LG FN6 wit

draadloos
Kleur(en)
wit
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de LG FN6 wit op Kieskeurig.be.

7,1

Sen 25-09-2020

Fijne oortjes met UVnano in case, echt een aanrader!

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Oortjes zitten fijn. Met telefoongesprekken ben ik goed verstaanbaar en hoor ik de tegenpartij zuiver. Verder vind ik draadloos opladen ook heel handig! Ook vind ik het vooral in deze tijden wel fijn dat er UVnano licht in de case zit. LG claimt dat dit %99,9 van alle bacteriën killt. Kan het niet bewijzen maar toch wel uniek :)!

Pluspunten

• Uv nano
  • Geluid
  • Draadloos opladen

Dick39 10-09-2020

Goeie kwaliteit oordoppen die handig in gebruik zijn

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Toen ik de doos opende zag ik een klein doosje waarin de oordoppen zitten.
Na deze oordoppen in de oplader gezet te hebben, viel meteen het gebruiksgemak op. Even verbinden en klaar. De kwaliteit van het geluid is ook vrij aardig, maar het grote voordeel van deze oordoppen is toch echt de lange stand by tijd.

Pluspunten

• Stand by tijd
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geluid

Das 10-09-2020

Draaggemak prima, maar geluid niet optimaal

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Ik heb de oortjes veelvuldig gedragen. op de fiets, in de trein, ziek thuis om niemand lastig te vallen, met hardlopen en andere sporten en het draaggemak is prima. Ze blijven goed zitten, zelfs met op en neer springen. Ik blijf er ondanks het design wel vaak aan hangen met mijn haar, maar daar valt overheen te komen. Design ook top en batterijduur zeker niet ontevreden. De indicatie met lichtkleur voor hoeveel batterij vind ik leuk bedacht, maar als de kleur paars 20-80% aangeeft, dan zegt dat me niet zoveel natuurlijk... Geluid niet overtuigd. Op de fiets hoor ik, wind of geen wind, alleen maar ruis en moet ik het geluid zo hard zetten dat het bijna niet gezond meer is. Telefoongesprek sowieso onmogelijk. De bass heb ik via de app wat aangepast, maar nog steeds niet optimaal. En daarnaast is het 1,2 of 3 keer tikken ook nog steeds een uitdaging om de oortjes te kunnen besturen. Jammer, had meer van deze oortjes verwacht, maar betrap me er op dat ik op de fiets bijvoorbeeld toch weer sneller naar mijn oude vertrouwde snoertje grijp.

Pluspunten

• design
  • draaggemak

Minpunten

• geluid
  • gebruiksgemak

Michiel 09-09-2020

LG tone ear pods

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Zeer mooie en betaalbare headset. Goed te gebruiken met hardlopen en wielrennen. De ambient sound functionaliteit werkt wel, maar vond ik zelf niet heel prettig in gebruik. Accuduur is goed.

Pluspunten

• design
  • functionaliteit

Minpunten

• ambient sound
  • geen noise cancellation

IlseT 09-09-2020

Zitten heerlijk!

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Veel in-ears vind ik niet lekker zitten. Alleen deze.. wauw! Echt heeel fijn. Geluid is belangrijk natuurlijk, alleen als dat goed is en ze zitten minder fijn, dan zal ik ze alsnog niet gebruiken. Dus super belangrijk! Daarnaast is het geluid gelukkig ook echt meer dan prima. Wat ik verder fijn vind is dat als ik de oortjes terug in de case doe, dat ze direct worden ontkoppeld met m’n telefoon. Dat heb ik ook wel eens anders meegemaakt. En laatste pluspunt: opladen hoeft niet héél vaak :-)

