Rolfstone Neo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Neo op Kieskeurig.be.

Barry 31-10-2019

Compact en zeer degelijk

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Deze oordopjes zien er goed uit, de oordopjes en oplaadcase en zijn lekker compact, ze hebben een prima accuduur, vallen niet uit en het geluid is goed.

Het enige minpuntje is dat ze soms de connectie met elkaar kwijt raken (alleen als bluetooth apparaat te ver weg is of je bluetooth uitzet, nooit tijdens het luisteren), dan moet je ze een soort van 'rebooten' door ze in de oplaadcase te doen en dan doen ze het weer. Kortom zeer degelijke oordopjes en nog eens van Nederlands makelij ook. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel het geld waard als je het ervoor over hebt.

• Compact
  • Goed geluid
  • Vallen niet uit
  • Prima accuduur

Minpunten

• Soms connecten ze niet

Petra 29-10-2019

Stijlvolle bluetooth oortjes met topgeluid

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Voor mijn zoon had ik de Rolfstone Nova's gekocht voor zijn verjaardag. Hij houdt van vergelijken en alle reviews lezen en die kwamen er erg goed uit. Ik leende die van hem, probeerde de Apple airpods van partner (die vielen bij elke draai uit mijn oren) en kwam tot de conclusie dat het de Rolfstone's werden. Op de site van Rolfstone zag ik deze nieuwe versie. Kleiner en stijlvoller. Inmiddels een maand in mijn bezit en ik ben er ontzettend blij mee. Ze zijn mooi van uiterlijk, ze vallen bijna niet op in je oor máár ze blijven wel heel goed zitten. Opladen gaat gemakkelijk, en het doosje waar ze in vastklikken (magneetje) is klein maar stevig. Eenmaal opgeladen gaan ze heel lang mee, de 6 uur wordt ruimschoots gehaald. Qua kleur geluid: de bas is wat stevig maar niet al te storend (eerlijk is eerlijk, hier winnen de Apple's het wel) Bediening is simpel, zacht indrukken. Kwaliteit en gemak in 1 (eindelijk geen draadjes meer uit de knoop halen ;) ! Aanrader dus.

Pluspunten

• stijlvol uiterlijk
  • blijft goed zitten

Minpunten

• bas wat zwaar
  • alleen in zwart

Anniek 28-10-2019

Perfect geluid & comfort, ik kan niet meer zonder!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

De oortjes connecten meteen nadat je ze 1x hebt gebruikt, super makkelijk in gebruik. Ze blijven goed zitten dus ook voor tijdens het sporten zijn ze ideaal. Hardlopen in de regen hebben ze het ook overleefd en de batterijduur is ook zeer goed. Ik raad ze zeker aan!

Pluspunten

• comfort
  • geluid

Hans Dissels 28-10-2019

Compacte oortjes met goed geluid!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Na de zoveelste blamage met kabelbreuk was ik echt op zoek naar draadloze oortjes en als je niet de hoofdprijs wil betalen is dit de gulden middenweg. De oortjes hebben een geweldige accuduur en zitten ook voor langere tijd comfortabel in je oren. De kwaliteit van het geluid is uitstekend en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken van dit product.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Compact
  • Lange accuduur

Jolien 31-10-2019

Goede oortjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik heb de oortjes al een tijdje. Ik gebruik ze in de gym. Ze blijven goed in mijn oren zitten en hebben prima geluidskwaliteit!