Sony MDR-D333 - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

dilinger one 11-07-2009 Product paar dagen in bezit

Een lichtgewicht koptelefoon met een vernuftig systeem om de draad automatisch in te trekken. Het draadje is dus op maat zodat het minder kans op breken heeft en ook niet in de weg hangt. De oorschelpen klappen in tot een handig formaat, makkelijk mee te nemen. De klank weergave is evenwichtig en bereikt een breed spectrum. Een hebbeding dat zijn prijs verantwoordt.

Sjors de Haan 06-03-2008 Product paar dagen in bezit

Geweldige hoofdtelefoon! Op het moment dat ik dit schrijf heb ik hem op en luister ik naar Daft Punk met Technologic, met geweldige bas! Ik had hem ook geselecteerd op het feit dat hij erg vervoerbaar is. De hoofdtelefoon is namelijk 'in te vouwen' en is daardoor erg klein en makkelijk mee te nemen in een tamelijk kleine tas. Ook kan de draad teruggetrokken worden, zodat je nooit met draaden staat te klungelen. Ideaal! Het ding draagt ontzettend goed en je krijgt weinig druk op je oren. Hij zit ook perfect OM je oren i.p.v. OP je oren. Zelfs na langdurig gebruik (Ik gebruik hem altijd als ik van mijn woonplaats naar alkmaar reis, ong. 2.5 uur reizen) zit hij nog geweldig. Helaas zitten er ook nadelen aan... De draad is ontgettend dun is wan stof i.p.v. rubber. Niet hard aan trekken dus. De draad is nog niet stuk, maar lijkt erg breekbaar. Ook hapert de terugtrekknop, en als hij niet hapert schiet de kabel naar binnen. Als je een lichtgewicht mp3-speler hebt (ik heb een iPod Nano) moet je uitkijken dat je mp3-speler niet tegen je hoofd aanbotst! In de handleiding staat ook dat je de hoofdtelefoon niet moet ophebben als je de draad terugtrekt, anders raakt het 'membraam' je hoofd. Wees niet bang voor zo'n klein membraam, het verwondt je niet ofzo, maar kijk wel uit als je een ultra lichte mp3-speler hebt, want een stuk metaal in je gezicht is een stuk minder prettig. Samengevat is dit een goede hoofdtelefoon voor de gemiddelde gebruiker, maar met een erg fragile draad.