Samsung NZ64K5747BK

Plaatsing
inbouw
Pandragers
glas

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NZ64K5747BK op Kieskeurig.be.

Pim K. 27-02-2018

Niet echt praktisch...

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Allereerst wil ik even melden dat Samsung je niet kan helpen met de aansluiting van je nieuwe kookplaat. Is het heel ingewikkeld? Wel nee, maar op de vraag hoe ik de plaat moet aansluiten kwam geen goed antwoord!! Ik heb, zoals waarschijnlijk de meeste mensen, een perilex-aansluiting waar twee groepen van 230V en 16A achter zitten. Aansluiten kan dan als volgt: blauw linksboven, bruin rechtsboven, grijs linksonder, zwart rechtsonder en de aardedraad op de aarde-aansluiting. Uit het boekje wordt dat niet duidelijk, vind ik, en daarom had ik Samsung om bevestiging gevraagd. Dagen moeten wachten en een verkeerd antwoord gekregen...

Dan nu het gebruik van de kookplaat. Wat ik niet handig vind, is dat je niet per pit het vermogen kunt regelen. Je moet eerst de juiste pit selecteren en dan pas kun je het vermogen aanpassen. Ik kook er nu een maand mee en het went niet echt.

Kortom, deze aankoop is niet mijn beste geweest.

Minpunten

• pitten niet direct individueel instelbaar
  • slechte installatie-ondersteuning door Samsung

Wout13 04-02-2019

heeft helaas ook minpunten

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Wij gebruiken deze kookplat bij na een jaar. Helaas zijn wij er niet echt tevreden over.
Het koken of bakken met één pan gaat uitstekend. Echter als er meerdere pannen tegelijkertijd gebruikt worden dan wordt de plaat onnauwkeurig. Namelijk als de temperatuur van één zone verlaagd of verhoogd wordt dat schiet temperatuur van de naastgelegen zone ook omlaag of omhoog , met alle gevolgen van dien. (deze temparatuurswijziging is overigens niet op het display te zien en is niet constant.

R&M 30-10-2019

Aanrader! Zeer fijne inductiekookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Na lang zoeken in de “inductiekookplaat jungle”, is mijn oog gevallen op deze alleskunner. Tot nu toe zeer tevreden! Had dit veel eerder moet kopen. Zeer mooi en strak design. Super snelle installatie, zonder schroef/kitwerk. Alle benodigdheden zijn bijgevoegd, behalve de perilex stekker. Aangesloten op 2-fase. Super veel functies! Timer is per zone in te stellen. En de warmhoudfunctie en pauzeknop zijn een fijne toevoeging. Al met al een topper! Zeer goede kwaliteit/prijsverhoging. Veel opties en luxe voor een mooi bedrag. Raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Timer apart in te stellen
  • Pauzeknop
  • Warmhoudtfunctie
  • Makkelijk te installeren
  • Flexzone

Minpunten

• Te laat aangeschaft

Anoniem 29-06-2019

Eenvoud installatie en bediening

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Nieuwe kookplaat gekocht omdat vorige defect is geraakt door blikseminslag. Mede voor Samsung gekozen vanwege de de flexibele kookplaat indeling en de booster functie. Zeer eenvoudige inbouw en bediening. Na 30 minuten direct operationeel.

Anita 25-04-2019

Flex zone is echt fijn

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Installeren van de stekker was idd niet zo makkelijk. Verder vind ik de kookplaat erg fijn in gebruik, koken gaat nu supersnel! De toetsen zijn zo "ingericht", zodat ze weinig ruimte in beslag nemen, wat ik eigenlijk wel mooi vind aan het strakke ontwerp.

Pluspunten

• Flexzone
  • Mooie ontwerp

Petereindhoven 24-04-2019

Goeie inductie kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Deze inductie kookplaat onlangs aangeschaft om van het gaskoken af te zijn.
Het is een mooie en vooral makkelijke kookplaat.
Andere mensen zeggen inductie is wennen, maar wij hadden er geen enkel probleem mee.
Een pan met water kookt binnen de minuut!

Henk 14-11-2019

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Mooi en prettig om mee te koken, precies wat we zochten. een aanrader voor anderen.
goede voorlichting bij BCC

RoMyr 30-10-2019

Super inductiekookplaat!

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Zeer mooie en functionele kookplaat. Veel functies, zoals warmhoudfunctie, timer (individueel in te stellen), pauzeknop. Zeer tevreden! Erg mooi vormgegeven en makkelijk te installeren.

O.Fraterman 30-10-2019

Prima inductie kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Onze keramische kookplaat was 15 jaar oud. Daar we aan vernieuwing toe waren hebben we deze keer voor een inductie kookplaat gekozen mede om deze plaat meer energie bewust is.

