Philips CitiScape Frames SHL5705WT/00 - Reviews

Model
over het hoofd
Klankkast
gesloten

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

judie-1 21-04-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze koptelefoon nog maar een paar dagen, en hij bevalt me zeer goed! Ik wilde niet teveel geld uitgeven, dus ben ik voor deze zeer makkelijk opvouwbare koptelefoon gegaan. De prijs/kwaliteit vind ik erg goed.
Ik vind het namelijk heel erg fijn dat deze koptelefoon zich goed afsluit van je omgeving tijden het luisteren. Als ik bijvoorbeeld ga studeren heb ik geen last van de mensen om me heen. Ook zit hij erg comfortabel, je kunt de koptelefoon afstellen qua lengte waardoor hij zich precies aanpast aan je hoofd.
De koptelefoon wordt netjes geleverd in een neutraal zwart draagzakje, waardoor je hem makkelijk in je tas kunt meenemen en hierdoor ook niet beschadigd. Je kunt hem makkelijk opvouwen zodat hij ook niet te groot is.
Hij is qua grootte voor mij heel goed, omdat ik maar een klein ben, en de koptelefoon dus niet zo opvalt. En door de stoffen draad heb ik geen problemen met kabels die in de knoop zitten.
Kortom zou ik deze koptelefoon aanraden aan iedereen die voor niet te veel geld een goede kwaliteit koptelefoon wil hebben.

ilseseuntiens 19-04-2014 Product paar weken in bezit

Een paar weken geleden heb ik deze Philips hoofdtelefoon ontvangen. De eerste indruk was erg goed. Hij was mooi verpakt in een luxe doosje en zat verpakt in een mooi draagzakje. Niet alleen het doosje zag er luxe uit maar ook de hoofdtelefoon zag er erg mooi en luxe uit. Een voordeel is dat de koptelefoon opvouwbaar is en hierdoor makkelijk mee te nemen is. Bijvoorbeeld naar school of eventueel op vakantie, hierdoor is de kans ook kleiner dat de hoofdtelefoon stuk gaat. Het formaat van de koptelefoon is prima, niet te groot maar ook niet te klein. Ook de kleur vind ik erg mooi. Er is veel moeite gestopt in het design.

Nu een paar weken de hoofdtelefoon in gebruik te hebben ben ik ook over het geluidskwaliteit erg tevreden. De hoofdtelefoon zorgt voor een goede en zachte aansluiting op de oren zodat er weinig geluid verloren gaat. Dit vind ik persoonlijk erg belangrijk aangezien ik het niet prettig vind als andere mensen zich storen aan geluidsoverlast. Kristalhelder en gebalanceerd geluid is dan ook prima beschreven.
Verder zijn de materialen goed gekozen en is het een fijne lichtgewicht koptelefoon.

Al met al zou ik deze koptelefoon aan iedereen aanbevelen die opzoek is naar een mooi ontworpen hoofdtelefoon welke een goede kwaliteit geluid levert. De prijs kwaliteit verhouding van deze hoofdtelefoon is erg goed.

JanineLou 08-04-2014

Mooi design erg comfortabel makkelijk in gebruik en erg comfortabel en indrukwekkend geluid.

De headset heeft een modern en sportief design, is niet te groot of te zwaar en zit erg comfortabel op je hoofd en bij je oren.

Tevens is de headset makkelijk verstelbaar naar het gewenste formaat en stabiel waardoor de headset goed blijft zitten ook tijdens het hardlopen.

Het leer geeft de headset een luxueuze uitstraling en persoonlijk vind ik het mooi dat alle onderdelen van de headset dezelfde kleur wit zijn.

De headset is erg makkelijk in gebruik je plugged hem in je laptop, smart Phone of tablet en je hoort direct geluid.
Het geluid is helder en indrukwekkend echter kan het soms zijn dat als je het volume heel hard zet het geluid in de toonhoogte een beetje schel klinkt. Maar verder is een uitstekende headset een echte aanrader!!

Kelss 07-11-2013

Mooie koptelefoon, met goed geluid

ik vind dit een uitstekende koptelefoon, en hij ziet er erg mooi uit.

Waar ik altijd op let bij een product is hoe het geleverd wordt.
Deze koptelefoon zat in een prachtige doos met een ideaal hoesje er bij, zo bijft hij ook in je tas netjes en schoon. de koptelefoon is licht en makkelijk opvouwbaar.

het geluid klinkt heel goed alleen de bass is wat minder, ook is het voor op school niet handig want als je hem te hard zet kan de hele klas mee luisteren. En ik hou er van om mijn muziek lekker hard aan te hebben dus daar waren mijn klagenootjes niet zo bij mee. Ik denk dat niet iedereen hardstyle mooie muziek vindt.

de microfoon werkt uitstekend en je kunt makkelijk je telefoon opnemen zonder hem uit je broekzak te halen.
dit is voor op school dan wel weer ideaal.

al met al ik vindt dit een uitstekend product.

