Sennheiser HD 25-1 II - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

remko_nl 21-12-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik ben reeds jaren in bezit van deze koptelefoon. Gebruik hem zowel voor muziek als voor bescherming tijdens drummen. Dit is het beste wat je kan krijgen. Van laag tot hoog prachtig in balans en in staat een geluidsdruk op te bouwen waar je een gehoorbeschadiging van op loopt. Oppassen dus. De hoofdtelefoon oog wat goedkoop, maar is licht in gewicht en sluit zeer goed af. Valt half op en over de oren. Compromisloze hoofdtelefoon als je het beste van het beste wilt op gebied van geluid en isolatie. Het is niet voor niks dat dit model in studio's, formule 1, en andere settings gebruikt wordt waar geluid en omgevingsgeluid elkaar dwars liggen.

HansH 01-12-2011 Product paar dagen in bezit

Ik zocht een gewoon een geweldige gesloten hoofdtelefoon voor mijn ipod/ipad en kwam na talloze reviews op buitenlands sites hierop uit. Iedereen was zo enthousiast, dat ik hem gewoon gekocht heb.

Dit is gewoon geweldig qua klank, gewoon onvoorstelbaar goed. Hij isoleert ook goed maar zit nog wel wat strak. Alle onderdelen zijn los te krijgen en hij schijnt stevig gebruikt te worden in de professionele wereld, dus met die duurzaamheid zit het volgens mij wel goed. Je betaalt er wat voor, maar jongen jongen, wat is dit goed!

Charles020 02-08-2009 Product half jaar in bezit

Het beste wat je kan krijgen. Sluit perfect af. De geluidskwaliteit is top, een goede balans tussen hoog een laag. Deze koptelefoon is zeer licht en toch erg stevig!