Bosch PCR915C91N - Reviews

Energiesoort
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Wil 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie ruime kookplaat

Bij een 4-pits is de hart op hart afstand van de branders te klein.Op deze kookplaat kan je met gemak al je pannen kwijt en heb je geen last dat ze elkaar in de weg staan.

Anna 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is makkelijk te gebruiken
Hij heeft veel kracht, zelfs de klein pits
makkelijk schoon te maken

ceesjan74 08-07-2015 Product paar weken in bezit

een fantastisch fornuis. stevig, sterk en robuust. krachtige vlam. alle pitten kunnen tegelijkertijd worden gebruikt.

MaykelS 25-03-2015 Product paar weken in bezit

Mooie grote koopkplaat. Met een zeer grote wokbrander in het midden icm gietijzeren pannen dragers een heerlijk apparaat en makkelijk schoon te maken. Wij zijn tevreden !

frijns123 02-06-2015

Wij willen deze kookplaat ook graag aanschaffen, maar nu lees ik bij een andere review dat je de knop 30/40 sec in moet houden voordat hij gaat branden. klopt dit?

Officiele reactie van Bosch 03-06-2015

Beste frijns123,

Bij dit type apparaat moet het mechanisme kort verwarmen om de vlam te laten ontsteken. Dit is minder dan 30 seconden.

Wanneer u de pan al op de pit plaatst, alvorens deze te onsteken, zal dit verwarmingsproces stukken sneller gaan.

Boschkoker 02-03-2015 Product half jaar in bezit

Fijne kookplaat met goed regelbare gaspitten. Wokbrander in het midden is ideaal omdat deze dan niet in de weg zit voor de andere pannen. Gietijzeren opzetroosters voor pannen zijn degelijk. Makkelijk de opzetroosters uit drie delen bestaan. Dat maakt ze gemakkelijker om schoon te maken.