Plantronics BackBeat FIT - Reviews

Kleuren
groen, zwart
Gewicht
24 gram

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

De Bas 23-07-2016 Product kwartaal in bezit

Mooi geluid maar zit niet super

Als je dit wat langer op houdt, gaat het wat vervelend zitten in de oren. De uiteinden van de dopjes rusten nl. in je oren. Het tussenstuk wat achterlangs gaat ligt niet niet op je nek, maar hangt er een beetje boven. Met de oordopjes kun je dit een beetje bijstellen, maar onvoldoende. Voor langere tijd of voor tijdens het hardlopen zit dit niet lekker. Verder wel een mooi geluid en je bent goed verstaanbaar tijdens het bellen. De bediening is even wennnen.

Antoinette66 11-03-2016 Product paar dagen in bezit

Topaankoop

Soms schaf je iets aan en vraag je je af waarom je het niet eerder hebt gekocht. Dit is zo'n geval. Hij zit goed en blijft goed zitten tijdens het sporten. Omgevingsgeluiden zijn nog goed te horen. Ik was bang dat het nekbandje wat vervelend zou zijn maar ik merk het niet eens. Bediening even onder de knie krijgen maar is dan heel erg makkelijk. En last but not least, draadloos, echt heel prettig!

JoT72 28-06-2016

Hallo Antoinette. Ik ben benieuwd hoe je het bereik van de headset ervaart. Hoe ver weg kun je gaan van de muziekbron met je headset op? En werkt de headset nogsteeds goed als je er bijvoorbeeld mee gaat lopen of fietsen? Hapert/schokt het geluid dan, of blijf je een goed geluid houden?