Sony MDR-RF855RK - Reviews

gesloten

8,1

Wim 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Gewoon goed

Een prima hoofdtelefoon voor een draadloze hoofdtelefoon een heel acceptabel geluid.
Wel moet de bron iets hoog ingesteld zijn om reserve op de hoofdtelefoon te hebben.
Wat betreft het bediengemak vind ik dit een sterk punt de hoofdkussens zijn zacht en verstelbaar daar is goed over nagedacht deze Sony kan ik dus aanbevelen een goed product ook sterk is de automatische functie die de hoofdtelefoon afzet.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Makkelijk bedienbaar

Frans 04-10-2016 Product paar weken in bezit

goed zonder meer

Comfortabele goed werkende koptelefoon. Een beetje ruis als je hem niet goed instelt, maar eenmaal de juiste kanalen gevonden: Super. En.... zijn geld zeer zeker waard!

Pluspunten

• comfort
  • geluid
  • prijs

Johan Vandevelde 07-03-2016 Product paar dagen in bezit

Prijs/kwaliteit zeer degelijke headphone.
Af en toe lichte ruis, die wel weer verdwijnt.
Kan er mee door het gehele huis rondwandelen, zonder aan geluidskwaliteit in te boeten.
Ben tevreden.

jk2477 17-02-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds enkele weken in gebruik. Erg handig dat de koptelefoon zichzelf uitschakelt als je hem niet draagt. Goed geluid, weinig ruis en dat allemaal voor een prettige prijs.

Fons 10-02-2016 Product paar dagen in bezit

prima koptelefoon, past goed op het hoofd en er komt goed geluid uit. De koptelefoon staat stevig op de meegeleverde standaard.

Tatiana 09-02-2016 Product paar weken in bezit

Ben nu een aantal weken in het bezit van deze hoofdtelefoon en hij bevalt me zeker! Er is soms een beetje ruis ( eigenlijk te verwaarlozen) maar ik denk dat dit altijd wel is als het draadloos gaat en je in beweging bent. Zit ook wel comfortabel en zeker niet te zwaar. Zeker een aanrader!

Martin 09-02-2016 Product maand in bezit

5,5
Hij zit iets te los op mijn hoofd en valt er soms vanaf, mijn vrouw heeft dat probleem niet. Het is me nog niet gelukt hem te verstellen. Jammer dat die mogelijkheid er niet op zit om hem aan te passen aan ieders hoofd, ik zal zelf een oplossing moeten bedenken. Qua design en materiaal had ik meer van Sony verwacht. Hij ziet er relatief eenvoudig uit. Bij hoger volume is er enige ruis. Het volume is instelbaar via de koptelefoon, maar niet handig als hij toch al redelijk los op je hoofd zit. Vooral niet schudden met je hoofd, want bij mij valt hij er dan af !

Annete van de Heijden 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Een fijn en prettige zittende koptelefoon met een goed geluid voor waar ik hem voor aangekocht heb, het luisteren van tv en spelen van games. De koptelefoon is eenvoudig te installeren en daardoor snel in gebruik te nemen.

De geluiden in de omgeving worden licht doorgegeven dit is prettig voor mij, omdat ik hierdoor niet geheel ben afgesloten van de omgeving.

Kortom een goede koptelefoon met de een juiste prijs kwaliteitsverhouding.

Rick 31-01-2016 Product paar weken in bezit

Hij zit comfortabel en hij gaat pas aan als de hoofdband op je hoofd omhoog gaat. Scheelt weer in accu/batterijverbruik. En de dockingstation is ook zeer handig zodra ik klaar ben met luisteren hoef ik hem er maar in te plaatsen en hij laad weer op. Geen gedoe met kabels inpluggen.

Hans 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Deze koptelefoon vooral aangeschaft om geluid van tv ook in een kamer waar gesprekken worden gevoerd goed te kunnen verstaan, zonder de tv erg hard te zetten.

