Bauknecht TGV 3520 SW-3 - Reviews

Energiesoort
gas
Uitvoering
gas
Aantal zones gelijktijdig te gebruiken

6,3

• Slecht

Wilma 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

5 pitskookplaat tgv 3520

Mooie gaskookplaat , reeds 16 jaar in bezit, jammer dat er geen onderdelen meer verkrijgbaar zijn , als deze plaat er nog was geweest had ik er zo weer een gekocht

Wmeulman 12-01-2015 Product jaar of meer in bezit

4,2
Schoonmaken kost veel tijd. De rubbertjes onder de pannenhouders laten los. Dit gebeurde al na een week. We hebben toen nieuw pannenhouders gekregen. Nu na anderhalf jaar laten een aantal weer los. Dit valt NIET onder de garantie. Dus heb je een probleem. Opnieuw eronder plakken lukt niet, laat naar enkele dagen weer los. Nieuwe pannenhouders kopen is zeer prijzig. Voor ons geen Bauwknegt weer.

jo.maassen 22-12-2014 Product jaar of meer in bezit

5,5
Heb kookplaat 7 jaar in bezit. Na een jaar begonnen de eerste stukjes gietijzer los te laten van de pannendragers. Later vielen ook gaatjes inde branderdeksels (welke gaan roesten).
Ook de ontsteking is stuk gegaan (bleef steeds vonken).
De onderdelen zijn niet via hun site te bestellen.
Al met al een waardeloos apparaat dat er mooi uitziet (toen de pandragers en branderdeksels nog intakt waren)

MarkoSolar 09-01-2012 Product paar weken in bezit

5,2
Na een paar weken laten de rubbers onder de kruizen los,bouwknecht verteld ond dood leuk dat dit niet onder de garantie valt en dat ik ze maar met seconde lijm moet vast lijmen.
De branders willen ook niet meteen aan en je moet ze een lange tijd wast houden voor ze gaan branden.

Voor ons nooit meer Bouwknecht.

A.Aalderink 07-01-2012 Product jaar of meer in bezit

De bedieningsknoppen geven problemen. Bij mij bleef op een gegeven moment de elektrische ontsteking constant vonken en wilde een van de pitten niet blijven branden als je de knop losliet.Schijnbaar zakken de knoppen te ver over het metalen asje. Ik heb op de asjes een klein vulblokje van 2mm dik gelijmd (fiber) en de problemen zijn voorbij!
Het lijkt mij dat hier sprake is van een klein constructiefoutje met vervelende gevolgen.

Aad Arnouts 21-11-2011 Product jaar of meer in bezit

6,2
Wij zijn zeer ontevreden over het aansteken van de branders. Vaak lukt dit niet. Na ontsteking en het loslaten van de bedieningsknop dooft de brander.
De bedieningsknoppen moeten dan vervangen worden. Dan functioneert het weer. Binnen 1 jaar hebben we dezelfde klachten weer.
De vijf bedieningsknoppen vervangen kost ca. €50 incl. verzendkosten etc.

Vincent B 07-04-2007 Product jaar of meer in bezit

De gasplaat ziet er mooi uit, maar na korte tijd laten door de warmte de zilverkleurige aanwijzers van de knoppen los.
Ook na enige tijd breken door het schoonmaken enkele rubbers onder de gietijzeren dragers.
Bij Bauknecht kun je deze onderdelen vervangen voor het enorm hoge bedrag van 100 euro voor nieuwe knoppen en een paar rubbertje.
Vanwege de dure service is het eens maar nooit meer een Bauknecht.