Bosch PIV975DC1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIV975DC1E op Kieskeurig.be.

Miranda 25-02-2017

Ruime kookplaat gebruik vriendelijk

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

fijne kookplaat, snel warm ,makkelijk te bedienen veel ruimte voor de pannen. makkelijk schoon te maken en te houden. zeer fijn om mee te werken.

Peter 11-03-2021

Nieuwe ervaring

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de kookplaat nu sinds een week.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk. Koken met deze kookplaat is zo geleerd.
Het is wel nog wennen welke standen gebruikt moeten worden tov. gas. Alles wordt een stuk sneller warm,
De plaat ziet super strak uit de keuken heeft een geheel andere uitstraling .

Hedula 08-03-2021

Schitterende kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie grote kookplaat. Enigste minpuntje is dat er al snel krasjes op de plaat zaten, maar dat zal bij iedere kookplaat zo zijn. |Verder een fantastisch product.

RW te H 09-02-2021

Fijne bedieningsfuncties

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookt heel prettig met goede verdeling van temperatuur. 5 kook zones en erg makkelijk schoon te maken/houden.

Piet 24-12-2020

Inductie, heerlijk koken

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was best wel spannend, altijd op gas gekookt, maar wat een verademing deze kookplaat, de hitteverdeling is gelijkmatig. Het appraraat is gemakkelijk te bedienen. Met de boost knop heb je zo een hete pan, of kokend water. Het koken is heerlijk, we hebben kerstgerechten uitgeprobeerd, van coquiles tot hertenbiefstuk, alles krijg je mooi gelijk op de juiste gaarheid.

Janny 14-12-2020

Prima

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kook elke dag met plezier op deze inductie kookplaat. Ik heb er niet eens aan hoeven wennen na haren op gas gekookt te hebben, alleen maar voordelen en erg gebruiksvriendelijk

Joop 13-12-2020

Inductiekookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden, ook het inbouwen is vlot verlopen. De aflevering was binnen het opgegeven tijdvenster

Ton Hoos 12-12-2020

Prima inductiekookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor het eerst overgestapt op inductie en daarom extra kritisch. Doordat we een grote gasplaat hadden, moest er ook een flinke inductieplaat komen. We kwamen uit op deze plaat van Bosch en zijn ontzettend tevreden dat we deze gekozen hebben. Vijf prima kookzones, waarvan één met 3 verschillende formaten. Ze zijn allemaal ook zonder boost snel. Bediening is uiterst gemakkelijk, daar ben je snel aan gewend. En het schoonmaken gaat geweldig. Een zéér goede keus, deze inductiekookplaat!

hans 10-12-2020

Super inductie kookplaat. Bosch the boss.

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne kookplaat. Na 40 jaar op as te hebben gekookt is dit een verademing!!

Fam. van liempt 06-08-2020

handige bedieing

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Fijne kookplaat, ik was huiverig voor inductie, maar ben helemaal om. Handig te bedienen, zelf een timer erin. Netjes schoon te houden.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • timer
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• als snel een krasje

R. van Delft 23-06-2020

Mooi kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele mooie kookplaat. Hij is supersnel door zijn boostfunctie. Design is strak en mooi afgewerkt. Heel blij mee.

Kookplaat 31-05-2020

Fantastische kookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn sindsdien overgestapt van koken op gas naar koken op inductie. Het bevalt ons erg goed. De plaat reageert snel, en wordt alleen warm op de plek waar de pan staat. Daarnaast erg fijne extra functies, zoals een handige kookwekker.

Nanda 28-05-2020

groot vlak

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Fijne kookplaat. Geheel naar wens geinstalleerd. Wij vinden het design en de kleur mooi en functioneel.

Kitchenidool 18-05-2020

Fantastische kookplaat

Kitchenidool 18-05-2020

Fantastische kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super kookplaat, eenvoudige bediening, fijne boost, eenvoudig schoon te houden, veel ruimte op de plaat.

Hanzzl01 28-04-2019

Lekker makkelijk koken op inductie

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Wat een gebruiksgemak heeft deze inductiekookplaat. Zeer eenvoudig te bedienen en goed schoon te houden.
Inductie is ook de goedkoopste en makkelijkste manier van koken. Voor deze kookplaat is erg energiezuinig. Een topaankoop van een zeer goed merk! (Bosch)

Koken op Texel 18-10-2018

Strakke kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

De omschakeling van gas naar inductie is met dit prachtige strakke apparaat een eitje. Eenvoudige en duidelijke bediening. Het koken en zelfs het schoonmaken is een feestje!

JeroenM 13-08-2018

Fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Fijne inductie kookplaat met alle gemakken voorzien. Gemakkelijke bediening. Mooi groot formaat dat de pannen niet tegen elkaar komen.

Quirine 06-08-2018

Fijne, zeer mooie kookplaat.

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Mooie, en goed werkende kookplaat.
De kookplaat is helemaal zwart als hij uit staat, op het aan/uit knopje en de lijnen van de platen na. Dit zorgt voor een gaaf effect.
Kookplaat reageert snel en goed, werkt super.

Eduard 18-05-2018

Geweldige kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIV975DC1E

Wij wilde vooral ruimte hebben om de pannen goed te kunnen plaatsen. Met de 90 cm kookplaat hebben we echt veel ruimt. Ook een bijzonder krachtig apparaat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Kracht van het apparaat

Minpunten