Philips CitiScape Frames SHL5705BK/00 zwart

Model
over het hoofd
Noise-cancelling
Draadloos

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips CitiScape Frames SHL5705BK/00 zwart op Kieskeurig.be.

7,9

guillaume12 18-03-2016

il est presque parfait

Geschreven voor: Philips CitiScape Frames SHL5705BK/00 zwart

ce caque audio fait partie de mes préférés car il a une qualité de son qui est incroyable . Le point négatif est que les <oreilles du casque sont très petites. Mais je conseille ce casque.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

ejsilva 29-07-2014

Het geluid is heel goed. het enige wat iets minder is, is de bass. Deze komt niet geheel tot zijn recht. De koptelefoon zit wel heel comfortabel.

Martijn Post 14-04-2014

Ik heb deze koptelefoon nu een tijdje in mijn bezit en tot zo ver bevalt hij erg goed.

Betreft het draagcomfort: De koptelefoon sluit goed over mijn oren heen waardoor ik geen last heb van geluid om mij heen. Hij voelt zacht aan op de oren. Enige minpuntje hier is dat het na langer gebruik van de koptelefoon ik wat last krijg aan de bovenkant van mijn oren door het drukken.

De vormgeving is super. De koptelefoon is niet al te opvallend, mooi vormgegeven en ziet er ook stevig uit.

De geluidskwaliteit bevalt mij ook erg goed. Zit een goede bass in en zoals ik al eerder zei je hebt geen last van omgevingsgeluid. Goede kwaliteit.

Duurzaamheid zit ook wel goed bij deze koptelefoon. Het is erg handig dat je de oren kan inklappen en de kabel kan losmaken om deze makkelijker mee te nemen in mijn tas. Hierbij zit ook een zakje waar de koptelefoon en de kabel makkelijk in kunnen waardoor de kans op schade nog kleiner is. De koptelefoon zelf zit ook stevig in elkaar.

Enige minpuntjes zijn het drukkende gevoel na langdurig gebruik. En het wil nog wel eens voorkomen dat afstelling van de grote van de koptelefoon verschuift als je hem op wil zetten dat gaat iets te makkelijk.

Verder ben ik erg blij met deze koptelefoon.

marler_nl 09-04-2014

Sinds kort in het bezit van de Philips SHL5705BK. Na enkele dagen gebruik merk ik dat dit een aangename koptelefoon is. Een aantal voordelen zijn al door de mensen voor mij aangegeven en voor mij geld ook dat met name het draagcomfort aangenaam is:

* Het een subtiele koptelefoon is die niet te opvallend is.
* Het een lichtgewicht koptelefoon is waarbij ik zelf veel plezier beleef tijdens het hardlopen.
* De koptelefoon in te klappen is en vervolgens erg handzaam is om mee te nemen.
* Het snoertje voorzien is van 'stoffen' omhulsel waardoor dit minder snel in de knoop komt te zitten dan bij snoertjes van oordopjes.

Daarnaast is het geluid van een prima niveau en komt het zelfs helder over. Ik gebruik de koptelefoon i.c.m. mijn smartphone en dat bevalt prima. Voor mij dus een ideale casual hoofdtelefoon.

rene040 05-11-2013

Design, comfort en prachtig geluid

Geschreven voor: Philips CitiScape Frames SHL5705BK/00 zwart

Het eerste wat opvalt is de verpakking. De koptelefoon is stijlvol verpakt. Goed dat hier aandacht aan is besteed. Bij het uitpakken komen de koptelefoon en een opberg hoesje tevoorschijn. Dat stoffen hoesje is tamelijk klein om het product in op te bergen.
Dan de koptelefoon zelf. Die ziet er stijlvol uit en is er praktisch in te klappen, waardoor die makkelijk is op te bergen en mee te nemen,
Wat mij, en ook andere mensen die hem even probeerden, meteen opviel is het draagcomfort. De hoofdtelefoon zit heerlijk en knelt niet. Het geluid is vol, krachtig en kristalhelder. Heb verschillende muziekgenres beluisterd van dance tot klassiek en het klinkt eigenlijk allemaal even goed en natuurgetrouw. Geen overdreven zware bass , wat voor liefhebbers van een vette bass sound een minpuntje zou kunnen zijn.
Nog een sterk punt is dat je echt afgesloten bent van omgevingsgeluid. In een ruimte met veel mensen en rumoer hoor je echt alleen de muziek. Dat is enigszins verrassend omdat de oorschelpen van deze hoofdtelefoon relatief klein zijn.
Mijn conclusie is dat Philips erin is geslaagd een stijlvolle hoofdtelefoon te maken waar je mee gezien kan worden met een prachtige geluidsweergave.
Oorspronkelijk gepost op philips.com