Bosch PCP615C90N - Reviews

Energiesoort
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

marian 09-09-2016

mooie kookplaat

Ik gebruik deze kookplaat nu 1 week en hij bevalt mij goed. Het enige dat ik anders had willen hebben was de twee halfsnelbranders . Deze waren wat mij betreft fuctioneler geweest als ze diagonaal van elkaar hadden gezeten. Ik gebruik deze branders het meest en het is lastig om twee pannen tegelijk op het vuur te hebben. Nu ben ik vaak genoodzaakt om de snelbrander of de hulpbrander te gebruiken in combinatie met een halfsnelbrander. Omdat wij een kleine keuken hebben met weinig werkblad ruimte is deze kookplaat echter perfect voor mij.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Kishan 20-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Ne de ontsteking van het vlam valt de vlam vaak weg. Ik moet de knop daarna nog minimaal 10 seconden ingedrukt houden voordat de vlam aan blijft. Qua design kunnen jullie veel beter ;)

Angelique 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Handig in het gebruik, weinig tot geen geluid en mooie vormgeving. DE kookplaat staat ontzettend mooi bij de overige Bosch producten die we hebben laten installeren in onze nieuwe keuken. Het is een smaakvol element.

Bouwers 24-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Mooi vormgegeven en goed schoon te houden kookplaat. Minpunten: je moet de knoppen lang indrukken voordat gas blijft branden en de grote brander achter ( had ik liever voor gehad)

vandijklisse 09-07-2015 Product maand in bezit

Fijne kookplaat, de pannen passen er goed op en een extra opzetstuk maakt een extra grote pit handig

De brave huisman 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Bedieningsknoppen zijn van RVS en kunnen dus meer hitte aan en smelten niet weg, zoals bij kunststof knoppen.
De brander geven een zeer hete vrijwel onzichtbare hete vlam, prima apparaat. De kookrooster hebben een verruwd oppervlak, waardoor pannen minder snel van hun plaats kunnen schuiven.

ehbo 07-06-2015

de kookplaat heeft te dunne beschermlaag

ik heb deze kookplaat gekocht in 2013.
op de eerste gezicht was het een hele mooie kookplaat.
na 6 maanden normaal gebruik ging de beschermlaag er al vanaf.
na enig navraag bij de dealer bleek dat de beschermlaag niet tegen afwasmiddel kan.
De dealer heeft toen de kookplaat moeten opschuren en de nieuwe beschermlaag erop gezet.
vervolgens kreeg ik van de dealer ook te horen dat de beschermlaag er al van het begin niet goed was aangebracht.

Nu 2 jaar later is de rechtse onder gaspit minder vermogen gaan vertonen door het schoonmaken met afwasmiddel.

Eind conclusie:
bij dit product moet je uitkijken dat je de gasplaat niet vernield met afwasmiddel.
deze kookplaat heeft vanuit het begin te dunne beschermlaag mee gekregen.
het is ook helaas jammer van het merk bosch dat ze een on afgewerkt kookplaat op de markt gezet hebben.
uiteindelijk is de kookplaat hersteld binnen de fabrieksgarantie.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

RicBov69 04-04-2015 Product kwartaal in bezit

Uitstekende gaskookplaat, uitgevoerd in mooi en vooral degelijk chroom. Handige elektrische ontstekingen. Zware gietijzeren houders die dusdanig zwaar zijn dat ze super stabiel zijn!

mardai 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Nu een aantal keer gekookt met deze kookplaat. Het is een mooie kookplaat die goed past in een strakke keuken. De knoppen zitten voorop en wij vinden dit erg handig. Makkelijk in gebruik.