Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AEG HG995520NB op Kieskeurig.be.

F.Leeman 08-10-2021

mooi apparaat met goede functies.

Geschreven voor: AEG HG995520NB

goed dat er 3 gelijke pitten zijn en 1 kleine en de wokpit. Door onze keuze van 90cm is er genoeg ruimte voor alle pannen. Glasplaat is eenvoudig schoon te houden. Alleen hoop ik nooit veel te knoeien aangezien er geen randje omheen zit en alles direct ervan af kan lopen.
Het is vooral een mooie kookplaat.

Mvdleur 17-04-2021

Prachtig design

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Prachtig ontwerp met echt ruimte voor vier pannen naast je wokbrander.
Enige minpuntje is dat ik de bedieningsknoppen wat onlogisch vind maar dat went ook wel.

anoniem 12-04-2021

waardeloze kookplaat

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Het ziet er mooi uit maar het werkt voor geen meter. Je kan een Noorse sok breien voordat je knop kan loslaten. Als de pit tenminste gaat branden, want als de branderkop niet 100%, 0,1mm is al afwijking, op de goede plek ligt ontsteekt de pit niet.

Alex 06-04-2021

Functioneel Design!

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Lang gezocht naar een 5 pitter met de wokpit aan de buitenkant en 4 gaspitten waar ook echt 4 pannen tegelijk op kunnen staan. AEG is de enige leverancier met zo'n plaat. De gasplaat is eenvoudig schoon te maken, gebruik altijd papier om na te wrijven anders blijf je bezig ;-) Even wennen dat de knop van de kleine pit niet links zit maar rechts. De kier tussen de gasplaat en het aanrecht ik ik mooi afgekit met siliconen en het schoonmaken van de knoppen gaat supermakkelijk doordat je de knoppen er zo af kunt trekken. AEG, blijf deze plaat maken, of in elk geval zorg dat de pluspunten van deze plaat altijd behouden blijven, ruimte voor 5 pannen tegelijk! Groet Chef Alex

Anoniem 28-12-2020

De HG995520NB een grote teleurstelling.

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Deze gaskookplaat heeft een aantal hinderlijke eigenschappen:
- De volgorde van de knoppen mist elke logica.
- De branders branden heel onrustig alsof er een wind door de keuken waait.
- De branders zijn slecht te regelen, de eerste helft van het draaibereik van de knoppen heeft geen enkel effect, de vlammen blijven even hoog.
- Het duurt lang eer pannen warm worden, een pannetje water is al een hele opgave voor deze kookplaat.
- Volgens de AEG technici hoort dit allemaal zo omdat het "rapid burners"zijn (??)

XGaby 21-09-2020

Ruim voor all mijn pannen tegelijk

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Prachtig design, makkelijk om schoon te maken, ook ruim voor mijn pannen als ik alle gaspitten tegelijk gebruikt, ik ben heel erg blij mee.

jolanda 22-11-2019

mooi

Geschreven voor: AEG HG995520NB

mooie gasplaat, enige wat ik jammer vind, is de verdeling van de knoppen, die is niet logisch. zo pak je dus steeds de verkeerde knop. het rechtse gaspunt zit gekoppeld aan de tweede knop. vreemd....

Marion Sengers 16-08-2018

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Wat is dit een fijne kookplaat! Erg ruim, de pannen staan elkaar niet in de weg en erg makkelijk schoon te maken. De knoppen hadden iets verder uit elkaar mogen staan, je moet er met een doekje tussen zien te komen. Ook de volgorde van de knoppen is niet heel erg logisch. Vooral de ruimte en het schoonmaakgemak wegen zwaar en maken het voor ons een erg fijne keus.

Christa van Nieuwenhuizen 29-06-2018

JAMMER MAAR HELAAS

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Jammer dat de kookplaat niet aansluit op het aanrecht en dat er een kier tussen blijft zitten. Helemaal jammer dat wij dit pas hoorden toen de keuken en de kookplaat werden geplaatst. Anders had ik zeker niet voor een glazen gaskookplaat gekozen. Doet toch een beetje afbreuk aan de nieuwe keuken

Bart43 27-11-2014

aeg kookplaat model hg795540xb

Geschreven voor: AEG HG995520NB

Wij hebben sinds kort in onze nieuwe keuken een kookplaat AEG model hg795540xb voor koken bevalt hij prima, maar schoonmaken is echt een ramp heb al voor kookplaat speciaal van HG spuitbus gehaald. Maar werkt ook niet echt geweldig. maar wie kan me hierover een tip geven dat dit gemakkelijker kan en wat moet ik gebruiken want neem aan dat meerdere mensen hier mee zitten.Is echt heel bewerkelijk en veel strepen achter laat.
graag reactie via mail. klanten service AEG neem ik aan wellicht jullie idee?