Medisana TM 750 - Reviews

type thermometer
oorthermometer, voorhoofdthermometer, orale, rectale of voor onder de oksel
lcd-display
aantal geheugens

5,3

LeoSel 01-06-2016 Product jaar of meer in bezit

Valt tegen

3,8
Onduidelijke knoppen (ongebruiksvriendelijk). Ik moet telkens de handleiding ergens uit een doos vissen om het apparaat te kunnen gebruiken. Dat is niet altijd praktisch. Met een intuitief design en logische knoppen zou dat niet nodig zijn. Bovendien geeft het telkens een andere meting, zelfs met tussenposes van een paar seconden.

inge 15-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer onbetrouwbaar

Helaas zeer onbetrouwbaar product met waardes van 35 - 37,5gr binnen paar seconden gemeten. Verder wel duidelijk af te lezen, waar je echter weinig aan hebt als hij niet betrouwbaar is.

Pluspunten

• Handig in gebruik

Minpunten

• zeer onbetrouwbaar

Maarten 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle koortsmeting

Heb dit product gekocht omdat oude rectale thermometer veel tijd (minuten) nodig had voor de meting.
Nu meet ik de temperatuur in seconden; ook het display is veel duidelijker af te lezen.
Bij enkele controlemetingen met de rectale thermometer en de Medisana (gebruikt op voorhoofd) kwam ik op dezelfde waardes uit.
De geluidssignalen blijken niet hoorbaar voor ouderen, hetgeen de bruikbaarheid voor ouderen beperkt.
Gezien de 3 jaar garantie verwacht ik een goede levensduur, maar dit is nog afwachten.

Pluspunten

• snel
  • accuraat

Minpunten

• schroevendraaier nodig om batterijen te plaatsen