Siemens EU645BEF1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EU645BEF1E op Kieskeurig.be.

hans L 14-08-2018

goede instap inductieplaat

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

aantal maanden in gebruik nu, en als je goedkoop over wilt stappen naar inductie is deze plaat wel een goede en een aanrader. ook de mogelijkheid van een gewone stekker maakt het makkelijk. aangezien ik al op inductie heb gekookt, het laat voor mij echter wel een verschil zien met "echte" inductieplaten. plaat is niet meteen koel wat toch een belangrijk kenmerk is bij inductie. maakt ook veel bijgeluiden in verhouding tot duurdere modellen. is geen mankement want het wordt keurig vermeld in gebruiksaanwijzing, maar zou niet moeten kunnen bij inductie naar mijn mening. piepjes bij aanraken zijn gelukkig uit te zetten na gewenning. nadeel is ook het niet meteen op de juiste stand kunnen zetten, wat ik wel gewent was. dit gaat in stappen met dezelfde toets.
als instapmodel zonder veel te moeten verbouwen in bestaande situatie een aanrader. voor een nieuwe keuken zou ik voor iets beters gaan.

JAN 29-03-2017

duurzaam

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

inductie kookplaat van Siemens gekocht en super blij mee, vorige keer had ik ook van zelfde merk en het ging 10 jaar lang mee.

Pluspunten

• energie zuinig
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

Anoniem 22-02-2021

Geen perilex nodig, werkt prima op 220 volt

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Werkt prima op 220 volt (wel aparte groep). Nadeel vind ik dat je altijd de desbetreffende zone moet aantippen om 'm warmer of kouder te zetten.

Fam merx 20-12-2020

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Omdat we geen 3 fase aansluiting kunnen creëeren, moesten we "genoegen " nemen met minder. Nou, hij is verre van minder , hij is hartstikke fijn en doet wat er beloofd wordt!!! Voor ons voorlopig geen andere !!!

Frank 08-08-2020

nette kookplaat

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer nette inductie kookplaat, is makkelijk te monteren en niet lastig door de gewone 220 stekker, de boost functie is super, ideaal voor water te koken

Henkx 16-02-2018

Aanwinst nooit geen gas meer

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

1 Week in huis en aansluitbaar op 1 groep dus geen 2 groepen nodig met perilex aansluiting. Bij vol vermogen pendelend met de kookzones. Uitermate tevreden al na een paar dagen geberuik

Janneke67 04-10-2017

Een hele vooruitgang

Geschreven voor: Siemens EU645BEF1E

Vorige maand ben ik over gegaan van op gas koken naar een inductiekookplaat. Het kookt sneller en schoner. En op deze manier werk ik ook mee om in de toekomst gasvrij te worden in mijn huis. Een en al tevredenheid!