Mark20 09-09-2020

Mooie draadloze oortjes

Geschreven voor: LG FN6 zwart

De LG Tone Free FN6 is een fijn product! De oortjes zitten goed in je oor. Er zijn verschillende siliconen opzetstukken, waardoor je het kunt aanpassen aan jouw oor. Zodra je de oortjes indoet, koppelen ze direct met een apparaat waar je eerder mee hebt gekoppeld. De aansturing volgens touch werkt daarnaast uitstekend. De ambient sound functie is een dappere poging, maar doet wat mij betreft niet wat het belooft. Omgevingsgeluid komt nog steeds door de oortjes heen, ondanks deze modus. Het vervormt het omgevingsgeluid enkel. De microfoon daarentegen pikt nauwelijks tot geen omgevingsgeluid op. Regelmatig buiten gebeld via deze oortjes, maar geen enkel commentaar gehad over dat ik niet verstaanbaar ben. Mega blij mee! De app voor de LG Tone Free FN6 heb ik gedownload, maar vrij snel weer verwijderd. De besturing is zo vanzelfsprekend dat een extra app in mijn ogen overbodig is. Samengevat ben ik niet omver geblazen van de kwaliteit, maar ben ik wel erg te spreken over het gebruiksgemak! Ik gebruik ze dagelijks.

Pluspunten

• Draagcomfort
  • Goed tijdens bellen

Minpunten

• LG app

Angie01 09-09-2020

Mooi design functioneel

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Ik heb dit product mogen testen, het gebruik is mij zeer goed bevallen. Bij mij passen niet alle oordopjes, deze wel. Er is een case bijgeleverd waarin ook een anti bacterieel lichtje in zit. In de app kan je de functies van de knoppen of tikken wijzigen. Geluid is erg goed. Er zit ook een ambience functie op, hiermee kan je de omgevingsgeluiden doorlaten komen via de oordopjes of juist cancelen. Design is mooi en praktisch.

Pluspunten

• design
  • Ambience surround functie
  • comfortabel
  • anti bacterieel licht

Aline 08-09-2020

Fijne oortjes, makkelijk te connecten

Geschreven voor: LG FN6 zwart

De oortjes zitten fijn in m'n oren, blijven ook tijdens het sporten goed zitten.
Zodra ik ze uit het doosje haal connecten ze gelijk, ideaal. Prima geluid.
Minpunt is de gevoeligheid van de touch knop op de oortjes, ze zijn hiermee niet prettig te bedienen. Er wordt geregeld een andere handeling uitgevoerd dan bedoeld was. Batterijduur prima, de oortjes laden weer op in 't doosje en doosje zelf geeft aan wanneer deze opgeladen dient te worden. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Conect makkelijk
  • Batterijduur

Minpunten

• Bediening

Freek 08-09-2020

Helaas een grote flop

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Zoals waarschijnlijk vele anderen die hier een review plaatsen heb ik de FN6 van LG gekregen om te testen.

Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd om te houden van dit product, het lukt me niet. De verbinding valt vaak weg (met iphone), er is totaal geen bass, de noise cancelling is summier, het geluid klinkt niet goed, de aanraakgevoeligheid is veel te hoog waardoor als je de oortjes goed in je oren wilt zetten je gelijk een andere modus activeert.

Ik beveel dit product niet aan.

Pluspunten

• Draadloos
  • Noise cancelling

Minpunten

• Verbinding valt weg
  • Geluid
  • Aanraakgevoeligheid
  • Geluid

RozitaB 08-09-2020

Fijne koptelefoon, zeker aan te bevelen!

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Ik heb dit product een maand mogen testen. Ten eerste ben ik zeer tevreden over het draagcomfort van de koptelefoon. Doordat er geen draad aan zit kan je je gewoon vrij bewegen terwijl je muziek aan het luisteren bent. Omdat deze oortjes zo fijn in je oor zitten kun je ze lang inhouden zonder last te krijgen van je oren. De oortjes zijn subtiel van uiterlijk en licht wat het uiterlijk verder bevordert. Wat betreft de accuduur ben ik ook zeer tevreden. Ik schat dat de oortjes ongeveer 10 uur meegaan, na een half uurtje opladen kun je er minimaal wel weer een uurtje mee doorluisteren. Van de zelfreinigende functie merk je niet heel veel, alhoewel het natuurlijk wel een fijn idee dat de oortjes bij het opladen bacterievrij gemaakt worden. De geluidkwaliteit van de muziek tijdens het luisteren is prima. De oortjes niet noise-cancelling en je blijft dan ook wel omgevingsgeluiden horen. Echter heb ik deze oortjes vaak in tijdens het sporten en werken dus vind ik dan niet heel erg. Via de bijbehorende app kun je met een equalizer verschillende geluidstypen instellen ook dit gebruik niet zo veel, mede omdat de app ook een beetje traag werkt. De koptelefoon is te bedienen via een touchpad op het oortje. Dit touchpad vergt enige oefening om goed te bedienen. Mijn voorkeur gaat dan ook meer uit naar fysieke knoppen. Al met al ben ik zeet tevreden over deze oortjes en zou ze zeker aanraden aan famillie en vrienden. Ik dit vooral een goed alternatief voor de veel duurdere airpods en een van de betere in-ears die op de markt verkrijgbaar is. Het doosje is klein en gemakkelijk overal mee te nemen. Wel heeft het doosje een matje kleur waardoor deze snel kan beschadigen.

