Koss Porta Pro

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Beste deals -2% Laagste prijs ooit!
Bekijk 2 andere uitvoeringen
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

fab1972 01-07-2012
Geschreven voor: Koss Porta Pro

Heb deze koptelefoon in OKTOBER 2011 gekocht na het lezen van vele positieve reacties op het net en na reeds een tiental jaar in-ears van rond de 50 EUR gekocht te hebben die meestal één tot anderhalf jaar meegingen, en inderdaad bij de aanschaf gecharmeerd door de verhouding geluidskwaliteit/prijs (30 EUR), vooral de diepe bassgeluiden. Het feit dat omstaanders de muziek horen bij een hoog volume en de in mijn ogen onhippe eighties-look nam ik er dan ook maar bij. Helaas, begin JUNI 2012, braken eerst de verstelbare deeltjes van de boog, maar tot daaraantoe, veel erger eind JUNI absoluut geen geluid meer in de rechterspeaker en dus einde verhaal amper een goeie maand acht maand na de aankoop. Nu ben ik wel een 'freak' die bij het sporten de mp3-speler twee keer per week op maximum volume zet gedurende een klein anderhalf uur (bij andere gelegenheden dus niet omwille van de hinder voor omstaanders),maar dat lijkt me toch geen excuus voor de zeer geringe duurzaamheid. Moraal van het verhaal lijkt me dan ook, te goedkoop om waar te zijn.

Audiofreak1 16-08-2012

Lifetime garanty!! Hier kun je dus mee terug!
Heb hem zelf ook en ben na bijna 2 jr nog steeds enthousiast.