Bosch HGD745222N - Reviews

Sonja 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

handig in gebruik

Wij hebben deze gas/Elektrische oven een paar dagen. Onze indruk is:
Strak en modern uiterlijk; handige vonkontsteking - met één hand is het gas aan. Ideale stahoogte waardoor het koken voor de rug een optimale kookhoogte heeft. Het 3 D koken is heel fijn om meerdere gerechten in één keer klaar te maken. Helaas zijn we nog niet zo ver dat we alle functies hebben kunnen gebruiken. Maar we hebben het volste vertrouwen dat ook deze goed functioneren.

Pluspunten

• vonkonsteking
  • optimale stahoogte
  • 3D functie
  • makkelijk te onderhouden

Minpunten

Jeroen 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch HGD745222N

Erg overzichtelijk en makkelijk bedienbaar fornuis van Bosch. Oven is voorzien van alle functies.
Het enige dat mooi zou zijn als er op de witte fornuizen ook een wokbrander als optie mogelijk zou zijn.
Let op: gasaansluiting is niet standaard maat en er is een verloopstukje voor nodig.

Consu 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede gasfornuis

Design is mooi, functioneel uitstekend en van alle mogelijke opties, was deze de beste. De vele oveninstellingen zijn daarbij essentieel, 8 maar liefst, ook de display die aangeeft of er verwarmd wordt en uiteraard de tijd en instelbare kookwekker.

Bosch HGD 745222N 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

Het nieuwe koken en bakken.

Ik ben heel enthousiast over mijn nieuwe Bosch gasfornuis. Allereerst is de vormgeving erg fraai. Het gietijzeren frame is een aanwinst. Verder is de elektronische ontsteking van de gaspitten heerlijk comfortabel. Ik heb een nieuwe hobby ontdekt. A.s. woensdag ga ik de eerste cake in mijn leven bakken.