Philips SHQ5200/10

Focal Elear

iDance Hipster 702

• Kleuren roze, zwart
iDance Hipster 702

Beoordeling op basis van 17 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

Hanna25 04-01-2015

Goed product, toch snel kapot gegaan.

De koptelefoon is voor mij echt een uitkomst. Ik loop elke dag hard en zweet toch wel aardig waardoor in-ears altijd uit mijn oren liepen. Deze koptelefoon is heel fijn in het gebruik. Ik hoor de omgeving nog en ik voel bijna niet dat ik een koptelefoon draag. Alleen hij zit zo compact rondom mijn hoofd dat toen ik van de week een smakkerd op de grond maakte 1 kant van de koptelefoon doormidden is gescheurd en hij nu dus niet meer goed past. Hij doet het nog wel, maar het gebruiksgemak is er af omdat hij niet goed past. Hebben jullie garantie mogelijkheden, of moet ik nu een nieuwe aanschaffen?

Sjess 07-01-2014

Perfect voor tijdens het hardlopen

Eindelijk een koptelefoon die wél goed blijft zitten! Ook vind ik het erg fijn dat hij omgevingsgeluiden niet uitsluit, dit is voor de veiligheid echt een pluspunt. Geluidstechnisch kan het absoluut beter maar voor het soort koptelefoon denk ik dat het prima is. Het snoer wat je kunt verkorten/verlengen is ook echt een uitkomst. Aanrader!

Lucille Adriaens 16-05-2013 Product maand in bezit

Het zit veel beter dan de koptelefoon die ik eerst had. Deze blijft goed zitten en zit zacht om mijn oren, geen drukkend gevoel. Muziek kwaliteit is uitstekend. Ik ben er heel blij mee.

clovis143 11-05-2013 Product paar weken in bezit

6,8
Ik heb deze koptelefoon al een aantal weken in bezit en ben er over het algemeen tevreden over. hij is licht en zit goed op de oren. ook de lengte van de kabel is net lang genoeg. omdat deze koptelefoon is bedoeld om mee te hardlopen/fietsen om zo het omgevingsgeluid te horen, functioneert hij is deze omstandigheden naar behoren omdat je alle geluiden in je omgeving goed hoort. Wil jij de koptelefoon echter gebruiken in bijvoorbeeld een trein dan kunnen medereiziger jouw muziek goed horen.

Nelleke51 04-05-2013

Blijft goed zitten en goede geluidskwaliteit

Hele fijne, kwalitatief goede koptelefoon! Is licht, blijft goed zitten en geluidskwaliteit is prima. Ben er heel blij mee.

Aische 23-04-2013 Product paar dagen in bezit

Het zit lekker, maar het is veel te warm! Geluidskwaliteit is super. Verder vind ik hem iets te groot.

Korneel 22-04-2013

Perfect voor sporters

Eindelijk een koptelefoon die goed blijft zitten tijdens het hardlopen. De hoofdband is van een soort siliconen rubber waardoor hij goed op je hoofd blijft zitten. Geen gedoen meer mer uitvallende oordopjes of het constant terug zetten van je koptelefoon.
Het philips naampje op de zijkant is zelfs hoog reflectief, er is echt nagedacht voor de sporter.

Mirjam M. 20-04-2013 Product paar dagen in bezit

Koptelefoon is fijn om te dragen tijdens het hardlopen en vrij licht. Geluidskwaliteit is bijzonder goed en blijft zelfs stabiel tijdens een sprong over een tak of iets dergelijks. Schokvrij dus en dat is heel fijn. Ook blijven de omgevingsgeluiden hoorbaar, hetgeen bijdraagt aan de veiligheid. De vormgeving is eigentijds, al denk ik dat het wel leuk zou zijn wanneer je de mogelijkheid hebt om uit meerdere kleuren te kiezen. Bij een wat langere run worden de oren wel wat warm.

Mijn partner heeft een wat groter hoofd en hij vond het draagcomfort wat minder. De koptelefoon is wel in lengte verstelbaar, maar niet in breedte. Dus voor de wat 'grotere' mens is deze wellicht wat minder geschikt.

