De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NZ64K5747BK op Kieskeurig.be.

Pim K. 27-02-2018

Niet echt praktisch...

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Allereerst wil ik even melden dat Samsung je niet kan helpen met de aansluiting van je nieuwe kookplaat. Is het heel ingewikkeld? Wel nee, maar op de vraag hoe ik de plaat moet aansluiten kwam geen goed antwoord!! Ik heb, zoals waarschijnlijk de meeste mensen, een perilex-aansluiting waar twee groepen van 230V en 16A achter zitten. Aansluiten kan dan als volgt: blauw linksboven, bruin rechtsboven, grijs linksonder, zwart rechtsonder en de aardedraad op de aarde-aansluiting. Uit het boekje wordt dat niet duidelijk, vind ik, en daarom had ik Samsung om bevestiging gevraagd. Dagen moeten wachten en een verkeerd antwoord gekregen...

Dan nu het gebruik van de kookplaat. Wat ik niet handig vind, is dat je niet per pit het vermogen kunt regelen. Je moet eerst de juiste pit selecteren en dan pas kun je het vermogen aanpassen. Ik kook er nu een maand mee en het went niet echt.

Kortom, deze aankoop is niet mijn beste geweest.

Minpunten

• pitten niet direct individueel instelbaar
  • slechte installatie-ondersteuning door Samsung

R&M 30-10-2019

Aanrader! Zeer fijne inductiekookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Na lang zoeken in de “inductiekookplaat jungle”, is mijn oog gevallen op deze alleskunner. Tot nu toe zeer tevreden! Had dit veel eerder moet kopen. Zeer mooi en strak design. Super snelle installatie, zonder schroef/kitwerk. Alle benodigdheden zijn bijgevoegd, behalve de perilex stekker. Aangesloten op 2-fase. Super veel functies! Timer is per zone in te stellen. En de warmhoudfunctie en pauzeknop zijn een fijne toevoeging. Al met al een topper! Zeer goede kwaliteit/prijsverhoging. Veel opties en luxe voor een mooi bedrag. Raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Timer apart in te stellen
  • Pauzeknop
  • Warmhoudtfunctie
  • Makkelijk te installeren
  • Flexzone

Minpunten

• Te laat aangeschaft

Anita 25-04-2019

Flex zone is echt fijn

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Installeren van de stekker was idd niet zo makkelijk. Verder vind ik de kookplaat erg fijn in gebruik, koken gaat nu supersnel! De toetsen zijn zo "ingericht", zodat ze weinig ruimte in beslag nemen, wat ik eigenlijk wel mooi vind aan het strakke ontwerp.

Pluspunten

• Flexzone
  • Mooie ontwerp

Jo 17-02-2021

slechte bediening

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Gekocht vanwege goede reviews maar valt me erg tegen. Vooral de bediening; vaak reageert deze niet. Zelfs als ik het goed schoonmaak, zowel de plaat als mijn handen, moet ik soms vele malen de toetsen aanraken voordat er iets gebeurt. Erg lastig als je bijv. een pit snel wat lager wilt zetten. Ik ben er nog niet achter waar het aan ligt, zeker omdat ik rekening houd met dat er geen vet of vuil tussen zit. Heb spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• snel op temperatuur

Minpunten

• toetsen reageren slecht

Laura 07-06-2021

Slechte bediening

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Gekocht vanwege functiemogelijkheden en goede reviews. Ben zelf echter teleurgesteld, vooral door bediening. Toetsen reageren vaak niet of niet goed. Ben erachter gekomen dat dit vooral gebeurt met te koude vingers, wat al gauw het geval is als je even je handen hebt gewassen. Ook vind ik de kookplaat minder mooi dan verwacht en krijg ik vlekken er niet helemaal af.

Pluspunten

• Functiemogelijkheden

Minpunten

• Bedieningstoetsen reageren slecht
  • Vlekken moeilijk te verwijderen
  • Uiterlijk

Henk 06-07-2020

Samsung kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Gewoon goed, makkelijk schoon te maken en perfect om mee te koken. Precies wat we wilden en veel beter te regelen als een gaskookplaat.

