Siemens EC9A5RC90N

Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EC9A5RC90N op Kieskeurig.be.

Judith123 18-12-2018

Valt tegen

Geschreven voor: Siemens EC9A5RC90N

Ik heb de kookplaat enkele maanden in bezit en ben niet geheel tevreden over de kookplaat. Koken gaat prima, geen klachten over. Schoonmaken daarin tegen valt vies tegen. Ik maak de kookplaat dagelijks na gebruik schoon, maar sommige plekken gaan niet meer weg. Als kook water over het randje van de pan gaat krijg je vlekken die je er niet afgepoetst krijg.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

MS 27-11-2016

Veel ruimte op de kookplaat

Geschreven voor: Siemens EC9A5RC90N

Ik heb een kookplaat van Siemens besteld, typenummer EC9A5RC90N. Een hele mooie, grote kookplaat met een wokpit in het midden. Omdat de kookplaat 92 cm breed is, heb ik tijdens het koken veel ruimte wat handig is als je meerdere pannen tegelijk wil gebruiken. Daarbij ook nog eens een prachtige uitstraling. Deze kookplaat geeft een mooie robuuste uitstraling aan de keuken. Ik ben er super blij mee! Top service!

Pluspunten

• veel ruimte
  • robuuste look
  • makkelijk schoon te maken
  • makkelijk aansluitbaar

Leo 01-11-2016

Een aanwinst voor onze keuken

Geschreven voor: Siemens EC9A5RC90N

Super mooie en strakke uitstraling, eindelijk een kookplaat waar de pannen ruimte hebben, en op de wokbrander kan je nou eens echt op wokken.

Pluspunten

• Goed regelbare vlam
  • Ruimte voor de pannen
  • Perfecte wokbrander