Bosch Serie 4 PUE611BF1E

inductie
Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 PUE611BF1E op Kieskeurig.be.

Karel 17-01-2019

Werkt inductie koken op 1 fase eigenlijk?

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Deze vraag heb ik mijzelf verschillende malen gesteld, contacten gehad met bedrijven welke deze apparaten verkopen en gezocht op het internet.
Uiteindelijk de knoop doorgehakt en deze Bosch inductie kookplaat gekocht.
Ik heb nu ervaring en die is geweldig, koken gaat sneller dan op gas, ook in meerdere pannen tegelijk koken of bakken is geen probleem. Na het gebruik van gas op glas is schoonmaken nu een genot met deze vlakke kookplaat. Tot nu toe alleen maar positief, hopelijk kunnen wij met deze review bedragen aan een antwoord op de vraag van veel mensen, kan inductie koken op één fase 16 ampere?
Volmondig ja, deze Bosch kookplaat is hier een voorbeeld van!!

Pluspunten

• Geen kosten voor krachtstroom aansluiting
  • Geen terug gewaardeerde 7,4 Kw techniek.
  • Volstaat met één vrije 16 ampere groep.

Tonnie 18-01-2018

Inductieplaat zonder krachtstroom

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Mijn keuze is gevallen op deze inductieplaat, omdat er geen extra krachtstroom voor nodig was. Gebruik de plaat nu twee maanden en heb nog geen hinder ondervonden van het ontbreken van de krachtstroom, indien nodig kan ik een pit extra boost geven en dat werkt prima.
Ik vind de gebruikers piepjes aan de harde kant.
Verder prima gebruiksvriendelijke plaat voor een vriendelijke prijs.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Timer functie
  • Geen krachtstroom nodig

Minpunten

• Gebruikerstoets geluiden

Royy 17-08-2020

Plug and play

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Overgestapt van gas naar elektrisch. Wat heel gemakkelijk ging omdat deze plaat op 230v werkt en dus geen 5 polige stekker nodig heeft.
Heeft genoeg power om alle kookzones tegelijkertijd te gebruiken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chris 04-08-2020

Prima!

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Na lang twijfelen toch overgestapt van gas naar inductie. Ik was enigszins huiverig voor het koken op inductie maar ik moet zeggen het is me 100% meegevallen. Aangezien ik geen perilex aansluiting had in de keuken heb ik gezocht naar een oplossing die gewoon op 1 fase functioneert. En dat doet deze kookplaat prima! Bovendien is deze kookplaat veruit de mooiste die je in een dergelijke uitvoering kunt krijgen. En wat natuurlijk het belangrijkst is... koken met deze inductieplaat is iedere keer weer een "feestje" :-) Installatie is een fluitje van een cent. Extra mogelijkheden (timer, kookwekker, kinderslot) zijn meer dan voldoende! Na een paar weken zou ik niet anders meer willen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Inductiekoken is jaren te laat uitgevonden. Deze plaat is helemaal perfect doordat het een 1 groeps aansluiting betreft. Geen gehannes met extra fases en groepen. Uitermate geschikt voor keukens met wat minder ruimte [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

G.D.B. 28-06-2020

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Uiterst functioneel in gebruik en bediening en duidelijke weergave van de bedienings toetsen, rand van de glasplaat is glad afgewerkt.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • kookgedeelten worden snel warm
  • ingebouwde timer

C. 02-04-2020

Duidelijke bediening, gebruiksgemak.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Goed formaat voor normaal gebruik. Handige in gebruik. Mooie vormgeving. Makkelijk schoon te maken. Past mooi in het donkere werkblad.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• harde pieptonen bij bediening

bosch 04-03-2020

wel krasgevoelig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

plaat werkt prima , maar is wel krasgevoelig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vuurtjevuurtje 26-07-2019

Ze doen wat ze beloven, prima apparaten leveren

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Prima inductiekookplaat, alles is razendsnel op temperatuur [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Linda 17-07-2019

Heel mooi, moest alleen nieuwe pannen kopen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Nou in het begin heb ik staan vloeken, hij deed het niet, 3 dagen geprobeerd ! Zegt er iemand tegen mij, je moet nieuwe pannen kopen, zelfs niet bij de keukenzaak waar ze mij die apparatuur verkochten
Nieuwe pannen gekocht en werkelijk super kookplaatje ! En ziet er ook nog eens mooi uit

Robby 04-12-2018

Werkt op 1 phase 230V

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Er zijn geen aanpassingen nodig omdat hij op een gewoon stopcontact 16A werkt.
En is eenvoudig in te stellen.

JRO56 06-10-2018

stijlvol

+ vormgeving
+ bedieningsgemak
+ geen extra kookgroep nodig
- bediening nogal vaag (voor mensen met een vettige huid)
- instelling kookwekker

Mevr de Boer 15-09-2018

Gaat lekker snel

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE611BF1E

Op deze plaat gekookt in een vakantiehuisje. Ondanks dat dit een “normale” 230volt plaat is ging het koken lekker snel. Voordeel is dus dat deze plaat op elk normaal geaard stopcontact kan.