Pluspunten

• draagcomfort
  • uiterlijk

Minpunten

• touchpad/bediening
  • geluidskwaliteit

Emile 08-09-2020

Redelijk tevreden

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Sind een paar weken gebruik ik deze oordopjes redelijk intensief. Mijn ervaring is vooral gebaseerd op het gebruik tijdens het fiets (woon-werk). De geluidskwaliteit is goed te noemen. Ik vind dat er een erg ‘vol’ geluid uit komt. De batterijduur is ook erg goed (zeker omdat ze nog bijgeladen worden in de case). De bediening van de oortjes gebeurt middels touch op de zijkant. Het werkt erg onnauwkeurig en vaak wordt niet het juiste commando “gesnapt” door de oortjes. Een praktisch nadeel aan oordopjes zonder kabel heeft een groter effect dan ik aanvankelijk dacht. Op de fiets ben ik steeds bang dat de oordopjes uitvallen. De kabel is ook handig bij het tijdelijk uitdoen van de oortjes bij de kassa in de supermarkt. Al met al is de geluidskwaliteit erg goed, batterijduur is ruim voldoende. De praktische eigenschappen vallen mij erg tegen. De prijskwaliteit is voor, hoe ik de oortjes gebruik, niet goed.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Batterijduur

Minpunten

• Bediening
  • kwetsbaarheid

Stephanfh87 08-09-2020

Super tevreden

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Dit zijn zeer goede oordopjes voor de reguliere gebruiker, ze zitten enorm prettig in de oren en de kwaliteit is uitstekend. Het is top dat de oordopjes 6 uren mee gaan maar zeker ook dat het doosje de oortjes nog 2 x 6 uren oplaad. Hierdoor hoef je niet steeds een lader bij je te dragen en kun je gewoon de dopjes met doosje meenemen.

• Levensduur

Minpunten

• Bluetooth verbinding af en toe zwam
  • Geen top geluid.

Fransie1981 02-09-2020

Geweldige oordopjes

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Oordopjes zijn voor fietsen / wandelen geweldig. Voor hardlopen heb ik ze niet geprobeerd maar ben ik bang dat ze uitvallen want na langere tijd zitten ze wat losser in mijn oren.

Geluid, toepasbaarheid en connectiviteit zijn fantastisch. Tijdens het fietsen is met de ambient functie het verkeer om je heen goed te horen. Eenmaal verbinding gemaakt wordt de keren erna automatisch verbinding gemaakt zodra je de oortjes uit de case haalt.

Batterij gaat lang mee, 4 uur fietsen is geen probleem.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed geluid
  • Ambient functie

Minpunten

• Voor mij niet geschikt voor hardlopen

Daph34 02-09-2020

fijne draadloze oordoppen

Geschreven voor: LG FN6 zwart

De LG Tone Free HBS-FN6 bevalt mij erg goed. De oordopjes zitten comfortabel in je oor en maken direct verbinding als je ze in je oren doet. Heel soms vallen ze bij het vooroverbukken uit je oor. Het geluid is prima, niet fantastisch. Met de bijbehorende app is er wel het één en ander in te stellen, zoals het aan/uit zetten van omgevingsgeluiden (waarvan ik weinig verschil merk) en om geluiden te optimaliseren, wel goed te horen! De oordopjes zijn zelf ook te bedienen met je vinger, maar dit werkt niet optimaal vind ik. Bij aanraking gaat hij gelijk op pauze. Gelukkig kan je dit ook uitzetten. Ik vind het een groot voordeel dat de oordopjes draadloos zijn. Verder heeft hij nog wat leuke technische snufjes zoals het doden van bacteriën door speciaal UV licht. De LG Tone Free HBS-FN6 is gemakkelijk en snel op te laden en zit in een mooie / handige case waardoor hij makkelijk mee te nemen is. Op wat kleine punten na vind ik het over het algemeen fijne draadloze oordoppen. Zeker een aanrader dus!

