LG TONE Free FN6 zwart

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG TONE Free FN6 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

vickyvg 24-08-2020

Kwaliteit geluid is top

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Supergoede geluidskwaliteit, handig dat ze opladen in hoesje, zitten makkelijk, ook na paar uur geen pijn, je merkt niet dat je ze in hebt. Noice canceling is superhandig. Makkelijk in gebruik , de app is handig!

Pluspunten

• geluid

yannickjee 20-08-2020

Leuke draadloze oortjes

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

Op het eerste zicht zien de oortjes er al lekker modern uit. Ze zitten in een mooie oplaad case die ervoor zorgt dat je na een paar minuten laden alweer wat uurtjes verder kan! Ook handig is dat de oortjes steeds opladen als ze in de case zitten. Hierdoor kom je echt wel een ruime tijd toe met de oortjes. Soms vraag ik me zelfs af wanneer de oortjes nu eens leeg gaan, er lijkt maar stroom te blijven komen uit de case. Als je de case wilt opladen is het ook voldoende deze op een draadloze oplader te leggen, zo moet je niet meer op zoek naar kabeltjes!

Na iedere draagbeurt gaan de oortjes weer in de case en worden ze vanzelf gedesinfecteerd met een blauwe gloed. Het lijkt zelfs een beetje futuristisch maar het is een leuke extra!

De geluidskwaliteit is voldoende maar ik had er persoonlijk toch meer van verwacht. Voor een allround gebruiker is dit zeker voldoende maar je mag geen high end geluid verwachten. De noice cancelling werkt ook redelijk goed!

Zeker dus een aanrader voor iemand die leuke draadloze oortjes zoekt met goed geluid en een lange gebruiksduur. Indien je meer high end geluid wilt dan zou ik nog even doorsparen voor een duurder model.

Pluspunten

• Snel opladen
  • Automatisch desinfecteren
  • Case kan draadloos opgeladen worden
  • Zitten lekker in je oren
  • Goede ruisonderdrukking

Minpunten

• Geluidskwaliteit is niet zoals high end oortjes
  • Automatisch verbinden lukt soms niet met iPhone

Luckyluc72 13-08-2020

Goed produkt

Geschreven voor: LG TONE Free FN6 zwart

De LG Tone Free FN6 Zwart bevalt me goed. Mooi verpakt en ze zitten in een gemakkelijk doosje waar je de usb kabel heel gemakkelijk op aan kunt sluiten. Zodra je ze uit het doosje haalt maken ze automatisch verbinding met je mobiele apparaten. Ze sluiten goed aan op je oren. Het geluid is aangenaam en je kunt er ook gemakkelijk mee telefoneren
Wat fijn is is de noise cancelling in zo een klein formaat. En als je de app installeert dan kun je het geluid nog aanpassen aan je voorkeuren

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Handig opbergdoosje

Minpunten

• Beperkte bass