Philips SHP2000/10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHP2000/10 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Wilsonn 08-08-2015
Geschreven voor: Philips SHP2000/10 zwart

Het ding is echt enorm groot, volgens mij voor mannen ontworpen met een groot hoofd. Ook is hij iets te zwaar om lang op te hebben.
Je hoort enkel voldoende als je je mp3 op max. volume zet. Zo raakt de batterij van mijn mp3 in no time op. Echt vervelend. Nochtans niets mis met mijn gehoor. En dan mag er ook geen achtergrond lawaai zijn dus je moet in een stille ruimte zitten. Dus geluidsisolatie is erg slecht. Ook is het geluid schel, schreeuwerig, van de beloofde bas niets te merken.
Verleidelijke prijs maar het is weggesmeten geld, enige positieve hieraan is de lange kabel.

Wilsonn 26-11-2017

Hoe verwijder ik deze reactie, was helemaal vergeten dat ik deze had geplaatst, bleek idd aan mijn mp3 te liggen. Headset zelf is wel goed en ik gebruik hem nog altijd na al die tijd. (nu al 2jaar in gebruik)

tom666 25-04-2016

deze review klopt niet. confort groot. Super lage bas, nu merk ik de verschillen tussen goede en slechte afspelers. ipad en samsung note2 telefoon prima, goedkopere archos telefoon bas vervormd! Kopen dus

marja 21-07-2017

Volgens mij heb je een slechte mp3 speler en ook het stekkertje niet helemaal goed doorgeduwd. Rest van de reviews zijn allemaal super! Of je hebt een defecte hoofdtelefoon gekregen. Je bent de enige met zo'n slechte review. Vrees dat je gewoon pech hebt gehad.

reinensjoukje 09-08-2015

helaas kan ik mij helemaal niet vinden in deze review. Al 2 jaar in mijn bezit. Draag hem bijna dagelijks met nog steeds veel luisterplezier.Destijds voor 7.99 gekocht. Prima kwaliteit prijs verhouding. Ook in het bezit van een draadloze AKG uit 2001 . Echter deze koste destijds 250.00, maar daar kun je deze ook niet mee vergelijken. Ik zou zeggen kopen dat ding