Bose QuietComfort 25 - Reviews

gesloten

• Slecht

Sylvesterrr 01-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte oorkussens

De bekleding van de oorkussens van deze hoofdtelefoon gaat bij matig gebruik (max 2x per week in het vliegtuig) na een jaar of twee afbladderen. Een nieuwe set kost bij Bose 35 euro en dat zul je moeten betalen, want bij klagen verwijst men naar de garantietermijn. Gelukkig zijn er goedkopere alternatieven voor de oorkussens, maar je zult wel om het jaar een nieuwe set aan moeten schaffen.
Verder is de hoofdtelefoon een prima ding.

Pluspunten

• Prima noice reduction

Minpunten

• Duurzaamheid oorkussens

Maarten82 25-03-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een uitvinding!

Wat een uitvinding! Heb deze koptelefoon een paar dagen in mijn bezit en vind 'm echt fantastisch! De noise-cancelling doet echt heel goed haar werk en je merkt een verschil van dag en nacht als je de koptelefoon (nodige-Cancellara) aan en uitzet.

Toevallig deze koptelefoon op de luchthaven gekocht en gelijk in het vliegtuig gebruikt. Je hoort echt niets anders dan alleen je muziek. Toen ik 'm afdeed merkte ik pas hoeveel omgevingsgeluid er was. Heerlijk rustig gevlogen.

Ook de geluidskwaliteit was fantastisch. Mooi helder geluid en de bass verpest de klank niet. Ik zou 'm, ondanks de aardige forse aanschafprijs, zeker aanraden.

Koptelefoon wordt geleverd met een handigereisverpakking en een verloopstekker waarmee je 'm ook in het vliegtuig kunt gebruiken.
Koptelefoon ziet er afgewerkt uit en de oorkappen sluiten je oren volledig en comfortabel af. Qua duurzaamheid vind ik het nog iets te vroeg om te beoordelen maar ik heb geen twijfels dat hieraan iets zal schorten.

Anoniem 23-08-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Ik heb gekocht omdat hij beter zou zijn dan de audio technika,maar nee wel 4 keer zo duur. Bij veel herrie heb ik meer plezier van partyplugs, dam maar zonder muziek.