Inventum VKI3010ZWA

tafelmodel
Aansluitwaarde
Type/soort
kookplaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VKI3010ZWA op Kieskeurig.be.

9,4

Remco 08-12-2018

Goede inductiekookplaat voor het geld

Geschreven voor: Inventum VKI3010ZWA

Deze kookplaat als (noodzakelijke) vervanging van een andere inductiekookplaat die in dezelfde prijscategorie zat gekocht.

Deze kookplaat voelt een stukje degelijker.

Vind alleen de LED cijfers en het drukwerk van de bediening een beetje te donker. In helder verlichte keuken is het even twee keer kijken naar de LED cijfers, in een duistere keuken is het lastig het drukwerk te zien op de bediening.

Verder is het mogelijk een beetje lastig voor minder goed ziende mensen de plaat te bedienen, je kunt niet echt helder voelen waar de knoppen zich bevinden.

Voor de rest werkt het perfect en naar verwachting.

• Voelt degelijk en duurzaam

Minpunten

• Erg donkere LED cijfers
  • Donker drukwerk

Tatiana 24-06-2019

"Plug & Play"

Geschreven voor: Inventum VKI3010ZWA

Heel makkelijk bedienbaar en erg degelijk apparaat. Ik had de gebruiksaanwijzing wel van tevoren gelezen, maar de plaat zit zo logisch in elkaar dat het eigenlijk niet erg nodig was. Zeer blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• degelijk
  • gemakkelijk

Heidi 11-09-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Inventum VKI3010ZWA

Ideaal voor op de camping. Voor ons was het vrij snel duidelijk, wij wilde niet meer op gas koken. Gelukkig bieden tegenwoordig veel campings de faciliteiten dat het ook haalbaar is elektrisch te koken. De warmtebron is zeer sterk en de pannen warmen snel op. Gebruiksvriendelijk en voor kinderen moeilijk om te bedienen of aan te krijgen. Het is ons zelfs gelukt een maaltijd voor 8 personen te bereiden op dit apparaat. Min punt is wel dat het apparaat altijd in een stand-by modus blijft zodra de stekker erin zit, ook al gebruik je maar een warmtebron. Makkelijk op te lossen door de stekker eruit te halen, maar niet heel praktisch.

Pluspunten

• Snel warm
  • Goed schoon te maken

Minpunten

• Blijft stand-by als stekker erin zit

Jeanne 23-08-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI3010ZWA

Zeer gebruiksvriendelijke inductiekookplaat. Geweldig om 10 standen per kookplaat te hebben. Hierdoor Geweldige kookervaring Absolute aanrader

Dominique 10-08-2020

Handige, mobiele inductiekookplaat

Geschreven voor: Inventum VKI3010ZWA

De mobiele inductiekookplaat met 2 verwarmingselementen is zeer gemakkelijk in gebruik. Kan dienen als aanvulling van een buitenkeuken, als extra vuur bij de BBQ, op verplaatsing of als extra aanvulling van de de vaste kookplaat.
Het heeft een mooi design.
Door het grote vermogen van de kookplaten kan je in een mum van tijd lekkere gerechten op tafel zetten.
De prijs is eveneens een pluspunt. Prijs/kwaliteit prima, zeker voor een goede inductiekookplaat !

Pluspunten

• mobiele, 2 kookplaten extra
  • design
  • prijs/kwaliteit