Sony MDR-XB950AP grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 41 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony MDR-XB950AP grijs op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M.Herman 10-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB950AP grijs

Ik heb deze koptelefoon gekocht om hem op het werk te gebruiken. Ik zal deze koptelefoon normaal gezien 8 uur per dag aanhebben dus voor mij was een goed draagcomfort belangrijk. Dat is ook hetgene wat mij opviel toen ik deze op m'n hoofd plaatste, een perfect aansluitende koptelefoon met een super klank. Ik ben volledig verkocht aan Sony hoofdtelefoons, geen ander merk kan voor die prijs zo een perfecte koptelefoon aanbieden.

Ad87 02-01-2016
Geschreven voor: Sony MDR-XB950AP grijs

Zeer aangename headset met als extra feature dat je hem ook op je telefoon kan aansluiten en via een enkele druk op de knop handenvrij kan bellen.

Gezien de prijs zeer gunstig is en de kwaliteit top ben ik zeer tevreden van deze aankoop.

Ook zeer praktisch om op te bergen gezien de earpads 90° kunnen draaien waardoor de headset volledig vlak kan opgeborgen worden

Jvenk 05-11-2015
Geschreven voor: Sony MDR-XB950AP grijs

Ik ben al enige tijd op zoek naar een degelijke hoofdtelefoon en heb van deze XB950AP ook al enkele reviews en testen gezien...
Uiteindelijk dan toch de knoop doorgehakt en deze aangeschaft.
Na het openen van de verpakking valt onmiddellijk op dat de XB950AP zeer degelijk oogt en aanvoelt.
De metalen hoofdband met zachte afwerking voelt stevig en tegelijk zeer comfortabel aan !
Over het geluid dat deze hoofdtelefoon produceert las ik alleen maar goede commentaren en ik kan bevestigen dat deze niet gelogen zijn.
Met dergelijke 'Specs' (3Hz - 28.000Hz !!!) kan dat voor deze prijs ook niet anders !

Voor mij een absolute aanrader !