Bosch PCP615C90N - Reviews

Energiesoort
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Kishan 20-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Ne de ontsteking van het vlam valt de vlam vaak weg. Ik moet de knop daarna nog minimaal 10 seconden ingedrukt houden voordat de vlam aan blijft. Qua design kunnen jullie veel beter ;)

Angelique 02-11-2015

Handig in het gebruik, weinig tot geen geluid en mooie vormgeving. DE kookplaat staat ontzettend mooi bij de overige Bosch producten die we hebben laten installeren in onze nieuwe keuken. Het is een smaakvol element.

Bouwers 24-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

Mooi vormgegeven en goed schoon te houden kookplaat. Minpunten: je moet de knoppen lang indrukken voordat gas blijft branden en de grote brander achter ( had ik liever voor gehad)

vandijklisse 09-07-2015
  • Product maand in bezit

Fijne kookplaat, de pannen passen er goed op en een extra opzetstuk maakt een extra grote pit handig

De brave huisman 29-06-2015

Bedieningsknoppen zijn van RVS en kunnen dus meer hitte aan en smelten niet weg, zoals bij kunststof knoppen.
De brander geven een zeer hete vrijwel onzichtbare hete vlam, prima apparaat. De kookrooster hebben een verruwd oppervlak, waardoor pannen minder snel van hun plaats kunnen schuiven.

RicBov69 04-04-2015
  • Product kwartaal in bezit

Uitstekende gaskookplaat, uitgevoerd in mooi en vooral degelijk chroom. Handige elektrische ontstekingen. Zware gietijzeren houders die dusdanig zwaar zijn dat ze super stabiel zijn!

mardai 25-02-2015

Nu een aantal keer gekookt met deze kookplaat. Het is een mooie kookplaat die goed past in een strakke keuken. De knoppen zitten voorop en wij vinden dit erg handig. Makkelijk in gebruik.