Pelgrim IDK674ONY

Bosch Serie | 6 PIF645FB1E

AEG HKP65410XB

Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
AEG HKP65410XB

Beoordeling op basis van 1 review

ElizabethJ 25-10-2011 Product maand in bezit

Mijn vorige inductiekookplaat, ook een Pelgrim, heeft mij ongeveer 15 jaar plezier bezorgd, dus de veilige weg gekozen en weer voor Pelgrim gegaan. De bediening is super eenvoudig en mijn verwachtingen worden overtroffen door allerlei leuke en handige snufjes zoals de warmhoudstand - zooo handig, de alles-uitknop en natuurlijk Powerboost. Ook de kookautomaat waarbij de plaat eerst enkele minuten op de hoogste stand en daarna op een lagere stand doorkookt is geweldig. De remedie tegen overkoken c.q. aanbranden (wat mij nog weleens gebeurde). Als de oude plaat schoongemaakt werd gingen de tiptoetsjes aan/uit...enz. Nu niet meer door de wrijfbeveiliging. Ik vind het een geweldige kookplaat en kan hem van harte aanbevelen. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nog niks zinnigs zeggen maar de ervaring met Pelgrim doet mij vermoeden dat de plaat wel weer een tijdje mee kan.

consument53 28-01-2015

Beste Elizabeth,

Zo'n 3 jaar geleden heb je op kieskeurig een review geschreven.
Wat zijn tot nu toe je ervaringen met de`e kookplaat?

gr
Consument

ElizabethJ 30-01-2015

Na inmiddels ruim 3 jaar gebruik, ben ik nog steeds meer dan tevreden over deze inductiekookplaat van Pelgrim.
Dagelijks gebruik ik (natuurlijk) powerboost, maar ook de warmhoudstand is zo handig!
Ben er nog steeds heel blij mee.
Groet, ElizabethJ