Rolfstone Neo

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Neo op Kieskeurig.be.

Ron 12-12-2019

Rolfstone Neo Zwart

Perfect draadloze oordopjes.!
Ik heb dit product nu geruime tijd in mijn bezit,en het bevalt uitstekend.
Ondanks dat ik aan mijn rechter oor een gehoorbeschadiging heb,merk ik absoluut geen verschil in geluid.
Het stereo geluid is zo haar zuiver en ook de bass tonen zijn ruimschoots aanwezig.
Ook de achtergrond instrumenten zijn volledig hoorbaar.
Dit is kwalitatief een hoogwaardig product wat zijn prijs zeker waard is.
Alles is erg mooi vormgegeven,en het opladen gaat ook super snel.
Ik zelf heb maar 1 minpuntje,en dat is dat het oplaadkabeltje erg kort is,en ik graag gezien had dat dit iets langer zou zijn.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiksgemak
  • Snel opgeladen
  • Perfect geluid

Minpunten

• Korte oplaadkabel

Barry 31-10-2019

Compact en zeer degelijk

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Deze oordopjes zien er goed uit, de oordopjes en oplaadcase en zijn lekker compact, ze hebben een prima accuduur, vallen niet uit en het geluid is goed.

Het enige minpuntje is dat ze soms de connectie met elkaar kwijt raken (alleen als bluetooth apparaat te ver weg is of je bluetooth uitzet, nooit tijdens het luisteren), dan moet je ze een soort van 'rebooten' door ze in de oplaadcase te doen en dan doen ze het weer. Kortom zeer degelijke oordopjes en nog eens van Nederlands makelij ook. Ze zijn niet de goedkoopste maar wel het geld waard als je het ervoor over hebt.

• Compact
  • Vallen niet uit
  • Prima accuduur

Minpunten

• Soms connecten ze niet

Petra 29-10-2019

Stijlvolle bluetooth oortjes met topgeluid

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Voor mijn zoon had ik de Rolfstone Nova's gekocht voor zijn verjaardag. Hij houdt van vergelijken en alle reviews lezen en die kwamen er erg goed uit. Ik leende die van hem, probeerde de Apple airpods van partner (die vielen bij elke draai uit mijn oren) en kwam tot de conclusie dat het de Rolfstone's werden. Op de site van Rolfstone zag ik deze nieuwe versie. Kleiner en stijlvoller. Inmiddels een maand in mijn bezit en ik ben er ontzettend blij mee. Ze zijn mooi van uiterlijk, ze vallen bijna niet op in je oor máár ze blijven wel heel goed zitten. Opladen gaat gemakkelijk, en het doosje waar ze in vastklikken (magneetje) is klein maar stevig. Eenmaal opgeladen gaan ze heel lang mee, de 6 uur wordt ruimschoots gehaald. Qua kleur geluid: de bas is wat stevig maar niet al te storend (eerlijk is eerlijk, hier winnen de Apple's het wel) Bediening is simpel, zacht indrukken. Kwaliteit en gemak in 1 (eindelijk geen draadjes meer uit de knoop halen ;) ! Aanrader dus.

Pluspunten

• stijlvol uiterlijk
  • blijft goed zitten

Minpunten

• bas wat zwaar
  • alleen in zwart

Anniek 28-10-2019

Perfect geluid & comfort, ik kan niet meer zonder!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

De oortjes connecten meteen nadat je ze 1x hebt gebruikt, super makkelijk in gebruik. Ze blijven goed zitten dus ook voor tijdens het sporten zijn ze ideaal. Hardlopen in de regen hebben ze het ook overleefd en de batterijduur is ook zeer goed. Ik raad ze zeker aan!

Pluspunten

• comfort
  • geluid

Hans Dissels 28-10-2019

Compacte oortjes met goed geluid!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Na de zoveelste blamage met kabelbreuk was ik echt op zoek naar draadloze oortjes en als je niet de hoofdprijs wil betalen is dit de gulden middenweg. De oortjes hebben een geweldige accuduur en zitten ook voor langere tijd comfortabel in je oren. De kwaliteit van het geluid is uitstekend en ik kan werkelijk geen minpunt bedenken van dit product.

Pluspunten

• Goede kwaliteit geluid
  • Compact
  • Lange accuduur

Lars Smeding 19-02-2020

Review rolfstone Neo

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Geïnteresseerd geraakt door het formaat. Klein, zwart. Vervolgens wat reviews op YouTube gezien en overgegaan tot aankoop. Geen spijt van tot nu toe. De oordopjes zijn zeer gebruiksvriendelijk, klinken super (bass wat overheersend maar hou ik wel van), goede gebruiksduur, stevig gebouwd, waterdicht... kortom, heel blij mee.

Daarnaast tof dat een NL bedrijfje is.

Ga zo door Rolfstone!

Pluspunten

• Gaaf design
  • Lange luisterduur
  • Waterdicht
  • Goed geluid
  • Sluiten goed in de oren

Minpunten

• Geen actieve noise cancelling

Samuel Ekkes 18-02-2020
  • Product gekregen

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik kreeg deze oortjes met Kerst, ik wilde eigenlijk Airpods en had wat twijfels over de oortjes voordat ik ze gebruikt had, al die twijfels zijn nu weg. De oortjes gaan heel lang mee geven geweldig geluid en vallen nooit uit mijn oren, ik kan haast geen kritiekpunt bedenken

Goede aankoop 16-02-2020

rolfstone Neo

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ben uiterst tevreden met de aanschaf. Goede geluidskwaliteit. Klein in vorm.
Makkelijk mee te nemen.
Super handig in het gebruik.

