Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PVQ775FC5E op Kieskeurig.be.

Sabine 07-09-2021

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Deze Bosch inductie kookplaat nu enkele weken in gebruik na 35 jaar op gas gekookt te hebben. Wat een fijne en eenvoudig bedienbaar toestel. Het menu is logisch en goed uitgelegd in de quick start guide en handleiding. Kookplaat past in bestaande opening van een standaard kookplaat. Het is een genot om hierop te koken.
Wel is het aan te bevelen om er gelijk een reinigingssetje bij te bestellen om de glasplaat mooi te houden. Een echte aanrader.

Christa 17-08-2021

Veel mogelijkheden, perfect werkend

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was even wennen maar door alles even uit te proberen kwam ik achter diverse fijne functies. De flexibele zones werken erg fijn.

Eltjo 08-08-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat, echter onze BK wokpan werkt er niet op! De pan heeft een normaal formaat en is nieuw.

Patricia 30-06-2021

brede oven helaas niet hoog

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Door de breedte kan je op gelijk niveau meerdere oven schalen verwarmen,
Ideaal bij grote gezelschappen of verschillende gerechten

Wim &Truus Klaassen 25-03-2021

uitstekend

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Omschakeling van gasplaat naar Bosch inductie koken heeft ons een wereld van verschil gemaakt ,o.a. bedienings gemak , vlugger koken ,
gemakkelijk schoonmaken .Voor ons een top aankoop .

Openbaring.... 20-03-2021

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb altijd op gas gekookt maar dit is verrassend. Reageert direct als je wilt temperen, is sneller klaar, kortom voor mij een openbaring.

Wim en Truus Klaassen 10-03-2021

uitstekend inductie kook apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Het is een feest om aan dit apparaat te koken .Wij zijn erg te spreken met het gemak om de juiste instellingen te gebruiken . Schoonmaken is appeltje peertje zo gemakkelijk . Een aanwinst en zeker ook voor U .

Jos190352 11-11-2020

Perfecte kookervaring

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn erg tevreden met deze kookplaat
Hij zit vol met functionaliteiten die het kookproces vereenvoudigen

Lucas 10-11-2020

Echt goed koken!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Bosch inductie kookplaat is van alle gemakken voorzien. Mooi snel goed te bedienen met handige functies. Past in een standaard uitsparing en is toch ruimer dan een gewone maat!

Mieke 01-11-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snelle kookplaat, ook zonder boost, makkelijk te bedienen. Koken gaat erg snel! Braadsensor nog niet gebruikt omdat de pan nog niet binnen is.

Karin 26-10-2020

Eenvoudige bediening

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang gas te hebben gebruikt nu toch overgestapt naar inductie bij aanschaf van onze nieuwe keuken. We waren snel gewend, koken gaat snel en ook schoonmaken is een fluitje van een cent

Cees 30-09-2020

Superplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze plaat voldoet aan alle wensen die je maar kunt hebben bij een kookplaat die in een 60 cm keukenkastje kan worden geplaatst.
Direct touch, combizones en makkelijk schoon te houden.

Vero 18-08-2020

Grandioos

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoudig in gebruik, reageert snel en mooi design.

JanvB 13-05-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne, makkelijk te bedienen kookplaat. De omschakeling van gas naar inductie is vrijwel vlekkeloos verlopen.

Pierre 26-02-2020

Zo blij dat ik eindelijk overstag ben gegaan.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een top product, koken geeft zo veel meer plezier en het schoon maken is een verademing tegen over gas.
Enige waar ik spijt van heb is dat ik al lang geleden een inductie had moeten kopen ik kan het dan ook iedereen aanraden.

Meteen diverse pannen van Demeyre gekocht niet goedkoop maar kan ik iedereen aanraden.

piet 11-05-2019

inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

altijd op gas gekookt ook met een bosch maar nu overgestapt naar inductie van bosch dat was even wennen maar het werkt geweldig goed probleemloos en heel gemakkelijk in gebruik
een aanrader veel minder gasgebruik en stroom is goedkoper

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk schoonhouden
  • koelt meteen af na gebruik

Minpunten

Kees 30-01-2019

Mooie strakke kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PVQ775FC5E

Wij hadden al jarenlang een Bosch inductiekookplaat in gebruik. Daar is helaas een hard voorwerp op gevallen. Gevolg een barst in de glazen plaat. Bij de zoektocht naar een nieuwe vervangende kookplaat is deze het geworden. We zijn blij met de nieuwe functies, zoals de mogelijkheid tot het combineren van de kookzones. De pannen passen overal op deze mooie inductieplaat. De Perfect Fry-zone moeten we nog uitproberen, daarvoor is een speciale pan met ingebouwde scensor nodig.
Voor ons is deze plaat letterlijk 'Een geluk bij een ongeluk'.