Bose SoundTrue Around-Ear

gesloten
zilver, zwart
AEG KH 4220

Iepenburg108 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koptelefoon. Het geluid is geweldig, wat voor type muziek je ook beluisterd. Ik luister voornamelijk blues en dat komt op mijn Ipod helemaal tot zijn recht Door deze koptelefoon.
Het draagcomfort is licht en sluit fijn rond de oren. Geen irritatie als je hem wat langer ophebt. Een verademing qua geluid en zitcomfort.

RonaldPH 07-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik was op zoek naar een koptelefoon voor in het vliegtuig. Als je 18 uur moet vliegen is het wel fijn om een goede koptelefoon te gebruiken. Diverse tests gelezen van verschillende merken. Deze sprong er toch wel uit. Na veel puzzelen deze aangeschaft. Ik heb er zeker geen spijt van. Hij zit heerlijk zelfs na een aantal uren. Van warme oren is nauwelijks sprake en omgevingsgeluid wordt goed geweerd. Het geluid is prachtig zowel in het hoog als in het laag. Enige nadeel is dat het snoertje wat fragiel is. Er moet niemand tegenaanlopen tegen de aansluiting op de vliegtuigstoel anders is ie krom. Voor de rest een aanrader! Hij wordt geleverd in een keurige reisetui

moosting70 22-12-2014 Product paar weken in bezit

5,5
Ik was op zoek naar een kleinere koptelefoon voor op reis als vervanging voor mijn Senheisser HD540 en heb de Bose Sound True Around Ear gekocht. Het draagconform is prima. Hij is licht en zit lekker, ook na lange tijd merk je nauwelijks dat je hem op hebt.
Over de geluidskwaliteit ben ik een stuk minder positief. Wat een aanfluiting. Het geluid klinkt dof en mat. Stemmen klinken ver weg en komen totaal niet uit. Het maakt niet uit naar wat voor muzieksoort je luistert, alles klinkt even teleurstellend. Ik heb hem zowel op de stereo (NAD) als op de mobiel (Samsung S5 mini) gebruikt. De dopjes bij de mobiel geven een veel beter geluid en deze zijn dan ook samen met de oude Senheisser weer in gebruik genomen. Over de duurzaamheid kan ik niet zoveel zeggen, omdat ik de Bose niet meer gebruik.