Antec dBs zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Antec dBs zilver op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

alex.swelsen 29-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Zeer goede geluidskwaliteit en fijne snoertjes van een kunststof touw! Dopjes zijn aan te passen aan oorgrootte.

meezevic 27-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Wauw, wat een in-ears. De antec oortjes hebben een zeer zuivere geluidskwaliteit. Enkel als het touw tegen een rits komt is er een kleine storing, maar dit valt zeer goed mee. Het comfort van het dragen van deze in-ears zit ook goed, het lijkt alsof je niets in de oren hebt. Het is een zeer goede kabel die gebruikt werd voor de transportering van het geluid van de GSM naar de oortjes zelf. Dit is een soort touw. Het geraakt niet in de knoop, wat bij de meeste andere kabels wel is. Prijs/kwaliteit is het echt een topproduct. Ik ben blij van mijn aankoop

Jo No 27-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Oortjes zitten perfect en de kabel in textiel is zeer gebruiksvriendelijk. De geluidskwaliteit is goed met een duidelijk betere bas dan bij bij andere oortjes in dezelfde prijs categorie.

Beverke 26-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Ik ben erg tevreden met de oortjes van Antec. De rode kleur maakt ze aantrekkelijk om zien en het nylon voelt aangenamer aan dan plastic.
Belangrijker is de geluidskwaliteit die erg goed is, een aangenaam warm geluid met diepe bassen. Telkens ik de oortjes opzet ben ik weer verrast van de rijke klank.
Nog maar enkele dagen in bezit, maar ziet en voelt duurzaam aan.

Misschien toch een nadeel, bij het bewegen van of stoten tegen de kabels hoor je dat in de oortjes. Is op te lossen door op te letten hoe je de kabels draagt.

henkimo 26-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

oortjes om op de bus te gebruiken, omgevingsgeluid is iets meer dan verwacht maar zeker nog niet storend! anderzijds zijn het mooie oortjes en raak de kabel maar moeilijk in de knoop!

geen spijt van de aankoop!

bollejef1 26-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

- Het lijkt op het eerst zich dat de oortjes niet goed in je oor zitten, maar toch vallen ze minder snel uit dan mijn vorige oortjes.
- Geluidskwaliteit is goed, ook goede bass weergave
- Kabels gaan inderdaad sneller uit de knoop
- Prijs-kwaliteit verhouding is top
- Oortjes/kabel zien er wel 'cool' uit
- Niet geschikt voor joggen, etc...

rikske.v.b 26-03-2014

de Antec Mobile Products dBs In-Ear Headphones blijven heel goed
in het oor zitten , hebben een prima geluids-qualiteit en de kabeltje van stof zijn veel beter dan de plastiek kabeltjes .
over de duurzaamheid kan ik nog niet veel vertellen daar ik ze nog niet lang bezit .
groeten Eric

Monterey 26-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

de stof rond de kabel is zeer handig en zorgt voor het gemakkelijk te ontknopen van de oortjes. Het nadeel is dat je het schuren van bvb kleren hoorbaar is in de oortjes. Het bijgeleverde klipje om de draad vast te maken aan iets verhelpt dit grotendeels. Ik heb wel vragen bij de overgang van de jack naar de kabel, volgens mij is dit fragiel en kan de kabel daar breken. Maar zolang dit niet gebeurd ben ik heel tevreden van deze oortjes

jerothehero 26-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Al lang aan het wachten op kwaliteit tegen een betaalbare prijs maar het was de moeite waard!
Kijk al uit naar de volgende aanbieding van dezelfde leverancier want ik ben mijn 2 bestelde exemplaren al kwijt aan mijn zoon en mijn dochter...

hachbe 26-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Kwaliteit van het product is goed, maar soms moeilijk in te passen in het oor. Het product is duurzaam en perfect als je veel beweegt.

beke 20-03-2014
Geschreven voor: Antec dBs

Aangekocht via iBood (Bestelnr: 3637760) voor een prijsje, en in 6voud.
Ik had al veel goede dingen gelezen over Antec, dus de gok gewaagt. Oortjes komen altijd van pas, en als ze niet verdwijnen dan verslijten ze wel.
Nu kwam ik zelf eens in contact met het merk, en buiten de nette en stevige verpakking, oogt het product ook heel mooi.
Gelijk uit de doos en in de oren (mits het juiste topje te kiezen, keuze uit drie maten) en verschrikkelijk enthousiast over de geluidskwaliteit. Je bent altijd wel verlekkerd op een nieuw speeltje, en na een tijdje heb je het gehad. Niet met deze dus. Na een dik uur werd ik vriendelijk, doch met aandrang,verzocht om eindelijk naar beneden te komen. De tijd bleef stille staan..
Geen pijn in de oren of andere ongemakken.
Ook wel een handig hulpje is de clip (zit er los bij) om de draad vast te maken aan je t-shirt/hemd/broek/vest/... zo vangt het bij een bruuske beweging de eerste snok op en komt die kracht niet op de stekker terecht.
De draad is van een mooi rood nylon koord voorzien tegen het in elkaar klitten en oogt solide. (ik ga er geen wagen mee voort slepen..) Nog enkele kleine positieve opvallendheden (!), de draden zijn voor de linker en rechter kant even lang, aan het T stuk is een rubberen stop die bestaat uit twee delen. het bovenste kan je naar boven schuiven om de draden in te korten en heeft aan de linker kant een indicatie bobbeltje. (voor de blinden, moesten zij deze review lezen ..) Aan de oortjes en de stekker is er een rubberen aansluiting ter versteviging van de draad. De stekker is verguld voor een betere signaal overdracht en is klein en van rood aluminium (sterk dus)
Veel meer valt er niet te vertellen over in-ears, buiten dat ik meer dan tevreden ben over mijn aankoop.

mvg,

Ron