Hendrik 08-03-2020

Mooie kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Vanaf het begin een succes. Sneller dan de gaskookplaat.
Eenvoudig schoon maken. prima service van BCC
Heel goed.

Rien Mol 18-01-2020

Prima aankoop

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Aanvankelijk storing in de pan detectie, waardoor de tiptoetsen niet gevoelig genoeg werkten. Dit is snel en prima gerepareerd onder garantie. Bevalt werkelijk uitstekend.
Nog steeds : had ok al jaren eerder moeten kopen!

Pluspunten

• Super snel warm
  • Prima temperatures te regelen
  • Prima service

Ton D 18-12-2019

Makkelijk te bedienen Inductiekookplaat.

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Fijne kookplaat. Veel prettiger en zuiniger dan onze oude keramisch kookplaat. Bediening is ook heel intuïtief. De timer is heel prettig om mee te werken.

Michel85 11-12-2019

Super

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

In vergelijking met onze oude AEG inductie kookplaat is deze van een andere planeet qua warmte. Enige probleem nu is dat ik vaker dingen laat verbranden i.p.v. dat ik vlees 6 jaar moet laten doorgaren. Door deze kookplaat ernstig aan het overwegen om toch weer samsung inductieplaat te nemen in ons renovatieproject in plaats van gas. De warmte afgifte laat zich overigens eenvoudig regelen en de plaat reageert snel op de bediening, iets wat bij andere platen wel eens te wensen over laat.

Frank no58 08-12-2019

inductiekookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

onze eerste inductie kookplaat is tot nu toe een groot succes. eenvoudige bediening, eenvoudig te installeren, prima werking

Nick85 01-12-2019

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Wauw! Heel lang getwijfeld maar zo blij dat we overstag zijn gegaan! Mooie strakke plaat en werkt super!

fredels 29-11-2019

Mooie en simpel te bedienen inductie plaat,

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Simpel te bedienen en heeeel snel een pan kokend water, wat is dit een verschil met op gas koken. Had ik al veel eerder moeten doen. Echt een aanrader, ook het schoonmaken is zo gebeurd......TOP ding

john 25-11-2019

mooie inductieplaat

veel mogelijkheden booster
pauzeknop ,van twee zones een zone maken
kan op 220 krachtstroom en 2x 220

Joost T 24-11-2019

Doet precies wat ie moet doen

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Iedereen van het gas af, en deze inductieplaat is stap 1. Kan alles, doet alles, supereenvoudig te bedienen, strakke vormgeving, aantrekkelijk geprijsd. Ook meer dan goed genoeg voor wie koken++ wil.

AnneMarie 22-11-2019

Zeer fijne kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Deze inductie kookplaat is heel fijn in gebruik. Vooral de boost knop is heel fijn. Je kan dan lekker op hoog vermogen bakken. Vooral als je vlees of kip snel wilt aan bakken werkt dit heel fijn.

Pluspunten

• grote plaat
  • boostknop

oyigen 72 17-11-2019

Alleen maar pluspunten,vormgeving

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Sinds kort in huis. alleen maar pluspunten qau vormgeving bediening en snelheid van koken. 'n Toppertje

RoMyr 30-10-2019

Super inductiekookplaat!

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Zeer mooie en functionele kookplaat. Veel functies, zoals warmhoudfunctie, timer (individueel in te stellen), pauzeknop. Zeer tevreden! Erg mooi vormgegeven en makkelijk te installeren.

O.Fraterman 30-10-2019

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Onze keramische kookplaat was 15 jaar oud. Daar we aan vernieuwing toe waren hebben we deze keer voor een inductie kookplaat gekozen mede om deze plaat meer energie bewust is.

Pluspunten

• energie zuinig
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Display niet verlicht

John 30-10-2019

Samsung inductie

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Na het vele zoeken en overwegen, hebben we besloten om deze aan te kopen.
Moet hem nog aansluiten.
het gebruik kan ik nu nog even niets over zeggen.
van gas naar inductie zal mijn benieuwen of dit goed bevalt
Veel kook lol allen.

mvg John