Neff TTS5821N

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Neff TTS5821N op Kieskeurig.be.

Annie 10-06-2018

Fantastische kenmerken.

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Wij hebben de kookplaat twee weken geleden aangeschaft
Hij bevalt prima zou niets anders meer willen.

MarshaB 05-06-2018

Gemakkelijk en snel!

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Ik heb gister meegedaan met de kookschool. Hierbij maakte wij gebruik van de kookplaat en oven. Wauw wat werken deze apparatuur gemakkelijk en snel! De temperatuur van je kookplaat is nu nog sneller in te stellen, in een vingerdraai op de knop ben je in een keer van standje 1 naar standje 9 en weer terug. Geen overkokende pannen meer doordat je de pannen iets te lang uit het oog verloor. Tijdens kookworkshop stond het mooie zonnetje op de kookplaat, hij werd dus een beetje warm, maar ondanks dat alles reageerde de plaat uitstekend. Zelfs voor de persoon die moeite heeft met koken maakt deze plaat het een stuk makkelijker. Je hoeft geen informatie boekjes meer van te voren te lezen over deze kookplaat, zelfs het instellen van de tijd gaat bijna vanzelf. Ik ben zelf een studente en zou zeker deze plaat in de toekomst aanschaffen, maar als ik het nu zou kunnen kopen stond hij al in huis. Ik raad deze plaat dus zeker aan!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maudy127 03-06-2018

Super design

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Super design met veel pitten , makkelijk in onderhoud en zeer functioneel !
Een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Antoine 03-06-2018

Great experience

Geschreven voor: Neff TTS5821N

THE different products are amazing and vers easy to use [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Digimama 03-06-2018

Mooi stylvol en makkelijk maar kwetsbaar

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Ligt bij ons in de showroom de kookplaat is mooi stylvol en makkelijk.. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leontien 03-06-2018

Werkt super!

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Vandaag mee gewerkt en gaat heel soepel! Makkelijk te sturen, mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maso5 03-06-2018

Handig met draaiknop

Geschreven voor: Neff TTS5821N

De inductiekookplaat werk zeer snel en door de draaiknop kun je makkelijk de temperatuur regelen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lexreus 03-06-2018

Mooie werking, wel wennen

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Geheel nieuw voor mij. Zoeken naar de werking ervan maar wel te doen, makkelijk schoon te maken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Taimeterette 03-06-2018

Mooi maar ingewikkeld

Geschreven voor: Neff TTS5821N

In het zonlicht was het eigenlijk niet te zien en ik had het gevoel dat de toughpad/knoppen niet erg soepel reageerde. Het is wel een erg mooi ding maar ik denk dat je iets meer tijd nodig hebt omer helemaal soepel mee te werken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heleenvanduijkern 03-06-2018

Koken met een twist(pad)!

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Duurt even om uit te vogelen hoe de twistpad werkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jnafzger 03-06-2018

Werkt goed, maar nog steeds meer fan van gas

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Warmt snel op, vast makkelijk schoon te maken, maar nog steeds voorstander van gas [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sinex22 03-06-2018

Groot gemak

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Vandaag gebruikt in de neff kookshow . Het was erg snel heet. Prima. Ook fijn dat je op elke willekeurige plek je pan kunt zetten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Claire 02-06-2018

Bediening even doorhebben, verder tevreden.

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Bediening even doorhebben, verder tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Samsam 02-06-2018

Warmt snel op, bediening goed.

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Als je bediening doorhebt werkt het fijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Martint 02-06-2018

Geen eigen timers

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Werkt goed alleen zou ik graag eigen timers hebben per pit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keizerin 02-06-2018

Lastige besturing

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Besturing was wennen, maar wel snel warm. Goed schoon te maken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Silvia 02-06-2018

Werkte goed!

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Snel heet, maar besturing was even zoeken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anne 02-06-2018

Erg Fijn

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Na uitzoeken hoe het werkt, erg fijn om te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mikevos 02-06-2018

Werkte goed, maar onduidelijk

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Lastig te zien waar wat voor diende op de plaat. Wel goed schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Emavt 02-06-2018

Prettig formaat!

Geschreven voor: Neff TTS5821N

Formaat was prettig, 5-pits ook! Alleen de besturing was even wennen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]