Technics RP-DH1200E-S silber - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

dezenaamisingebruik 19-11-2011 Product paar dagen in bezit

Ik gebruik deze koptelefoon inmiddels al enkele jaren voornamelijk voor het draaien (DJ).
Het draagcomfort is voor een kortere tijd prima. Draag je hem echter enkele uren dan kan je oorschelp wat gevoelig worden.
De vormgeving naar mijn mening super. De cirkel vormige decoratie op de zijkant verraad zijn DJ afkomst. (draaischijf van een technics draaitafel).
De geluidskwaliteit is gewoon prima. Ook als hij erg hard staat. en hard staan dat kan hij.
De duurzaamheid, tja.. misschien ligt het wel aan mij maar die vind ik nogal tegen vallen. Ik heb er inmiddels al 2 in een jaar of 3 - 4 versleten. Allebij zijn ze kapot gegaan bij de aansluiting van de hoofdband en het oorgedeelte. en da valt mij voor da geld toch wat tegen.

Walterb 10-03-2011 Product paar dagen in bezit

Veel volume en mooi laag alleen viel het hoog wat tegen. Uiteindelijk teruggestuurd.

Overigens perfecte service van BAX shop

Lay-On 13-10-2009 Product maand in bezit

Wat een mega ding. Bassweergave lekker laag en zelfs bij hoge volumes is het geluid nog steeds van goede kwaliteit. Deze hoofdtelefoon worden ook door bekende dj's gebruikt. Geheel ziet er stevig uit, de Sony mdvr wil nog wel eens breken bij de oorschelpen. Zit lekker op het hoofd en voldoende in te stellen. Kortom top ding!