Yvonne uit Delft 14-04-2013 Product paar weken in bezit

De geluidskwaliteit vond ik goed, terwijl tegelijkertijd toch omgevingsgeluid nog te horen was.
Hij zit goed en blijft ook goed zitten tijdens het hardlopen. Hij blijft ook goed op je oren zitten. (Wat dat betreft echt een verbetering ten opzichte van oordopjes die om en om uit je oren ploppen tijdens het lopen). Hij is makkelijk verstelbaar. In vergelijking met oordopjes is hij wel vrij groot (je wikkelt hem niet even snel om je mp3 speler, om m in je zak mee te nemen).

R.Derks 13-04-2013 Product maand in bezit

De hoofdtelefoon zit fijn, valt niet zomaar af tijdens het lopen. Dit is een voordeel. Verder is de geluidskwaliteit is erg goed!

g.bruens 01-04-2013 Product paar weken in bezit

Zit comfortabel, is erg licht en makkelijk verstelbaar. Heb zelf voorheen altijd met oordopjes gerend maar die vielen soms uit. Pluspunt vind ik dat je de oor pads er gemakkelijk af kan halen om te wassen.

Boekhorst 01-04-2013 Product paar dagen in bezit

De koptelefoon blijft verrassend goed zitten tijdens het hardlopen. In tegenstelling tot bij het gebruik van oortjes was het niet nodig tussentijds te corrigeren, blijft goed op z'n plek zitten. Mooi vol geluid. Omgevingsgeluid blijft goed hoorbaar. Over duurzaamheid valt moeilijk nog wat te zeggen, heb 'm pas een paar dagen.

weensma 31-03-2013 Product paar dagen in bezit

Algemeen oordeel zeer goed, vooral de geluidskwaliteit is prachtig (helder en diep geluid), blijft prima zitten tijdens het hardlopen, tegelijkertijd blijven verkeersgeluiden goed te horen, dus redelijk veilig. Duurzaamheid moeilijk te testen na een paar dagen maar lijkt me ok, de schelpjes zijn makkelijk te wassen dus in die zin wel zo hygienisch.

Betsbetsbets 28-03-2013 Product paar dagen in bezit

Zit heel goed op je hoofd. Niet te strak, niet te los, dus het draagt prettig tijdens het wandelen en hardlopen. De koptelefoon ziet er sportief uit. Leuke kleur en niet te groot.
Zeker aan te raden.

flip.van.tiel 28-03-2013 Product paar dagen in bezit

6,8
duurzaamheid is twijfelachtig, dit zijn typisch wegwerpproducten, pasvorm: ligt op de oren, niet eroverheen. Veel windgeruis tijdens verplaatsingen buitenshuis. Kleur is anders dan het standaard zwart

Gvandijk 27-03-2013 Product paar dagen in bezit

Plus: soepele, lichtgewicht materialen waardoor je de koptelefoon bijna niet voelt.
De oorschelpen zijn naar het oor gevormd en sluiten goed aan op het oor.
Goed, helder geluid én het omgevingsgeluid blijft hoorbaar.
Min: Bij heel harde wind hoor je de wind een beetje fluiten.
Het zou fijn zijn als de koptelefoon nog iets kleiner gesteld kan worden, zodat ie ook strak zit als je niet zo'n groot hoofd hebt.
N.B. Duurzaamheid lijkt OK, maar ik heb de koptelefoon pas een paar dagen dus kan dat niet echt beoordelen.

Anton Dekker 27-03-2013 Product maand in bezit

Ik loop graag met Muziek op, helaas waaien oordopjes altijd uit mijn oren. Deze hoofdtelefoon was de ideale uitkomst, hij blijft perfect zitten en geeft ook nog eens geweldig geluid.
Ook kon ik tijdens het hardlopen ook 't verkeer goed horen en dat is wel zo veilig (uiteraard op normaal volume). Ik kan hem echt aanraden !