Siemens EH611BFB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

BiBi 28-12-2016 Product paar weken in bezit

Veel extra's en handige braadfunctir

Een mooie, strakke inductiekookplaat.
Handige extra's zoals QuickStart, wat 50% sneller is en ook 50% energie zuiniger.
Per kookzone makkelijk in te stellen.
Linksboven een braadworst dmv extra brede kookzone. Hierop kun je een braadslede zetten, mits geschikt voor inductie. Makkelijk in gebruik en genoeg functies.

Pluspunten

• Quickstart
  • Nooit overkokende pannen
  • Braadfunctie
  • Makkelijk schoon te maken

Bastiaanbaaijens 28-08-2016

Prima inductie kookplaat

Deze kookplaat doet wat hij moet doen. Snel opwarmen. Veel verwarmingsstanden zodat je altijd de juiste hitte hebt. De plaat is ook met 3 fases aan te sluiten waardoor je vol vermogen hebt. Schoonmaken is ook een fluitje van een cent. Wel mis ik in de installatie beschrijving wat de ventilatie eisen zijn. En de knoppen hebben geen hele snelle reactie tijd, of als je er een ander iets oplegt dat de knop al reageert ipv je eigen vingers. Verder heel blij ermee!
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

H.J. van Haastregt 20-08-2016 Product paar dagen in bezit

Eenvoudige montage, goede gebruiksaanwijzing.

Fijn, eenvoudig, veilig en gebruiksvriendelijk kookapparaat. Behoorlijke kookzones. Makkelijk schoon te maken. Daar kwam bij dat de levering zeer snel en volgens afspraak is uitgevoerd. De binnendienst van BSH heeft via e-mail schakelschema voor ons opgesteld en stond paraat om eventueel telefonisch bij te springen. In een woord: topservice.

Pluspunten

• booth
  • snel op temp.

Sinsino 09-05-2016

Prachtige inductieplaat

Sinds een week in gebruik, hiervoor een keramischeplaat, dit gaat toch even sneller, de piepjes bij het hoger of lager instellen van de stand vind ik wat irritant. Verder heel blij met de plaat.
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens