Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KC260ZT op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**k@g**l.com 13-05-2022

Goed product.

Geschreven voor: ETNA KC260ZT

Wij zijn heel blij met dit product en met de service van Expert.

vr gr Teus.

Officiele reactie van Atag 16-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de kookplaat.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

h**t@l**k.nl 14-04-2022

2 keer is scheepsrecht ;-)

Geschreven voor: ETNA KC260ZT

Helaas is de vorige (exact dezelfde) kookplaat bij het plaatsen gesneuveld. Direct een nieuwe besteld en inmiddels kookt mijn schoonmoeder op deze kookplaat. Ze wou perse dezelfde (ze is 80+ jaar). De eenvoud en makkelijk bediening staat dan ook hoog bij haar op het verlanglijstje.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snel stekker aanzetten (goede instructie)
  • Goede handleiding (ook voor oude mensen)

Minpunten

• gehard glas gesneuveld bij het plaatsen..:-(

Officiele reactie van Atag 15-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Vervelend dat de glasplaat bij plaatsen sneuvelde. Dat ondanks de glasbreuk jouw enthousiasme over de kookplaat zo groot is doet ons goed. Leuk om te lezen dat ook jouw schoonmoeder nu dezelfde kookplaat heeft en ook zij er zo tevreden over is.

Wij wensen jullie beide heel veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

h**t@l**k.nl 31-03-2022

Van oude Etna naar een nieuwe Etna kookplaat

Geschreven voor: ETNA KC260ZT

Ik heb deze kookplaat gekocht voor mijn schoonmoeder. Ze had een Etna die helaas niet meer goed werkte. Het gemak van schoonmaken en bediening is prima te doen voor een 80 plusser. Daarom een soortgelijke (keramische) plaat gekocht, wederom van Etna. Ze heeft geen uitleg nodig en de kookplaat was 1-op-1 om te bouwen en paste precies in haar keuken. Super goede service gekregen van de winkel (gratis dubbelzijdige tape geleverd, omdat anders t.o.v. de oude kookplaat die met klemmen vastzat, er geen bevestigingsmogelijkheid bij zat).

Pluspunten

• Winkel heeft dubbelzijdige tape meegegeven
  • Gebruikersgemak voor oudere mensen
  • 1-op-1 om te ruilen met oude Etna kookplaat

Minpunten

• Bevestigingsmateriaal (ligt tegenwoordig 'los')

Officiele reactie van Atag 01-04-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Wat een mooi cadeau om te geven. 😊 Leuk om te lezen dat er wederom gekozen is voor een kookplaat van ETNA. Hartelijk dank voor het in ons gestelde vertrouwen. Fijn dat de kookplaat goed bevalt.
Wij wensen jouw schoonmoeder veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

aanschafkeuken 17-07-2021

kopen binnen budget

Geschreven voor: ETNA KC260ZT

Op advies van de verkoper dit product gekocht. Onderdeel van nieuwe keuken in nieuw appartement. Moesten binnen een bepaald budget blijven. Geen slechten keuzen gedaan.

Pluspunten

• kookpunten kunnen ook snel te verwarmen
  • met het juiste product goed te reinigen

Minpunten

• met dikke vingers iets moelijker te bedienen

Officiele reactie van Atag 19-07-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat leuk dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Wij wensen u veel kookplezier toe!
Chantal webcareteam ETNA