rene040 05-11-2013

Design, comfort en prachtig geluid

Het eerste wat opvalt is de verpakking. De koptelefoon is stijlvol verpakt. Goed dat hier aandacht aan is besteed. Bij het uitpakken komen de koptelefoon en een opberg hoesje tevoorschijn. Dat stoffen hoesje is tamelijk klein om het product in op te bergen.
Dan de koptelefoon zelf. Die ziet er stijlvol uit en is er praktisch in te klappen, waardoor die makkelijk is op te bergen en mee te nemen,
Wat mij, en ook andere mensen die hem even probeerden, meteen opviel is het draagcomfort. De hoofdtelefoon zit heerlijk en knelt niet. Het geluid is vol, krachtig en kristalhelder. Heb verschillende muziekgenres beluisterd van dance tot klassiek en het klinkt eigenlijk allemaal even goed en natuurgetrouw. Geen overdreven zware bass , wat voor liefhebbers van een vette bass sound een minpuntje zou kunnen zijn.
Nog een sterk punt is dat je echt afgesloten bent van omgevingsgeluid. In een ruimte met veel mensen en rumoer hoor je echt alleen de muziek. Dat is enigszins verrassend omdat de oorschelpen van deze hoofdtelefoon relatief klein zijn.
Mijn conclusie is dat Philips erin is geslaagd een stijlvolle hoofdtelefoon te maken waar je mee gezien kan worden met een prachtige geluidsweergave.

Janneke93 31-10-2013

Super fijne koptelefoon met prachtig geluid

Ik moet zeggen dat ik heel erg te spreken ben over deze koptelefoon. Hij is ten eerste licht en goed opvouwbaar. Er zit een beschermhoesje bij waar hij perfect in past en heel handig is om bijvoorbeeld in je tas te stoppen. (Dat is voor de vrouw natuurlijk erg belangrijk ;))

Hij heeft een heel mooi design, ik heb de witte en ik vind hem alleen al prachtig om te zien. Je doet hem niet alleen op voor de muziek die er uit komt maar ook omdat hij zo mooi is.

Ik vind ook dat hij heel erg lekker zit. Hij sluit de oren helemaal af waardoor je de muziek echt heel goed hoort en niet wordt gestoord door geluiden van buitenaf.
Echter kan dit evt een nadeel zijn voor mensen die hem op de fiets gebruiken, aangezien je dan geen geluiden in het verkeer hoort. Ik zou dan aanraden maar 1 schelp op je oor te doen en de andere er achter, want zelfs dan heb je nog ontzettend goed geluid.

Over het geluid heb ik het eigenlijk nog niet gehad. Er zit een heel mooi warm geluid in. Het doe de muziek echt ontzettend goed. Je zit echt helemaal in de muziek. Echt heel mooi. Het enige wat ik zou kunnen opmerken is dat de bass niet zo heel duidelijk aanwezig is. Iets waar ik weinig last van heb, maar mijn vriend merkte dat wel op.

Over het algemeen een heel fijn ding en ik kan hem zeker aanraden!

Donder 29-10-2013

Lichte koptelefoon, goed design, weinig bas.

Mooie koptelfoon, zit prima omdat hij zo licht is.
Nadelig vind ik dat er relatief weinig bass is te horen en dat de noisecanceling niet heel goed is.

Miquelo08 29-10-2013

Mooie hoofdtelefoon met leuke eigenschappen

Toen ik de verpakking opende was ik meteen verrast. Het mooie ontwerp van de hoofdtelefoon was direct zichtbaar.

De Philips cityscape frames zit fijn op het hoofd en beschikt over een hoog draagcomfort. Het geluid valt enigszins tegen omdat het geluid van de omgeving ook goed hoorbaar is. De bass is voldoende.

Na het testen met muziek heb ik de hoofdtelefoon getest met een telefoongesprek, dit is heel gemakkelijk en de microfoon werkt uitstekend.

De cityscape frames is een prima hoofdtelefoon, die goed gebruikt kan worden met je mobiele telefoon. Daarnaast is het design een lust voor het oog en kan men de hoofdtelefoon gemakkelijk inklappen en opbergen.

kipa 26-10-2013

prachtig retro design , met een vlakke bas weergave

Dit product is als een geschenk bij mij terecht gekomen en bij het uitpakken van de smaakvolle verpakking, was ik erg te spreken over de mooie retro look koptelefoon.

Eenmaal op mijn hoofd voelde de 'frames' Cityscape erg prettig en lichtgewicht aan.

Eerst een telefoongesprek gevoerd, in dit geval met de Iphone en dat werkt en klinkt goed. kraak helder stemgeluid en de andere kant verstond me heel duidelijk.

Dan de muziek. Daar werd mijn enthousiaste 'first impression ' teniet gedaan. Tenslotte draag ik een koptelefoon voor de muziek. Ik speel graag dans muziek waar een volle bas aanwezig dient te zijn. En eerlijk gezegd was dat meteen teleurstellend. Een vlakke , wat holle bas, is wat ik hoorde.

Na het horen van een podcast van 1,5 uur , is mijn mening niet bijgesteld. Naturlijk hou je het 1,5 vol en geniet je van de muziek. Maar niet op de manier zoals ik zou wensen.

Ik heb nog andere muziek afgespeeld zoals: Queen en Motown music waar de bassen in die tijd een mindere rol speelde. Maar ook hier schiet de Cityscape te kort.

Helemaal als ik het vergelijk met mijn andere koptelefoons die ik gebruik. Waarvan 2 in het zelfde prijssegment. Mijn andere koptelefoons die ik gebruik voor DJ doeleinde hebben niet een 'on the go' karakter en de Frames Cityscape zou hier een mooi reismaatje kunnen zijn. Maar de 40mm drivers bekoren mijn orden niet.

Ik begon postief en wil zo ook eindigen tenslotte geef ik 3 sterren. De uitstraling is prachtig en als je hiermee over straat loopt heb je een eye catcher op je hoofd/oren. Een matching zonnebril er bij en 'trendy' wordt je bijnaam.