Sony MDR-AS800BT - Reviews

8,1

Eddie 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie hoofdtelefoon. Zit lekker alleen oortjes steken wat uit door grootte. Geluid is goed genoeg daar ik hem alleen tijdens sporten gebruik. Over duurzaamheid kan ik niks zeggen maar hij ziet er stevig uit

Alwin 08-02-2016 Product paar weken in bezit

Het is een mooie koptelefoon met een goed geluid. Minpuntje vind ik de afspeeltijd, maar die klopt met de tijd op de verpakking. Pluspunten: mooi apparaat, goed geluid en een makkelijke bediening. Bellen gaat prima. De constructie ziet er stevig uit, en dat blijkt tot nu toe zo te zijn.

Rene 06-02-2016 Product maand in bezit

Mooie Draadloze hoofdtelefoon van sony. Zit makkelijk op de oren mits goed oorstukje geselecteerd. Even wennen aan de besturing met het knopje op een van de oortjes. Geluid is prima en ook ziet hij er robuust uit.

jjvv 22-01-2016 Product maand in bezit

Lichtgewicht draadloze koptelefoon voor tijdens het sporten. De koptelefoon blijft goed zitten, draden zitten niet altijd prettig als je ze wat strak afsteld om bewegen/schuiven te vookomen. Geluid is prima maar je moet wel oppassen omdat omgevingsgeluiden bijna niet meer doorkomen.

Testerzzz 18-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geven goed geluid, wat je ook mag verwachten in deze klasse (ben echter geen audiofiel). Vond ze niet lekker zitten en er zijn helaas ook geen (3rd party) schuim doppen beschikbaar.

Dave 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

Op 08-01-2016 deze oordopjes gekocht. Super geluid en perfecte connectie met mijn Iphone 6. Zeker een aanrader!

I Made Mahendra B 23-12-2015 Product paar weken in bezit

geluidskwaliteit is erg gut. Als ik mijzelf de spiegel zie, ziet de koptelefooon heel groot uit. De batterij duurt te kort.

cjdegreef 07-12-2015 Product maand in bezit

Groot draagcomfort door het zeer lage gewicht en de goede pasvorm.
Geluidskwaliteit zeer goed.
Bereik en levensduur batterij is meer dan voldoende.

Kleijn 03-12-2015 Product paar dagen in bezit

Passen perfect en De eerste koptelefoon die niet zeer doet aan mijn oren. Geluidskwaliteit is prima.
Verbinden met een sony xperia ging even wat lastiger, de telefoon opnieuw opstarten en de verbinding was gelijk gemaakt.
Aanrader!