Menno Dokter 14-02-2020

Zeer goede accuduur

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik ben erg tevreden met de aanschaf van deze oordopjes. Je voelt eigenlijk niet dat de oordopjes in je oor zitten. Ze zitten dus fijn. De accuduur is zeer goed. Ik kan de oordopjes 7 uren gebruiken zonder ze in de case op te laden. De case heb ik in 2 maanden tijd nog maar 1 keer opgeladen. De case kun je gemakkelijk meenemen want die is erg klein. De oordopjes zelf zijn ook klein en licht. Het enige minpuntje is dat de oordopjes de gehoorgang niet helemaal meer goed afsluiten als het buiten heel erg hard regent en er veel water in je oor komt. Als het een klein beetje regent heb ik er totaal geen last van. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met deze oordopjes.

Pluspunten

• Erg licht, je voelt ze niet in je oor zitten
  • Zeer goede accuduur
  • Kleine case

Minpunten

• Gaat een beetje los zitten bij veel regen

S E Roelofs 14-02-2020

Fijn en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Rolfstone Neo

De oortjes zijn makkelijk te koppelen met de telefoon, kon ze direct in gebruik nemen. Mooi stereogeluid, beide oortjes blijven gekoppeld (slechte ervaring met andere merken gehad). De oortjes blijven goed zitten in de oren. De comfort is goed en er zijn verschillende maten dopjes, voor alle oren een optie. Mits goed geplaatst geen last van geluidslekkage. Geen verschil links en rechts qua vorm maakt het zoeken naar het juiste oortje onnodig.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goed geluid
  • Blijft lang opgeladen

Erik 13-02-2020

Heel blij mee

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ze zijn klein, licht en blijven goed zitten. Audiokwaliteit is prima. En dat je ze een paar keer kan opladen in dat doosje is wel echt heel handig. Ook sneppen ze lekker op hun plek door die magneetjes. Heel chill.

Kootio 11-02-2020

Gewoon fijne oordopjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

De Rolfstone Neo zitten goed in je oor, zijn licht en geven een kwalitatief goed geluid.
Met de handige case (magnetisch, waardoor de dopjes zeer eenvoudig goed geplaatst worden) heb je een heel lange batterijduur.
Zeer tevreden over deze aankoop.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Batterijduur
  • Draagcomfort

AnneJans 11-02-2020

Gebruiksvriendelijke oordopjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Fijne oordopjes met een goede pasvorm. Ze zitten stevig in het oor, maar knellen niet. Ze maken eenvoudig verbinding met de telefoon (via bluetooth). Het is fijn dat de oordopjes zelf opladen in de case. Ze hebben een lange batterijduur, zeker in vergelijking tot mijn oude oordopjes.

Pluspunten

• comfortabel
  • eenvoudig te koppelen met telefoon
  • snelle levering
  • lange batterijduur

jorrickKe 19-12-2019

Bijna Perfectie

Eerste indruk
De Rolfstone Neo gebruik ik nu een week of 4. Het eerste wat mij opviel was de oplaadcase waarin de oordopjes zitten en het verschil vergeleken met de vorige Rolfstone nova. Dit is aanzienlijk verbeterd, een strak design voor de oplaadcase en de oordopjes zelf ook. Er zit een prijs verschil in de oordopjes tot het vorige model maar in principe zijn het ook andere oordopjes.
Rolfstone Neo = €99
Rolfstone Nova = € 69.95

Product specificities
Case = 600mah
Oordopjes = 2 x 50mah

Draagcomfort
De Rolfstone Neo blijven goed in mijn oren zitten en sluiten ook goed het omgevingsgeluid af, (natuurlijk niet zo goed als een noise canceling headphone).
Eenmaal de juiste maat eartips kreeg ik geen last van mijn oren bij langdurige tijd dragen. Voor mijn werk gebruik ik de oordopjes elke dag minimaal 4 uur en krijg pas na ongeveer 3 uur last van mijn oren, dan doe ik ze een half uurtje uit en vervolgens gebruik ik ze weer. Zelf gebruik ik maat S eartips, omdat deze beter zitten en zo hoor ik minder het omgevingsgeluid. Ook heb ik ze gebruikt tijdens het sporten en ze bleven goed in mijn oren zitten maar de voorkeur ligt dan wel voor de Rolfstone nova i.v.m. het oor clipje wat de oordopjes betere in hun plek houden. Wel hoop ik zelf nog op soft eartips ergens te kunnen vinden, want ik vind die altijd fijner zitten.

Uitstraling:
Op het eerste gezicht vind ik de Rolfstone Neo er erg chic en strak uitzien. Ze steken niet ver uit je oren en zien er niet uit als opzet stukjes voor een tandenborstel. De knoppen zijn makkelijke te bedienen en dit kan via allebei de kanten. Er zit geen verschil in links of rechts dus als je verkeerd pakt maakt dat niet uit. Je ziet dat de oordopjes en de case een compleet nieuwe design hebben ten opzichte van de vorige Rolfstone Nova. Ik vind het product er nu ‘ duurder’ uit zien en de oplaadcase heeft nu een functionaliteit die de vorige ook al zou moeten hebben namelijk tonen hoe batterij % de case is. Het materiaal voelt stevig en niet als goedkoop plastic

Oplaadcase:

• Draagcomfort

Jolien 31-10-2019

Goede oortjes

Geschreven voor: Rolfstone Neo

Ik heb de oortjes al een tijdje. Ik gebruik ze in de gym. Ze blijven goed in mijn oren zitten en hebben prima geluidskwaliteit!