Pluspunten

• Draadloos
  • comfortabel

Minpunten

• Geluid is prima, niet fantastisch

LisaKl 01-09-2020

Valt tegen

Geschreven voor: LG FN6 zwart

De kwaliteit van de oortjes valt mij ontzettend tegen. De bas ontbreekt helemaal. De beloofde 'ambient sound' is echt een aanfluiting. Daarbij loopt hij zelfs niet synchroon als ik via mijn telefoon YouTube kijk. Erg zonde, want het beloofd zoveel moois.

De bediening van oortjes is tevens erg lastig. Ze doen steeds niet wat je van ze wil. Het geluid veranderen door 3x te tikken lijkt een onbegonnen taak.

Minpunten

• Geluid
  • Ambien sound
  • Gebruik

vickyvg 24-08-2020

Kwaliteit geluid is top

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Supergoede geluidskwaliteit, handig dat ze opladen in hoesje, zitten makkelijk, ook na paar uur geen pijn, je merkt niet dat je ze in hebt. Noice canceling is superhandig. Makkelijk in gebruik , de app is handig!

Pluspunten

• geluid

Quvaja 20-08-2020

Niet wat ik had verwacht

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Sinds een paar weken gebruik ik de oortjes van LG. Helaas vallen ze mij tegen. De kwaliteit van het geluid is niet wat ik ervan had verwacht. Ze beloven 'ambient sound', die is heel erg slecht. Geluid is niet naar behoren en wat ik gewend ben bij andere oortjes. De bas klinkt helaas ook niet goed. Het zou moeten zijn dat als je de oortjes in hebt je de omgevings geluiden dempt, dat maakt geen verschil.
De oortjes zijn makkelijk te bedienen, dat is een pluspunt. De knopjes reageren snel dat is voor het bellen fijn. Geluid zachter of harder doen werkt prima.
Wat ook een pluspunt is dat het een fijn idee is dat er antibacterieel licht is gebouwd in de case. Ze zijn ook zuinig in gebruik.
Conclusie; de oortjes bedienen werkt goed, zitten goed in de oren, maar voldoen niet aan alle aspecten die ze beloven.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Antibacteriële werking in case
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Geluid is slecht

yannickjee 20-08-2020

Leuke draadloze oortjes

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Op het eerste zicht zien de oortjes er al lekker modern uit. Ze zitten in een mooie oplaad case die ervoor zorgt dat je na een paar minuten laden alweer wat uurtjes verder kan! Ook handig is dat de oortjes steeds opladen als ze in de case zitten. Hierdoor kom je echt wel een ruime tijd toe met de oortjes. Soms vraag ik me zelfs af wanneer de oortjes nu eens leeg gaan, er lijkt maar stroom te blijven komen uit de case. Als je de case wilt opladen is het ook voldoende deze op een draadloze oplader te leggen, zo moet je niet meer op zoek naar kabeltjes!

Na iedere draagbeurt gaan de oortjes weer in de case en worden ze vanzelf gedesinfecteerd met een blauwe gloed. Het lijkt zelfs een beetje futuristisch maar het is een leuke extra!

De geluidskwaliteit is voldoende maar ik had er persoonlijk toch meer van verwacht. Voor een allround gebruiker is dit zeker voldoende maar je mag geen high end geluid verwachten. De noice cancelling werkt ook redelijk goed!

Zeker dus een aanrader voor iemand die leuke draadloze oortjes zoekt met goed geluid en een lange gebruiksduur. Indien je meer high end geluid wilt dan zou ik nog even doorsparen voor een duurder model.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Automatisch desinfecteren
  • Case kan draadloos opgeladen worden
  • Zitten lekker in je oren
  • Goede ruisonderdrukking

