Bosch PIE611BB1E

Uitvoering
inductie
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken
Plaatsing
inbouw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PIE611BB1E op Kieskeurig.be.

Martine 28-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

het water kookt snel dankzij de boost functie. het apparaat reageert snel. als je hem lager zet dan kookt die gelijk minder hard zodat het niet over kookt. ideaal om schoon te maken.

Kitchen princess 18-12-2016

Erg snel warm, ideaal in gebruik

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Wij hebben bewust de keus gemaakt om voor Bosch te keizen, daar 1 de kwaliteit erg belangrijk is en 2 de looks van de apparaten en ook deze inductieplaat stelt niet teleur! Onze keuken wordt intensief gebruikt en wij blijven ons verbazen over de efficientie van de kookplaat. Enige nadeel dat wij toch hebben ondervonden is het feit dat er toch vlekken op het oppervlakte kunnen komen die moelijk weg te krijgen zijn. Voor de rest zeer tevreden.

Pluspunten

• mooi
  • snel
  • uitstraling
  • ruimte
  • kwaliteit

Minpunten

• toch snel vlekken.

Bobo 16-06-2018

Bij Budgetplan in de aanbieding voor 399 euro

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Elders goedkoper bij budgetplan in de aanbieding , heden gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arnold 06-07-2016

mooi strak en makkelijk te onderhouden

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

behalve functioneel en qua design, is de kookplaat gemakkelijk te onderhouden ook al er wat over gekookt is. gewoon doekje met afwas sopje erover en klaar is Kees.

Harrie 07-03-2019

Koken op inductie is makkelijk

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Je kan snel en veilig aan de slag met deze inductiekooplaat. De meeste pannen, behalve de koekepannenen, konden we blijven gebruiken. De test met een magneetje viel positief uit. De kookplaat heeft ook een testprogramma maar die kregen we nog niet werkend.

Ans H 31-10-2018

Prima inductiekookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Prima inductiekookplaat, zeer gemakkelijk in gebruik voor een 84-jarige die nog nooit anders gekoot heeft als op gas.

Jacqueline 03-08-2016

Zeer fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Eenvoudig in gebruik, reageert snel, verhitting is beter dan de gaskookplaat die ik gewend was. Een aanrader!

Sander 13-10-2019

veel voor minder geld

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

veel meer genot bij het koken voor veel minder geld [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sander 13-10-2019

veel voor minder geld

Paul 07-10-2019

Onhandige bediening

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Om een zone lager of hoger te zetten moet je vaak de + of - bedienen.
Ook als je een zone uit wil zetten dan moet je de - net zolang aanraken tot hij uit staat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nokkie 12-07-2019

Ideale inductie kookplaat

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Zeer gemakkelijk in gebruik, en simpel schoon te houden.
Tevens is de Boost functie voor alle 4 de kookplaatsen te gebruiken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 25-06-2019

Prima kookplaat voor die prijs!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Het is een prima kookplaat en doet wat hij moet doen. Na keramisch koken is inductie wel even wennen, maar dat is een paar dagen wel gedaan.
Het is alleen jammer dat de kookplaat zonder stekker geleverd wordt, deze moet je er zelf aanzetten. Dit is niet moeilijk, maar toch even een klusje. Als dit ook nog voorbereid is dan is het echt een "plug-and-play" systeem.

Esmiralda 12-04-2019

Waar voor zn geld

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

voor het eerst met de plaat op inductie gekookt maar wat is dat makkelijk! bediening is eenvoudig, handig de timer op de kookplaat voor zowel op de pit te gebruiken zodat deze na x periode uitschakeld als gebruik in kookwekker. eenvoudig schoon te maken, ik wil niets anders meer!

Pluspunten

• eenvoudig schoon te maken
  • goede booster functie
  • groot genoeg om 4 pannen te gebruiken

Minpunten

Arjan 21-10-2018

Prima Kookplaat!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Na overstap van gas voor dit model gekozen. Bevalt prima. Eenvoudige en duidelijke bediening. Werkt zonder problemen. Handig dat je met deze plaat je oude pannen kan testen of ze geschikt zijn.

Bobo 06-10-2018

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Nu 3 maanden met plezier gebruikt en voor de prijs de juiste plaat voor ons.
De boost funk tie is een welkome aanvulling op de toch al ruime mogelijkheden die deze kookplaat.Bovendien gemakkelijk schoon te houden en een sieraad in de keuken.

Pluspunten

• Preis
  • Gebruik
  • Vormgeving

bospiet 09-02-2018

Goede kwaliteit, simpele bediening

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Zoals gewend van Bosch een solide no nonsense apparaat waar qua bediening duidelijk over nagedacht is.

Leo Barten 28-10-2017

Mooi strak ontwerp, eenvoudig te bedienen.

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Deze inductie-kookplaat vervangt onze 22 jaar oude keramische kookplaat, eveneens van Bosch. De keramische glasplaat sneuvelde helaas door een "aanvaring" met een tosti-apparaat. Tot dan werkte de kookplaat prima. Vandaar voor de vervanger opnieuw de keuze voor een Bosch. De nieuwe inductie kookplaat past nauwkeurig in de uitsparing in het werkblad die voor de oude kookplaat was gemaakt. Werkt perfect, mooi ontwerp, eenvoudige bediening. Ik hoop en verwacht dat deze nieuweling het net zo goed gaat doen en net zo lang volzal houden als zijn voorganger.

Sandra22 02-10-2017

Strak design en mooie uitstraling

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Was helemaal niet bekend met koken op inductie. Maar had het zo door en wat een verademing..
Ben er superblij mee.

Wil R 14-09-2017

TOP Inductiekookplaat ! Mooie uitstraling !

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Zeer mooie en minimaal design kwaliteit, top product ! Makkelijke instelling van kook zones en goed temperatuurinstelling, zelf vlees sudderen is mogelijk !
Zeer makkelijk te reinigen en onderhouden door vlakke glasplaat.

Arnoud 06-09-2017

Werkt perfect!

Geschreven voor: Bosch PIE611BB1E

Lekker recht toe recht aan, met nog een paar leuke extra functies. De pieptoon kun je ook uitzetten, dat heb ik wel vrij snel gedaan. Installatie was een eitje!