LG Tone Free FN4 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG Tone Free FN4 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Kathyke007 10-09-2020

Super makkelijk te synchroniseren

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Zoals wel velen bel ik bij het ontvangen van een nieuwe gadget altijd te gretig om eerst de instructies te lezen. Ik nam de oortjes uit het doosje en onmiddellijk kwam er een connectie met mijn gsm. Zonder enige moeite kon ik dit makkelijk verbinden. De bijsluiter had ik zelf niet nodig. Ook de handelingen om het oortje te bedienen staat mee in de hiervoor bestemde app. Super makkelijk. Je kan hem gebruiken aan het oortje zelf of bedienen via de app. Daar ik veel aan de telefoon hang ben ik direct enkele mensen gaan opbellen en in verschillende omgevingen getest. Iedereen kon mij perfect verstaan.

Ik loop regelmatig, dus ik was enorm benieuwd naar het gebruik tijdens het lopen. Ik heb gekozen om te lopen met omgevingsgeluid omdat dit veiliger is voor mezelf. Het geluid van de muziek kwam nog steeds helder door de auto's die me voorbij reden.

Je hebt keuze uit verschillende grotes van oordopjes, dus je kan dit makkelijk aanpassen naar believe.

Pluspunten

• Prijs
  • comfortabel
  • lange batterijduur

Krikke 82 10-09-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

De eerste keer dat ik de oortjes zag vond ik ze er redelijk simpel uitzien ze zijn zeer licht om te dragen in je oren ik vind het geluid zeer helder ben er echt tevreden over de batterijduur is echt goed ik kan ze echt 6 uur gebruiken heer ze opgeladen moeten worden en je hebt inderdaad maar 5 minuten in te steken en je kan gerust terug een uur muziek beluisteren enkel het tikken op de oortjes voor de volume of een inkomende oproep bijvoorbeeld is lastig maar voor de rest een goed product

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Licht om te dragen

Minpunten

• Volume regeling
  • Redelijk simpel uiterlijk

Ann VG 06-09-2020

Prima prijs/kwaliteit

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

De eerste week dat ik de oortjes had was best wel wennen aan de bediening met tikjes. Het lukte me maar niet om het volume te wijzigen. Ik bediende dan maar de oortjes met de app wat erg vlot ging. Je kan er ook het soort bass instellen en het niveau van de ambient sound. Ook kan je de bediening met tikken personaliseren. Nadat ik dat had gedaan lukte het me wel. De klank is zuiver. Ik heb geen last meer van een draad die telkens in de war geraakt in mijn handtas en het doosje is zo compact dat ik soms vergeet dat het in mijn tas zit. In de app zit een functie 'vind mijn oortjes' ook erg handig voor een warhoofd als ik. Als ik ze uitdoe en niet onmiddellijk in het doosje steek, dan kan de app ze een geluid laten maken waardoor je ze snel terug vindt. Waar ik minder tevreden van ben is de ambient sound. De microfoon brengt het geluid van buiten naar binnen tussen de muziek. Het is natuurlijk goed voor de veiligheid, maar dit ruist toch wel erg en als ik beweeg hoor ik veel geritsel. Ik zet dan liever de muziek stiller dan deze modus te gebruiken. Met de oortjes kan je ook een telefoongesprek voeren en de klank dan is beter dan bij mijn vorige set. Mijn gesprekspartners horen me erg goed en horen zeer weinig omgevingsgeluiden. En plots werd een sms voorgelezen! Dit had ik niet eens door dat de oortjes dat kunnen. Daardoor overtreffen ze mijn verwachting. Ik kan deze LG FN4 zeker aanraden. Ze hebben mij verbaasd.

Pluspunten

• compact
  • personaliseerbaar
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• ambient sound

leila ds 26-08-2020

Dé oortjes die je in huis moet halen!

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Na een lange zoektocht de meest geweldige oortjes voor het sporten gevonden!
Leuk design, zowel de oortjes als de oplaadcase. Je hoeft ze niet de hele tijd op te laden en kunt ze in hun oplaadcase overal meenemen. Eens in gebruik zijn de oortjes handige te connecteren en je hoort in je eigen oren hoe fantastisch de geluidskwaliteit is. Wil je omgevingsgeluid of niet, dit kan je gewoonweg kiezen! Geen schrik voor regen of zweet want de oortjes zijn ertegen bestand!

• Compatibiliteit
  • Autonomie
  • Geluidskwaliteit

Minpunten

• Gevoelig voor aanraking

CharlotteV 26-08-2020

Zuiver geluid

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Je merkt direct het mooie design op bij het openen van de verpakking.
Door het lichte gewicht, kan je de oortjes gemakkelijk overal mee naar toe nemen.
Nooit gedacht dat deze 'nieuwe' technologie ook de oortjes zuivert,
zeker in deze onzekere tijden zijn bacteriën verleden tijd.

De oortjes verbinden gemakkelijk met mijn Samsung.
Met de app kan je de instellingen nog naar eigen wens aanpassen.
De geluidskwaliteit is top!
Ik ben aangenaam verrast wat voor een zuiver geluid er uit zo een kleine toestelletjes komt.
Een telefonisch gesprek is ook zonder storingen verlopen.
Ze zitten goed en vallen zeker niet uit,
al moet ik zeggen dat dit even wennen is als je over-ears koptelefoons gewend bent.
Je krijgt ook siliconen opzetstukjes in meerdere maten,
dus voor iedereen voelen ze normaal perfect aan.

Over 'fast charging' gesproken. Na enkele minuten laden, kunnen deze oortjes weer even verder.
Zo kom je nooit zonder je zomerse beats.

Ik was nooit voorstander van draadloze oortjes,
maar vanaf nu raad ik het iedereen aan die graag overal naar muziek luistert.

Pluspunten

• Zuiver geluid
  • Lange gebruiksduur

Minpunten

• Je stem klinkt robotachtig

lowi 20-08-2020

top product

Geschreven voor: LG Tone Free FN4 zwart

Ik gebruik de LG FN4 vooral om muziek te beluisteren. Voordien heb ik altijd oortjes met een snoertje gehad (waarvan het snoertje ook steeds in de war geraakte en kapot ging). Ik was dus zeer benieuwd naar deze oortjes.

De earbuds zijn licht en aangenaam om dragen. Je voelt ze nauwelijks zitten, wat het dus leuk maakt om deze een lange tijd in te houden. Er zijn dan ook verschillende formaten van oordopjes die meegeleverd worden zodat er voor iedereen een ideale pasvorm mogelijk is. Bij het insteken verbinden ze meteen met je telefoon en krijg je een mooi en helder geluid. Ik ervaar het geluid als loepzuiver. Op geen enkele moment was er ruis te horen. Met een simpele aanraking kan je het geluid ook even pauzeren. Het verbaasde me hoe vaak ik deze functie heb moeten gebruiken en hoe goed deze werkt. Via de app kun je deze instellingen ook zeer makkelijk aanpassen naar je eigen voorkeur.
De oortjes komen in een stevige case die er bovendien ook nog eens mooi uitziet. Ik ben vol lof over deze oortjes en beveel ze dan ook zeker aan.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • draagcomfort
  • helder geluid

Minpunten

• geen