Minpunten

• Geluidskwaliteit is niet zoals high end oortjes
  • Automatisch verbinden lukt soms niet met iPhone

vodi 17-08-2020

Mooie goedpassende draadloze oortjes

Geschreven voor: LG FN6 zwart

Nog nooit draadloze oortjes gebruikt, maar paar maanden begonnen met hardlopen en toen ik deze oortjes mocht testen leek me dat geweldig. Ik denk altijd dat dit voor mij te hightech is met allerlei snufjes die ik niet perse zelf zou opzoeken (bellen via deze optie, terwijl ik dat wel met bedrade oortjes doe...). Toevallig tijdens vakantieperiode mogen testen en ook toen hardgelopen. dan zitten ze echt goed en zonder irritatie. Ze blijven echt goed zitten en het geluid is goed, maar dat maakt tegelijkertijd dat er weinig omgevingsgeluid doorkomt. er zit een functie in dat je meer geluid van de omgeving kan horen, maar heb nog niet helemaal door hoe dat werkt, of ik hoor het verschil niet.....
Gewoon zittend en muziek luisterend vind ik ze ook erg fijn daardoor. maar vandaag op de fiets heb ik ze op gehad en toen schrok ik van de hoeveelheid ruis. ik luisterde een podcast en die was eigenlijk niet te horen door de ruis. Vandaag ook voor het eerst gebeld via de oortjes. Je kan opnemen door erop te klikken. De bediening door links of rechts te klikken, of langer met je vinger erop te drukken, moet je wel even door hebben. lastig te doortasten voor mensen die niet echt hightech zijn en gewend zijn aan 1 knopje voor 1 taak. Maar dat si een kwestie van gewoon proberen en oefenen denk ik. Ik heb niet veel verstand van geluidskwaliteit en ben ook geen grote muziekkenner, dus voor mij zouden dit prima oortjes kunnen zijn. Vooral voor het hardlopen, maar dus minder voor op de fiets. In auto rijd ik niet veel dus daar niet gebruikt, maar omdat het zo goed je oren afsluit, zou ik denk ik het gevoel hebben te weinig mee te krijgen van de omgeving.

Pluspunten

• design
  • lange batterijduur
  • antibacterieel oplaaddoosje

Minpunten

• ruis op de fiets
  • ingewikkelde bediening

Karen4321 17-08-2020

Niet voor mij

LG TONE FREE FN6
Ze zijn makkelijk om te gebruiken. Even koppelen met de bluetooth en het werkt gelijk. Je kunt dan een app op je telefoon zetten voor meer opties.
De Ambient sound modus werkt helemaal geweldig. Je kunt het heel makkelijk aan en uit zetten door de oortjes even aan te raken. Dit is vooral handig als je mensen om je heen even wil verstaan of juist niet. Tijdens het bellen is dit ook erg handig.
De uv nano geeft je een schoon gevoel. Je moet er wel aan denken dat dit alleen gebeurt als het doosje op het lichtnet is aangesloten. Dus als je er goed aan denkt om de oortjes regelmatig even in het doosje te doen en dan pas aan te sluiten op het lichtnet is er geen kant dat er uv straling vrij komt en worden de bacterien regelmatig onschadelijk gemaakt.
Je kunt een app op je telefoon zetten en daarmee wat functies van de oortjes aanpassen. Zo kun je de touch functies aanpassen zoals je zelf fijn vind. Zo vond ik het fijn om de touch functies even uit te zetten tijdens het sporten. Soms stoot je ergens tegenaan of doe je ze weer even wat beter in en dan veranderde er weer een instelling. Even de touch functies uitzetten vond ik wel handig.
In de app kun je ook Equalzer settings aanpassen. Dit vond ik wel handig daar ik veel boeken luister. Dan is het wat prettiger om de bas wat te kunnen verminderen en dan kun je hem toch weer anders zetten bij muziek. Deze app vond ik erg handig ten opzichte van andere oortjes die ik geprobeerd heb. Je kunt net wat meer naar je eigen wensen instellen.
Helaas zijn de oorjes niet de perfecte oortjes voor mij. Tot op vandaag heb ik nog geen oortjes kunnen vinden die bij mij prettig zitten. Het zijn oortjes die je een klein stukje je gehoorgang in moet drukken en dat zit bij mij niet prettig. Na een half uurtje gaat mij dat irriteren en dan kan ik ze niet weer in doen die dag zonder pijn. Ik heb zelfs geprobeerd om dit rustig op te bouwen maar voor mij is dan een half uur echt het maximaal haalbare.

Pluspunten

• Makkelijk in te stellen
  • Goede geluiskwaliteit

Minpunten

• Moet in gehoorgang