikt en alle vervelende omgevingsgeluiden werden gefilterd, waardoor ik volledig van mijn muziek kon genieten. Dit klonk overigens erg goed. Het geluid is bijzonder helder. Al met al is deze ietwat prijzige koptelefoon iedere cent meer dan waard en zou ik iedereen die een headset van hoge kwaliteit met een zeer goed geluid wilt deze koptelefoon aanraden.

Pluspunten

• Geluid
  • Gebruiksgemak
  • Noise cancelling

barracuda1 24-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige Headset

Ik heb deze Headset gekocht omdat deze voor mij een fantastische sound aflevert, ik hou van diepe en zuivere klanken.
Het gebruiksgemak van deze Headset ben ik ook zeer tevreden over en ik moet zeggen dat ik in een paar sec ben verbonden met iedere apparaat die Bluetooth ondersteund.
De Headset zit ook nog eens lekker en wanneer je hem op zet word je compleet afgesloten van de buiten wereld en is het net of je in een theater zit.
Ik heb de Headset ook een aantal op gedaan toen ik aan het gamen was ik moet dit echt aanraden want je weet niet wat je mee maakt.
Voor mij nogmaals is dit product een must have en raad dez dan ook ten zeerste aan.

Pluspunten

• vormgeving
  • fantastische geluid

Minpunten

• prijs