Bose QuietComfort 35 - Reviews

Kleuren
zwart
Soort
koptelefoon (over oor)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

9,4

JM 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

Topproduct van Bose QC35.

Ik speelde al langer met de gedachte om ofwel te bose quiet comfort 35 aan te kopen of de sony mdr 1000. Beide koptelefoons worden in verschillende reviews en test hoog aangeschreven. Echter geluidsbeleving en comfort wordt door een ieder anders ervaren. Tijdens mijn vakantie in Singapore stuitte ik tijdens het winkelen op een fantastische audio zaak. Ik liep er binnen en werkelijk elke koptelefoon kon getest worden. Daar ik al een selectie had gemaakt tussen bovengenoemde koptelefoons besloot ik deze beide uitvoerig te testen.
Mijn bevinden zijn als volgt: de sony heeft een touchbediening, de bose heeft fysieke knoppen.
Alhoewel als eerder vermeld geluidsbeleving en smaak persoonlijk is is naar mijn mening qua uiterlijk de bose qc35 mooier als de sony. De QC35 is comfortabeler en compacter en ook qua geluidsbeleving vond ik de QC helderder klinken dan de Sony. Wel gezegd geluidsbeleving blijft persoonlijk. Beide koptelefoons zijn top. Uiteindelijk voor de Bose gekozen ivm betere noise cancelling, comfortabeler als de Sony, mooier uiterlijk en compacter als de Sony. Mochten jullie twijfelen, test beide koptelefoons. Na het testen maak je keuze. Beide zijn topproducten!

Kees 30-05-2017

Zoals in dit review al wordt aangegeven: ieder zijn meug. Ik heb zelf ook de QC 35 en de mdr-1000x uitvoerig getest en kwam tot een andere conclusie: ik vond de nc van de sony beter en ook het geluid. Daarom gekozen voor de sony. Heel persoonlijk, beide zijn topproducten en behoren tot het beste op de markt op dit gebied.

hboeken 16-10-2016 Product paar maanden in bezit

Prachtig geluid, top noise canceling! kwetsbare constructie

Bij de eerste keer verbinden via bluetooth op mijn chinese smartphone Oukitel was ik erg teleurgesteld, het geluid haperde continu. Gelukkig met mijn 2e smartphone (motorola) had ik dit probleem totaal niet meer. Het is dus afhankelijk van de kwaliteit van Bluetooth of de Bose het wel of niet goed doet neem ik aan. Geluidskwaliteit en draagcomfort vind ik formidabel goed. Constructie leek me ook goed maar vond wel de aan/uit schakelaar er kwetsbaar uitzien. En dat is nu ook gebleken, na amper 6 weken is die inderdaad al stuk en moet de koptelefoon terug naar Bose. Ik ben benieuwd hoe lang reparatie gaat duren en hoe de service is. Ik mag toch wel aannemen dat dat meer dan goed moet zijn gezien je de hoofdprijs betaalt voor deze Bose.

Pluspunten

• Noise canceling is van ongekende klasse
  • UIterlijk en draagcomfort
  • Uitstekende geluid, ook via bluetooth

Minpunten

• Schakelaar zwak geconstrueerd
  • Bluetooth ontvangst vrij zwak

Officiele reactie Bose 17-10-2016

Geachte,

Bedankt voor uw review. Uiteraard vinden we het vervelend te horen dat dit zich afspeelt met uw koptelefoon en proberen we uw reparatie zo spoedig mogelijk af te werken. Voor de meest recente update over uw reparatie kan u altijd contact met ons opnemen op het nummer 088-0333 040. Dan gaan we graag de status voor u na

Bose Customer Service

hboeken 18-12-2016

Nog even een update over de reparatie van mijn zilver/grijze Bose Quietcomfort 35. Via EP Beerepoot ter reparatie aangeboden op 16 oktober 2016, medewerker raadde aan om de hardcase erbij te doen.

Na 10 dagen op 26 oktober kon in al een nieuwe Bose ophalen, echter deze was in de verkeerde kleur (zwart) en ook de hardcase ontbrak. Dus zonder koptelefoon weer terug naar huis.

Op 4 december dan eindelijk bericht dat de koptelefoon voor me klaar lag. Dit keer in de goede kleur maar wederom was de hardcase er niet bij en moest ik het voorlopig maar doen met een kartonnnen doosje ter bescherming.

14 december jl kon ik dan eindelijk ook de hardcase in ontvangst nemen.

Al met al heeft dit dus 2 maanden! geduurd en kon ik al die tijd geen gebruik maken van mijn koptelefoon.

Geen woord van excuus van Bose voor het lange wachten en voor een dergelijk gerenommeerd bedrijf en een koptelefoon van 379 euro toch wel een teleurstellende ervaring voor mij helaas.

Roel 03-05-2017 Product paar weken in bezit

Beste tot nu toe

Eindelijk de keuze gemaakt om voor de Q35 te gaan. na dat mijn oudere bose was gestolen en ik een tijdlang in ear beats heb gebruikt. Echter miste ik de noice canceling zo erg, dat ik besloten heb om toch weer een bose te kopen. het geluid is super. en de noice canceling nog beter dan mijn vorige bose. Als je rustig en geconcentreerd wil werken met music, ga dan voor de Q35.

Pluspunten

• compact
  • super noice canceling
  • design
  • licht in gewicht

Minpunten

• geen toch control

Hans 18-02-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige hoofdtelefoon

Nadat ik vorig jaar september hevig heb getwijfeld heb ik op Schiphol een on-ear hoofdtelefoon gekocht met noise canceling omdat hij ongeveer de helft goedkoper was dan de Quitcomfort van Bose. Tijdens een lange vlucht en thuis heb ik ben ik erachter gekomen dat ik er toch spijt had dat ik niet voor de Bose had gekozen.
Vorige week de herkansing op Schiphol: hij was bij de See-buy-fly shops zelfs te koop voor €349,= !!! Geen seconde spijt gehad, het geluid is geweldig en de noise canceling is ongeëvenaard. Ook de Bluetoothverbinding werkt goed.
Tip: Ik heb er wel een Bluetooth zendertje bijgekocht dat zowel in het vliegtuig te gebruiken is als in iedere willekeurige mini-jack koptelefoonaansluiting van een mobiele telefoon of de geluidsinstallatie thuis. Op die manier kun je altijd draadloos naar je favoriete muziek luisteren....

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Over-ear, sluit goed af
  • Formidabele noise canceling
  • Gebruiksgemak
  • Onovertroffen geluidskwaliteit

Minpunten

• Tot nu toe nog geen minpunten

Annita Dols 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

BOSEaardig goed geluid

Verwende oren die gewend zijn aan BOSE 2.1 set in de huiskamer, een 2.1 set bij de PC zijn zeer tevreden met het geluid, draagcomfort en de bluetooth vrijheid bij het dragen van deze hoofdtelefoon. Ingebouwde accu zorgt voor uren luisterplezier. Bij onverhoopt lege accu is er ook nog de bedraade mogelijkheid. Kortom een paradepaardje met vrijheid...

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • bluetooth, accu & bedraad
  • draagcomfort, licht
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs