Philips SHB8850NC/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB8850NC/00 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PerreOnline 07-01-2016
Geschreven voor: Philips SHB8850NC/00 zwart

Ik heb deze headset nu al bijna drie weken en heb hem zeer regelmatig gebruikt. De batterij gaat nog steeds mee zonder een keer op te laden. Indrukwekkend. Er is een audio kabel meegeleverd waardoor je de headset gewoon verder kan gebruiken als de batterij leeg is, of om een film te kijken in het vliegtuig.

Qua geluidsdemping scoort deze headset ook zeer goed, zelfs zonder de active noise cancelling aan verdwijnt het merendeel van het omgevingsgeluid.

De geluidskwaliteit is voor mij goed, maar ik heb te weinig ervaring met andere headphones om om een eerlijke vergelijking te maken.

Het toestel zit stevig en bleef goed zitten terwijl ik aan het klussen was. Na enige tijd moet je de hoofdtelefoon wel even afzetten. Een over ear zal waarschijnlijk iets meer comfort geven.

De knoppen om het toestel te bedienen zijn goed geplaatst en makkelijk te onderscheiden. De blauwe led die elke 8 seconden oplicht als het toestel verbonden is, kan wel storend zijn bij gebruik in een donkere omgeving.

Qua design vind ik het best wel een mooi toestel en de oortjes klappen in en draaien zodat hij makkelijk te vervoeren is. Een draagtasje had er wel bij mogen zijn.

Het grootste minpunt is de gesprekskwaliteit als je de wireless headset functionaliteit gebruikt. In elke test die ik uitvoerde ben ik moeten overschakelen op de telefoon aangezien mijn gesprekspartner niets verstond van wat ik zei.