Philips SHB5500BK/00

Sennheiser Momentum

• Kleuren zwart
Sennheiser Momentum
9,5 (1)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

barny 17-11-2015

Prima!

De hoofdtelefoon werkt uitstekend, mooie bassen, goed geluid.
Makkelijk te installeren, fijn apparaat.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl

RobStevelmans 10-04-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Een aardige BT hoofdtelefoon welke ik slechts 1 dag in mijn bezit heb gehad en vervolgens snel geretourneerd heb naar Mediamarkt. Hoofdtelefoon voelt redelijk fragiel aan maar Is eenvoudig in gebruik.
Echter, voor het gebruik waarvoor ik deze hoofdtelefoon had gekocht n.l. op mijn scooter was deze absoluut niet geschikt. De BT verbinding viel tijdens het rijden vele malen uit waardoor de radio van mijn iPhone 6 plus amper te gebruiken was. Overrgestapt naar de JBL E50BT, dit is een echte topper !
Erg degelijk uitgevoerd, eenvoudig in gebruik en sterk BT signaal, en een perfect geluid.

paulredelijk 19-02-2015 Product paar weken in bezit

De set is strak vormgegeven, doet wel plastic aan. Zeer licht en comfortabel in gebruik. Ondanks het lage gewicht lijkt de constructie wel degelijk. Het indicatielampje is ronduit irritant veel te groot en daardoor te fel, in gebruik licht het iedere 8 sekonden op.Het instellen en bedienind van de knoppen zijn snel en intuitief, je weet ze snel te vinden. De bluetooth verbinding is stabiel en praktisch kraakvrij, het bereik heel goed, ik kan tustig naar een andere verdieping gaan en dan blijft de verbinding nog redelijk van kwaliteit. Het bellen gaat ook prima, de ingebouwde microfoon werkt goed. De omgevingsgeluiden worden redelijk gedempd,waarbij geluidsonderdrukking niet nodig is. Het geluid is helder en neutraal, ik hou van klassiek t/m pop, de incidentele instrumenten kan je goed onderscheiden, in mijn set zit rechts soms een vaag hoog fluittoontje dat opvalt in stiltes tussen de muziek. Het maximale volume is wat laag maar misschien is dit gedaan ter oorbescherming. Conclusie voor de prijs een fijne neutrale set die er door al het plastic wat goedkoop er uitziet maar wel goede geluidskwaliteit biedt.

EdEditz007 10-01-2015

Goede geluidskwaliteit en handig in gebruik

Deze koptelefoon is zeer comfortabel en de geluidskwaliteit is prima. Goede bassen, zeer gebalanceerd. Het volume kan goed hard. De bluetooth connectie is zeer handig. Als er een gesprek binnen komt wordt de muziek onderbroken en met een druk op de knop neem je het gesprek aan. De microfoon is goed en windgeluid wordt voldoende onderdrukt om goed verstaanbaar te blijven. Het enige klein minpuntje vind ik de hoofdbeugel die wat wijd over het hoofd staat, maar dat is wel weer gunstig voor bepaalde kapsels of hoofdbedekkingen.
Oorspronkelijk gepost op philipsbrand-nl_nl