Pluspunten

• energie zuinig
  • Makkelijk bedienbaar

Minpunten

• Display niet verlicht

John 30-10-2019

Samsung inductie

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Na het vele zoeken en overwegen, hebben we besloten om deze aan te kopen.
Moet hem nog aansluiten.
het gebruik kan ik nu nog even niets over zeggen.
van gas naar inductie zal mijn benieuwen of dit goed bevalt
Veel kook lol allen.

mvg John

Rien Mol 30-09-2019

Zeer tevreden na ca 6 maanden in gebruik

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Gemakkelijk te monteren, de elektrische aansluiting is wat complexer maar zowel voor 3 fasen als 2 fasen aansluiting geschikt. Als je maar 1 fase beschikbaar hebt, zou ik geen inductieplaat nemen. Het zogenaamde slimme systeem wat dit bij diverse merken mogelijk maakt werkt zeker niet optimaal door het verdelen van de -te weinig beschikbare- energie over de gebruikte kookzones. Dus kijk goed wat bij het fornuis beschikbaar is aan elektrische aansluitingen.
Deze inductie kookplaat werkt prima. Het is even wennen maar zo vreselijk veel beter dan gas of een elektrische kookplaat. Ook veel gemakkelijker schoon te houden. Veel veiliger en slimmer. Schakelt zelf uit als de pan wordt weggenomen e.d. Dus ik ben zeer tevreden

Pluspunten

• Handig en veilig
  • Slim, herkent waar de pan staat
  • Slimme handige extra funscties
  • Supersnel heet

Anoniem 14-07-2019

Prima kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Prima kookplaat, eenvoudig aan te sluiten en gemakkelijke instelling van de verschillende kookpitten. Tiptoetsen moet je soms wat langer aanraken voordat de plaat reageert. Prima prijs/kwaliteit.

PB 27-06-2019

Goede kwaliteit / prijs

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Bij de cashback-actie van Samsung hoorde een review. Dat is nu precies mijn kritiek. Door een week later toevallig nog eens op de webshop te kijken, zag ik dat het apparaat inmiddels maar liefst € 100 goedkoper was! Mijn klacht bij Coolblue werd wel meteen gehonoreerd met € 50 retour, maar ik had me de ingewikkelde cashback-procedure voor nog eens € 50 net zo goed kunnen besparen.

Minpunten

• Geen Perilex-stekker meegeleverd.

Prancer 24-06-2019

Inductie kookplaat Samsung geweldig

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Geweldig produkt, zeer gebruiksvriendelijk.
Mijn eerste inductie kookplaat en na goed oriënteren kwam Samsung voor mij als beste naar voren. Zeer gebruiksvriendelijk ondanks zijn vele praktische mogelijkheden.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Heel flexibel kookoppervlakte
  • Heel snel warm reageert snel
  • Ideaal schuif voor temperatuur instellen

Koelblauw 22-06-2019

Mooi met een maar

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Nog geen ervaring met de werking (later meer), maar wel twee minpunten vooraf: de randloze plaat oogt mooi maar 'kiert' 1 a 2 millimeter boven het werkblad omdat het afdichtband 'm iets omhoog drukt. Bij Samsung-servicedesk geen zinnige reactie, maar installateur bevestigt dat zit zo hoort/niet anders kan. Niet ideaal, want onder die kier verzamelt zich natuurlijk van alles. Mijn vorige kookplaat had een aluminium omlijsting die wel naadloos aansluit. De gebruiksaanwijzing is niet bepaald gebruiksvriendelijk en de summiere aansluitinfo voor een leek niet te doen.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• geen naadloze aansluiting op werkblad mogelijk
  • gebruiksaanwijzing
  • aansluitinstructie

Irene 14-06-2019

Inductie kookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Fijne kookplaat, wordt goed heet. Jammer alleen dat hij niet "rood" oplicht. Wel indicatielampje welke pit nog warm is. Makkelijk schoon te maken. Doet wat hij moet doen. Ben tevreden. Prijs/kwaliteitsverhouding ook goed.

snippem 05-06-2019

geïnstalleerd en koken maar

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Deze kookplaat geïnstalleerd met een dubbel fase en nul aansluiting .
las dat een aantal mensen schreven dat het aansluiten niet duidelijk was het is HEEL makkelijk.
weet je niet zeker waar de nul en fase van groep 1 of 2 zit.
Zet 1 beveiligingsautomaat uit en meet met de multimeter / duspel spanning.
Geen instellingen hoeven aan te passen voor gebruik dus je kan gelijk aan de slag.
Het koken gaat zeer snel en is goed te regelen en op het flexibele vlak kan ik nu veel gemakkelijker mijn pannen kwijt.

Harm Jansink 15-05-2019

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Prima kookplaat, gratis installatie 50 Euro Cashback. La met al 'n heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Mijn vrouw kan bijna met haar ogen dicht de kookinstellingen bedienen.

Gerrie 09-05-2019

Handige inductiekookplaat

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Flexzone is handig voor braadslee. Veel functies die het veilig koken ondersteunen.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Nog geen gebruikerservaring daar te kort in bezit.

Pluspunten

• flexzone
  • veiligheidsvoorzieningen

Mauricio 26-04-2019

Top kookplaat voor dat geld

Geschreven voor: Samsung NZ64K5747BK

Goede kookplaat no nonsense, met alles wat je nodig hebt voor dagelijks koken. Wij zijn dik tevreden over de eigenschappen.

Pluspunten

• bediening
  • vormgeving

Minpunten

• soms lijkt hij wat traag