Samsung Galaxy Buds zilver

Panasonic RP-HTX20B zilver

Technaxx BT-X32 oranje, zilver, zwart

Technaxx BT-X32 oranje, zilver, zwart
Bekijk alle Koptelefoons

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds zilver op Kieskeurig.be.

WvM 17-01-2020

Goede pasvorm en prachtig geluid.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds wit

Wat een mooie techniek. Er is goed nagedacht over de pasvorm. Door gebruik te maken van de richeltjes in de oorschelp zit die mooi vast zonder dat het hinderlijk is. Heel anders dan het type van de AirPods. Ook geen steeltjes. Het is wel belangrijk, dat je de juist maar dopjes kiest. Er zijn drie maten. Ook drie maten ringetjes voor in de oorschelp. Zeker in combinatie met een Samsung telefoon is het koppelen en bedien heel simpel. Ik gebruik de S9+. Je kunt op de telefoon kiezen uit drie verschillende geluidsmodi. Op de dopjes zelf kun je ook functies bedienen, zoals pauze, nummer vooruit of achteruit, telefoon aannemen of gesprek beëindigen. Dit werkt met een touchpad op ieder oordopje.

Pluspunten

• pasvorm
  • geluid
  • bediening
  • oplaaddoosje
  • draadloos laden

Minpunten

• adviesprijs hoog

Rudy Van Klinken 26-11-2019

Samsung earbuds

Geschreven voor: Samsung Galaxy Buds zwart

Nadat ik diverse tests en beoordelingen had gelezen en op YouTube had gezien, had ik de indruk dat deze buds een behoorlijke geluid konden produceren. Echter nadat ik ze had gekocht en getest met muziek, blijkt dat het geluid zeer vlak is en vrijwel zonder bas. De instelmogelijkheden via de eigen Samsung wearable app. Zijn echt zeer matig, om niet te zeggen slecht. Bij deze kwaliteit past een prijs van €25,-. En geen €120,-!! Het enige positive is de pasvorm, waarbij moet worden opgemerkt, dat als je de oorschelp passing rubber monteert, deze niet meer in het opbergdoosje passen, waar ze weer opgeladen moeten worden. En nee, ik beveel dit product niet aan, en zeker niet voor de huidige prijs. Advies is dus ook, gewoon laten liggen. Ik denk toch dat ik voor de Sony earbuds ga.

Pluspunten

• Pasvorm

Minpunten

• Geluid