Bosch Serie 6 PIE645FB1M

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 PIE645FB1M op Kieskeurig.be.

ineke 14-08-2021

inductiekookplaat Boschh

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de kookplaat werkt prima en voldoet volledig aan onze wensen

Blij 09-03-2021

vervanging

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat de glasplaat van onze vorige kookplaat aan gruzelementen was doordat er een stenen beker op was gevallen hebben wij deze vervangen door precies dezelfde serie 6 inductie kookplaat. Dit moest wel dezelfde worden want wij vinden dit een uitstekend apparaat.

EA Bogerd 04-11-2020

inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de kookplaat voldoet prima, keuze standen warmte ruim voldoende

werkt super 09-03-2020

verlichting

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prima plaat met een probleem. De cijfers van de hoogte stelling 1 t/m 9 zijn niet verlicht en daarom moeilijk te zien.

peter 21-01-2020

prima apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede kookplaat en makkelijk in onderhoud en bediening

1Leo 28-10-2019

Goede en gebruiksvriendelijke inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij zijn erg tevreden over deze inductiekookplaat van Bosch.
Heel gebruiksvriendelijk metg een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

fwhgaerts 16-02-2019

Zuinig met energie

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

Snel verhitten en zonder verbrandingsgassen in de keuken. Makkelijk schoon te houden en wat design betreft een aanwinst voor de keuken.

T. Kessels 09-03-2018

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

Altijd op gas gekookt, nu inductie. Wil niet meer terug. Veel minder poetswerk. Meer gemak bij het koken.

Pluspunten

• afpoetsen
  • kookgemak

Minpunten

Henk en Ruth 12-02-2018

kookt veel beter dan voorheen op de keramische koo

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

Ontzettend snel opwarmen van de kookplaat, zeker met de boost-knop. Veel schoner ook. Snel gereinigd.

CKWJK 16-11-2017

Geweldige kookervaring na 50 jaar met gas

Geschreven voor: Bosch Serie 6 PIE645FB1M

Een geheel nieuwe ervaring van koken echt verbazingwekkend.
Schoon, snel, efficient, zonder overkoken, geen aangekoekte etensresten aan de bodem van de pannen, temperatuur exact in te stellen, kooklucht is aanmerkelijk minder in huis, minder vocht in huis tijdens koken, kookplaat makelijk te reinigen.