Beats by Dr. Dre PowerBeats2 - Reviews

oordopjes

5,5

Fred 19-12-2015 Product half jaar in bezit

5,5
Het onderdeel van de bediening is spontaan kapot gegaan op en heeft zich in twee delen gescheiden. BOL.COM geeft aan dat dit komt door vocht. Ik zie de relatie niet tussen een vochtprobleem en het splijten van de bedieningsknop. Het apparaat functioneerde nog prima, alleen was het door het kapotte bedieningspaneel niet meer te bedienen . BOL.BOM biedt mij een oplossing aan door mij 162 euro te laten betalen voor "reparatie". Een nieuwe wordt inmiddels voor 159 euro aangeboden op de BOL.COM site.
Het apparaat is ongeveer een halfjaar in gebruik en is normaal gebruikt tijdens het indoor sporten. Het apparaat is nooit buiten gedragen en van zo’n duur apparaat van 170 euro mag je een betere kwaliteit verwachten.

Bernard 04-02-2016

Hallo Fred, Mij is hetzelfde overkomen. Ik heb hem nu naar de Media markt gebracht na een half jaar gebruik en die sturen hem op. Ik ben benieuwd wat ze er van zeggen. Ik vind de prijs dermate, dat je kan verwachten, dat het spul wat degelijker zou moeten zijn.

Bernard