JBL Everest Elite 700 - Reviews

Klankkast
gesloten
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Annemieke 19-10-2016 Product paar weken in bezit

na 2x koptelefoon. is vertrouwen in elite weg

Ongelooflijk dat zo een duur product zo snel niet meer wérkt. Ik had deze koptelefoon gekocht voor de verjaardag van mijn zoon. Na ongeveer een week deed het geluid het aan de rechterzijde niet meer. We dachten..gewoon een pech geval dus een nieuwe laten bezorgen. Deze zou binnen 5 dagen geleverd worden, maar kwam ruim een week later. omdat we op vakantie waren hébben we de koptelefoon niet meer retour kunnen sturen. We waren over de 30 dagen heen. Want ook de tweede koptelefoon deed het niet. En dat voor een koptelefoon die bijna 300 euro kost. De koptelefoon moet nu namelijk gerepareerd worden. Daar betaal je dan weer bezorgkosten voor en je bent hem een tijd kwijt. Al met al 3 maanden in huis en slechts 2 a 3 weken gebruikt. Ik zal dit product dan ook niet aanbevelen.

Kimpossible 16-10-2017 Product paar dagen in bezit

Topgeluid!

Op aanraden van mijn vriend (die gehoorschade heeft!) kocht ik deze hoofdtelefoon, welke zich toch in een duurdere prijsklasse bevindt. Het verschil met mijn oude, veel goedkopere hoofdtelefoon is dan ook ENORM! Alleen het feit dat hij ook veel groter uitvalt, daar moet ik nog even aan wennen :-) Voor mij is het super geluid, de ruisonderdrukking, de manier waarop deze hoofdtelefoon zalig goed zit gewoon, de extra centjes zeker waard!

Pluspunten

• draagcomfort
  • geluidskwaliteit
  • handig in gebruik
  • lange batterijduur

Minpunten

• Groot, maar is gewoon wennen denk ik :-)