Philips SHB6250 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHB6250 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

sanderSL 01-09-2015
Geschreven voor: Philips SHB6250 zwart

ik heb zonet de koptelefoon getest en ben teleurgesteld.
Ik wou deze namelijk vooral gebruiken om te gamen en films te kijken (en dacht dat het handig was om een draadloze te hebben als ik heb gebruik om op de fiets naar muziek te luisteren) maar!

er zit vertraging op het geluid! wat het dus enorm vervelend maakt als het geluid niet synchroon is met het beeld. bij het gamen is het zelf nog vervelender. ik probeerde het met PC en tablet en had altijd vertraging.
voor muziek te luisteren is dit natuurlijk niet erg.

geluidskwaliteit, draadcomfort en vormgeving zijn voor mij wel goed, maar ik ben er niet blij mee, vandaar dat ik een slechte score geef

Officiele reactie van Philips Nederland 07-09-2015

Beste sanderSL,

Heel erg bedankt voor je review. We zijn altijd blij om te horen wat klanten van onze producten vinden, we steken veel tijd en aandacht in het creëren van de mooiste hoofdtelefoons.

Draagcomfort, geluidskwaliteit en vormgeving is waar het om gaat bij de SHB6250, dus daarvoor heb je de juiste hoofdtelefoon uitgekozen. Vertraging is iets wat inherent is aan de Bluetooth-technologie. We noemen dit latency en we zijn er nog niet achter hoe we dit kunnen voorkomen. Dus wanneer je wilt gaan gamen of filmkijken, kies dan voor een bekabelde hoofdtelefoon of een draadloze hoofdtelefoon met FM in plaats van Bluetooth.

We wensen je nog jarenlang plezier met je Philips SHB6250. Moge je nog vele kilometers maken met je favoriete muziek!

Met vriendelijke groet,
Philips Webcare