ETNA A124VWRVSA - Reviews

Energiesoort
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

3,3

• Slecht
  • Slecht

bianca 25-11-2015 Product kwartaal in bezit

2,7
Een nieuwe keuken, een aardig uitziende gaskookplaat gekozen.
Niet doen, dit apparaat. Te weinig ruimte voor de pannen, drie tegelijk gaat ternauwernood. Of alleen wokken en dan verder niets.
Knoppen te dicht bijelkaar (schoonmaken....) waardoor men makkelijk de vingers brandt. De vlammen waaieren veel te breed uit en de automatische ontsteking werkt maar ten dele.
Nu een ander apparaat gekocht uit frustratie en we zijn de hemel te rijk!

G.Koopmans 23-09-2011 Product kwartaal in bezit

3,8
De kookplaat is onhandig ingedeeld. De sudderbrander zit vooraan, te dicht bij de knoppen. Als je daar een wat grotere pan opzet, kun je niet meer bij die knoppen. Volgens de gebruiksaanwijzing is die brander alleen bedoeld voor een klein pannetje. Dus sudderen kan alleen op de grote {!} brander achteraan. Heel onhandig.
Ook heb ik het gevoel dat er veel gas uitkomt waardoor het koken te hard gaat. Het zal wel aan mij liggen dat ik moeite heb met de ontsteking.
Ook was de wokbrander al meteen ingebrand, terwijl het nog niet gebruikt was.
Al met al heb ik spijt deze kookplaat gekocht te hebben. Het was een onderdeel van een complete keuken, waardoor wij hieraan te weinig aandacht hebben besteed.