Sony MDR-100AAP zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 127 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-100AAP zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jonas 09-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

Het is een heel mooi design, ook het draagcomfort vind ik prima. Alleen had ik iets meer verwacht van de geluidskwaliteit. Ook is het spijtig dat er geen volume regelaar op de kabel zit. Het is plaats besparend doordat deze koptelefoon kan inklappen.

cimfonica 04-02-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP geel

Deze Sony headset is esthetisch gezien een pareltje. Het heeft een mooie vormgeving en een flashy kleurtje, te kiezen uit rood, fluogeel, groen, fuchsia en standaard zwart. Zit door de kom-vorm mooi rond de oren en blijft daar ook zitten.
De geluidskwaliteit is super.
Voordeel is ook dat deze aan te schakelen is op de smartphone en via downloading van de app kan er ook opgenomen worden via de bijgeleverde kabel.
Al bij al een mooie prijs-kwaliteitverhouding.

MVN 29-01-2016

Draagcomfort
Zeer comfortabel voor kortere periodes, na één à twee uur beginnen zich soms drukpunten te ontwikkelen bovenaan het hoofd. Ook wordt het soms wat ongemakkelijk rond de oren voor mensen met een bril (zoals ik), maar dat is natuurlijk afhankelijk van welk soort bril je draagt.

Vormgeving
Is natuurlijk volledig subjectief, maar het product is mooi gebalanceerd, niet te groot en opplooibaar. Ziet er stevig en premium uit en voelt ook zo aan.

Geluidskwaliteit
Ik ben geen audiokenner en mijn vorige hoofdtelefoon was een vrij goedkoop model, maar voor mij klinken deze echt supergoed. Heldere hoge tonen, goede bass die niet overdreven is, vocals komen duidelijk naar voor... Ook de passieve geluidsisolatie is vrij goed.
Het enige puntje van mogelijke kritiek dat ik hierop kan hebben is dat het geluidsvolume, hoewel het voor mij meer dan luid genoeg is, minder hoog kan dan bij mijn vorige hoofdtelefoon. Voor sommige mensen op een drukke trein/vliegtuig kan dit er misschien voor zorgen dat je toch wel wat achtergrondlawaai kunt horen.

Duurzaamheid
Het product is nog maar enkele dagen in mijn bezit en kan ik hier dus niet op beoordelen, maar ik heb het al naar verschillende plaatsen meegenomen in de bijgeleverde hoes (goede kwaliteit!) en ze zien er voorlopig nog 100% nieuw uit.

Een aanrader voor mensen die een goede allround over-ear hoofdtelefoon zoeken voor een degelijke prijs.

steven 02-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP zwart

Ik heb deze hoofdtelefoon maar een aantal dagen, maar vind hem nu al super. Het heeft een zeer mooi design. Het geluid is ook zeer goed.

KT 19-12-2015
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Gekocht voor onze tiener, die behalve het draagcomfort, ook enorm positief was over de beschikbare kleuren. Hoe de geluidskwaliteit is zullen we pas ninnen 2 weken kunnen laten weten, maar ik heb er alle vertrouwen in.

Thomas 30-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

ik heb deze hoofdtelefoon nu een week of twee ongeveer en ik ben zeer tevreden tot nu toe. de koptelefoon weegtg redelijk zwaar wat je toch een gevoel van duurzaamheid geeft maat dit voel je helemaal niet op je hoofd ik draag deze koptelefoon 4-5 opeenvolgende uren per dag en ik merk er niets van. het is natuurlijk ook een zeer mooi ontwerp waar ik me zeker niet voor schaam om er buiten mee te komen. en dan nu het belangrijkste: het geluid. het is een heel goeie koptelefoon voor alles. al is het met nadruk op de stem (denk aan talkshow) of voor muziek (in mijn geval elektronische muziek met veel hoge en lage tonen) de lage tonen 'duwen' de hoge ook niet weg alles blijft heel helder en verrassend sterk.

TL;DR: zeker zijn geld waard

Sabrina 02-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-100AAP blauw

Zit heel comfortabel rond de oren en is zeer licht om dragen.De geluidskwaliteit is zeer goed en je hoort heel weinig omgevingsgeluiden.Daarbij ziet de hoofdtelefoon er goed uit en hij zit ook nog in een handige opbergdoos.