Daar voldoet deze koptelefoon goed voor. Wel van belang is de bron behoorlijk hard te zetten, omdat anders het volume van de koptelefoon flink open moet en dan heb je behoorlijk veel ruis. Gelukkig kan ik het volume van mijn tv afzonderlijk instellen voor de koptelefoonuitgang. Helemaal zonder ruis wordt ie niet, maar het is dan ook geen koptelefoon van een paar honderd euro.

Het draagcomfort krijgt van mij een iets lagere beoordeling, omdat het gewicht toch wel merkbaar wordt als je een film in een ruk uitkijkt en vooral luistert dus.

Vormgeving is oké, vooral de standaard waar je hem in bewaart en waardoor je dus altijd met een volle batterij zit. Af en toe ben ik wel het volumeknopje een beetje kwijt, maar dat zal wel een kwestie van tijd zijn voor ik daar aan gewend ben.

Duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen, maar wel dat ie degelijk aanvoelt. En ik zou geen Sony kopen als ik daar geen vertrouwen in had.

Al met al: geen spijt van deze aankoop en voor deze prijs zeker een aanrader!

Voncken 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

We hebben de headphone nu drie weken en het is toch wel een geweldige verbetering t.a.v het apparaatje dat we voorheen hadden . Makkelijk te installeren, opladen gaat prima en de geluidskwaliteit is zeer goed. O f we lang plezier van de headphone zullen hebben? Ik denk het wel, want het is een stevig ding

RKR Alkmaar 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Na lang wikken en wegen gekozen voor de Sony MDR-RF855RK en ik moet zeggen hij voldoet aan mijn verwachtingen. Mijn voorgaande headset had niet bereik van de Sony maar geluidstechnisch heb ik wel in moeten leveren. Zeker tijdens de pauzes tussen de muziek is een ruis hoorbaar die zou kunnen irriteren. Maar mij stoort het in geringe mate en ik ben dan ook blij met de aankoop zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Dubbelman 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Tot nu toe zeer tevreden. Gebruiksvriendelijk. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Hopelijk heb ik lang plezier van de koptelefoon. Als je een goede draadloze koptelefoon zoekt voor binnenshuis en je wilt niet superveel betalen raad ik deze zeker aan!

bert 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

voor die prijs een uitstekende koptelefoon. sluit het oor goed af. al met al een goede koop. duurzaamheid nog niet bekend na 1 maand

Alain Lefever 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Licht en comfortabel op je hoofd. Ook de oorschelpen zitten perfect. Mooi geluid, we hebben hier met de kinderen al verschillende koptelefoons gehad, maar deze springt er qua prijs/kwaliteit er bovenuit.
Prachtig product.

LeoHellevoet 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nadat ik het juiste kanaal had ingesteld had ik een perfect geluid zonder ruis. De koptelefoon is licht van gewicht en voelt zeker niet beklemmend aan. Heerlijk om zo naar muziek te kunnen luisteren zonder anderen te storen of anderen mij

joop 23-01-2016 Product maand in bezit

sinds een maand ben ik in bezit van deze koptelefoon.de aankoopreden was,dat ik slechthorend en voorzien van twee hoorapparaten,zeer slecht het gesproken woord in rechtstreekse T.V. uitzendingen kan volgen,met de achterlopende teletekstondertiteling,dit is alleen maar ergenis.Deze telefoon werkt prima,kan het zonder ondertiteling prima volgen.Is licht op het hoofd,makkelijk op het station te plaatsen,alleen de omgevingsgeluiden dringen wel door. Alles bij elkaar genomen, erg blij met deze telefoon,aan te bevelen!

tilburger 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima headphone, die makkelijk aan te sluiten is en goede ontvangst geeft. Prima prijs-kwaliteitverhouding

Kees 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Draagt heerlijk. Helder geluid. Groot bereik.
Alleen wat kort audiosnoertje, maar dat valt te regelen

xavier 23-01-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat ik verwacht had , gemakkelijk koppelen = plug& play, vrij goede geluid, ideaal om na de tv te kijken tijdens blok en examens van kinderen !