Sony DR-BTN200 - Reviews

over het hoofd
Klankkast
gesloten

sjlambiek 25-10-2014 Product half jaar in bezit

Ik heb dit ding al 8 maanden en wat kan de batterij het lang werken zonder hem 2 dagen op te laden. Deze koptelefoon is ideaal voor dagelijks 24 hours gebruik zelfs in bed. Het hele grote voordeel is dat je deze koptelefoon haast niet voelt in tegenstelling tot de grote headsets waar je een drukkend en zwaar gevoel krijgt. De prijs is helaas iets hoog en daarom kopen mensen deze niet. De headset werkt op PS3, op je computer met bluetooth dongle, en android of andere apparaten. Vooral op de computer met spotify en een goede dongle aan een USB verlengkabel levert een bluetooth bereik op van 13 meter. Ligt aan je dongle en bekabeling denk ik. Echt aanrader en meer mensen zouden dit ding moeten kopen en reviewen ondanks de hoge prijs. Zou mooier zijn als Sony de prijs zou kunnen laten zakken naar 45 euro want ik denk dat er geen high tech zaken of dure materiaal aan deze koptelefoon besteed is. Het geluid is heel goed om dit duidelijk te maken. Bij Bax-Shop is dit ding 55 euro terwijl alle andere shops dit ding 88 euro kost. Enige kleine nadeel is dat je hem niet tegelijkertijd kunt opladen en muziek kunt beluisteren, maar dit is niet zo erg omdat de batterij ongeveer 2 dagen aan 1 stuk het doet en opladen blijkt kwartier tot half uur voldoende.

Kruikje 23-01-2014 Product paar dagen in bezit

+ Hij is licht in gewicht
+ Het geluid is goed .
- De afwerking ziet er wat goedkoop uit.
- Bluetooth koppelen moet je het knopje best lang ingedrukt houden.
+ Voor wat de prijs betreft een goede hoofdtelefoon.
+ Ik heb hem op marktplaats gekocht voor een zacht prijsje nieuw in de vepakking.